GARRETT TB036 vs. MITSUBISHI TD05H

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Friš75turbo
    CBC Senator XXL
    • 22.06.2005
    • 545
    • Novi Sad

    #16
    @Gumetina
    Ti baš isijavaš od iskustva sa 1.8 turbo 75-icom... Opusti se, leto je!

    @BMW325i
    Uporedno sa ovim forumom postavio sam isto pitanje i nekim ljudim preko, koji kako si i sam rekao, imaju iskustva tj. poseduju isti auto... Dobio sam većinu odgovora.

    Hvala svima na mišljenju.

    MOLIM MODERATORE DA ZAKLJUČAJU OVU TEMU...
    a može i u dump.
    http://www.myspace.com/perodefformeroklan

    Comment

    • BMW 325i
      CBC Senator XXL
      • 25.06.2005
      • 338
      • Novi Sad

      #17
      @BMW325i
      Uporedno sa ovim forumom postavio sam isto pitanje i nekim ljudim preko, koji kako si i sam rekao, imaju iskustva tj. poseduju isti auto... Dobio sam ve?inu odgovora.

      Hvala svima na mišljenju.

      MOLIM MODERATORE DA ZAKLJU?AJU OVU TEMU...
      a može i u dump.
      Sto da zakljucavaju,ja bi bash rado diskutovao o tome sta i kako planirash da radish...

      Sta su ti rekli ostali?
      Doris je vozila mini moris.

      Comment

      • Friš75turbo
        CBC Senator XXL
        • 22.06.2005
        • 545
        • Novi Sad

        #18
        Lock Please!
        http://www.myspace.com/perodefformeroklan

        Comment

        • Gumetina
          Banovan
          • 12.12.2004
          • 1082
          • Novi Sad

          #19
          Nemoj da pustim Sashu na vas da vas ispoopusta

          Imam samo jedno pitanje !!!

          Mooolim te odgovori istinito !

          Koliki pritisak sad vozis ?

          Over and out

          Comment

          • Friš75turbo
            CBC Senator XXL
            • 22.06.2005
            • 545
            • Novi Sad

            #20
            0,50bar i išao je fino bolje od Dorinog. Vozio sam jedan pa drugi... Ustvari, to ovog momenta nema veze ni sa čim a najmanje sa temom.
            Uporno pokušavaš nešto da dokažeš a nikako da odgovoriš na vrlo jednostavno pitanje:
            Koja je od ove dve turbine (u praksi) bolja?
            Ako si radio sa njima-kaži, a ako nisi... ostavi malo mesta i drugima. Možda je neko probao obe na istim kolima...


            ZATVORENO ZBOG VISOKE TEMPERATURE!

            otišao na godišnji odmor...
            http://www.myspace.com/perodefformeroklan

            Comment

            • Gumetina
              Banovan
              • 12.12.2004
              • 1082
              • Novi Sad

              #21
              Ima veze sa temom i te kako...

              Fabricki pretisak bi trebao da bude 0.6 bara a 0.7 u overboost-u (u svakom slucaju vise od 0.5)

              Auto ti je neispravan a ti kopas da menjas turbo...

              Cela moja prica se svodi na to da imas vrlo star motor , vrlo krhke konstrukcije i da turbo koji posedujes ti nije problem ni najmanje, NEMOJ da ga menjas ako ne ruca ulje...

              Ja sam tu da bi ti pomogao a ne da te brukam pred ljudima, a usput imam malo vise iskustva sa konkretno tim motorom od tebe...

              Elem, kada si poslednji put gledao dizne ? (da ne kazem ocistio) DA li je protokomer u fabrickom stanju (da li je neko petljao sa oprugom) ? U kom stanju ti je dihtung glave, karike, stubline, bregaste... ?

              Prvo pretresi te stvari pa onda turbo, dici pritisak nije problem, ima mapa ima vremena , samo treba volje...

              Pozz

              RAle

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #22
                Originally posted by Friš75turbo
                0,50bar i išao je fino bolje od Dorinog. Vozio sam jedan pa drugi... Ustvari, to ovog momenta nema veze ni sa ?im a najmanje sa temom.
                Uporno pokušavaš nešto da dokažeš a nikako da odgovoriš na vrlo jednostavno pitanje:
                Koja je od ove dve turbine (u praksi) bolja?
                Ako si radio sa njima-kaži, a ako nisi... ostavi malo mesta i drugima. Možda je neko probao obe na istim kolima...
                Nisi pretiso gas ni jednom kako treba, vozio sam se sa tobom tada
                Što se ti?e 200 konja i koliko to može da trpi ili ne može pitanje je za diskusiju. Rale je ve?inom u pravu za to što je rekao. Svi koji kažu ide to do 300 konja su u pravu samo malo propuštaju da kažu šta sve treba uraditi za to da bi bilo bezbedno. Može ali...
                Što se ti?e turbina, postavio si pitanje koja je jabuka zelenija na koje ?eš teško dobiti pravi odgovor.
                Bitno je šta želiš od auta, ono što je Nenad rekao da imaš brz odziv ili kasnije ve?u snagu ali sa rupetinom.
                Samo da te odmah spremim, sa ovim ubrizgavanjem ako misliš sti?i do 200 konja (bezbedno) pod obavezno moraš imati bar EGT i videband ili kako se ve? piše sondu i kontroler i veri veri dobar zaptiva? za glavu. Ako se osloniš na nok senzor pro?i ?eš kao i ja
                Ovih motora jednostavno nema tako da ?eš teško dobiti prave odgovore na pitanja u vezi performansi. Rale ima brz jezik ali verujem da sad zna dosta više o tom motoru od mnogih koji ih voze tako da nemoj apriori odbacivati sve što ti kaže.

                Teraš na malom pritisku i sa kasnim paljenjem, dovedi to u red i vide?eš da ti ej turbina sasvim ok


                locked by killaz : na zahtev
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                Working...
                X