Kakve veze ima sto je klip ravan? Kako se to odrazava na kariku?
zazori cilindar,klip,karike
Collapse
X
-
Pa klip je ravan jer nisam znao tacnu meru originalnog klipa pa da im dam da naprave. Samo znam da je ovaj za oko 1mm visi (veci comp. distance) od standardnog, tako da moze da se dovede na meru. Standardan klip u sredini ina upusteni krug, precnija oko 3cm, dubok oko 0,5mm. I to je to.
Neece da bude vruce sa 11.0-11.5 odnosom i goomilom goriva kroz 8 injektora
Nego, vidite ovako. Ja vrlo malo znam oko stimanja promera stubline, precnika cilindra, i karika. Evo, standardni promer stubline je 85mm. Ja sam to mislio da stavim na 85.5 da uklonim par malih neravnina koje imam na stublinama, pa sam tako i narucio klipove...na kojima sa donje strane pise 85...E sad, moguce je da klip nije tacne mere, nego nesto uzi a da se ostatak prostora popuni karikom...? Znaci, na promer od 85.5 bloka, koji klip/karika idu? Ili je to stvar biranja zazora/karika, ili karike to popune (posto imaju promenjiv promer)...? To mi bas nije najjasnije
Comment
-
-
Meni nije najjasnije sta tebi nije najjasnije...
Klip je nesto manji od stubline, izmedju njih mora da postoji zazor. Verovatno je klip napravljen tako da stublina moze da bude tacno 85.5. Ali izmeri klip pa prema njemu busi blok. Zazor ce ti dati boost. Karike opet kupujes za blok, s tim sto mozes da narusic nesto vece pa da sam dovedes krajnji zazor na odgovarajucu meru. Obicno se tako radi. Ja sam narucio gapless karike koje moraju da se turpijaju... A karika svojom elasticnom silom pritiska zid cilindra i tako zaptiva...
Uostalom, dobices objasnjenje od Boosta
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
Pa sam si rekao sta mi nije najjasnijeZnaci, jasno mi je da klip mora da bude manji od stubline ali za KOLIKO? Znaci da li klip od 85 pasuje lepo u stublinu od 85.5, ili je ta stublina presiroka za njega? Ili to moze da se popuni karikom? Znaci, koliko da kazem da mi ostave zazore kod obrade bloka, ne bih to da ostavljam na diskreciju majstora koji ce to da radi? Znaci, kolike tolerancije i gde da napravim?
Comment
-
-
pa ne covece nezezaj se stim to je pitanje popunjenosti klipom sad cu da nadjem kolikoTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Klip se meri popreko na osovinicu, jedno dva cm od donje ivice. Na tu meru dodas oko 0.1mm i toliko razbusis blok. Ne znam tacno koliko, konsultij se sa boostom za zazor. Za livene klipove je oko 0.04-0.05 recimo, a za kovane oko 0.1. ali cini mi se da ima dve vrste kovanih...
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
Mnogo je to
Prekomera je 0,15 0,20mm izmedju kosuljice klipa i cilindara.
Ako prelazi taj zazor radi se takozvana specijalaTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
E sad neki klipovi se dele u vise klasa ti bi trebao da imas oznake na tvom klipu. Kao sto je Uros rekao klip se meri u vertikalnoj ravni normalnoj na osu osovine na rastojanju od otprilike 18mm od ose osovine klipa, ponovo zavisi od velicine klipa zato sto je tu prava mera jer je celo manjeg precnika iz razloga grejanja istog i sirenja materijala da nebi doslo do zakucavanja.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
S obzirom na kvalitet klipova potreban zazor ide na fabricku meru od 0,03 do 0,05mm a ako ti je blok otisao u prekomeru u odnosu na klipove moras ga hilznovati pa pprema tome. ovo vazi za obicne klipove a da li za kovane ima nekih razloga za druge mere moracu i ja to da cujem od BOSS-a izvinjavam se BOOST-aTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Eto vidite, to mi nije jasno. Klip vs. karika vs. stublina, zazori i dimenzije.
Sve sto od osnaka postoji na klipu je JE (marka, naravno), 85M upresovano na donjoj strani klipa, i broj 447286 urezan sa donje strane. I to je to.
Usput, blok ima neizmenjive hilzne. Iako jos nista nisam radio na njemu, tek hocu, zaot vas i pitam sta raditi.
Comment
-
-
Originally posted by 206Eto vidite, to mi nije jasno. Klip vs. karika vs. stublina, zazori i dimenzije.
Sve sto od osnaka postoji na klipu je JE (marka, naravno), 85M upresovano na donjoj strani klipa, i broj 447286 urezan sa donje strane. I to je to.
Usput, blok ima neizmenjive hilzne. Iako jos nista nisam radio na njemu, tek hocu, zaot vas i pitam sta raditi.
Mada cisto sumnjam znam da je peugeot nosio hilzne a i ako nije nema problema to se radi i na obicnim blokovima razbuse se stubline pa se ubacuju hilzne.
Nista uzmi komperametar pa meri u vise nivoa.
Zazor izmedju krajeva klipnih prstenova se krece 0,15- 0,40+ zavisi od precnika klipa pa samim tim i odnos.
Primer da jedan BMW-ov klip na tacki gde se meri i na celu klipa ide i do 0,05mm.
Nista pazljivo merenje i proracunavanje je od bitne vaznosti za dalji vek tvog motora.
Ovo sto je uros spominjao dovodjenje karike u meru radi se dosta u motosportu uzme se karika za sledecu prekomeru pa se turpija oko 0,1mm zazora sto ponekad dovodi usled velikih temperatura do zalivanja (stapanja) karike sto nevalja.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Covek ode do prodavnice a Vi u zurku
Lepo lepo, nema sta...
Ravan klip bez radialnog upustenja u centru, navlazi da se pritisak krece prema karikama uz zid cilindra i ima da pregreva kariku= kratak vek trajanja.
Sta znas o klipovima: Naruceni su za promer 85 ili 85,5??
Pa da nastavimo, posto mi je to sad malo nejasno, zapleteno kroz prichu.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Al sam ugrabio priliku, a?
Nego rekoh ajde da te oslobodim ovih osnovnih pisanja da i ti odmoris malo.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
Comment