zazori cilindar,klip,karike

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #16
    Obrati paznju da se "tezi" klipovi manje sire, SAAB TuRbo klipovi su liveni pod pritiskom i marginal je 0,011-0,004mm zazor prema cilindru. No SAAB je i poznat po niskim marginalima, visokom kvalitetu komponenti i preciznosti izrade.

    Tako posoje i klasifikacije klipova, npr SAAB klip B/B klase ide na 0,006-0,028 mariginala.

    Proizvodjac klipa zna koje je sirenje klipa na normalnoj radnoj temperaturi .
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #17
      Originally posted by M-power
      Ovo sto je uros spominjao dovodjenje karike u meru radi se dosta u motosportu uzme se karika za sledecu prekomeru pa se turpija oko 0,1mm zazora sto ponekad dovodi usled velikih temperatura do zalivanja (stapanja) karike sto nevalja.
      Plus što dobiješ elipsu umesto kruga.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #18
        Kariku na zidove cilindra potiskuju gasovi ekspanzije, a ne sama karika
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #19
          Originally posted by BOOST
          Kariku na zidove cilindra potiskuju gasovi ekspanzije, a ne sama karika
          Ako sam dobro razumeo, recimo ako je karika sledeće specijale koja je 0.5 veća pa je oturpijaš da ima potreban zazor, neće smetati što je elipsa?
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #20
            Hoce, ovaj komentar sa moje strane je bio usmeren na tekst malo visochije gde se pominje sila sirenja karike i naleganje na cilindar.

            Ima vise nachina kako se ta sila definise, osnovno je debljina karike i zazor u sedistu iste.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #21
              Ovako

              Klip je narucen za 85.5 i stigao je u kompletu sa karikama. Nazalost tupan je uspeo da premeri standardni klip i blok (85.1mm na VRHU), i da izgubi mere novih klipova Nema veze, premerice mi ih drugar koji rastura auto za koji dan pa cu ih poslati.

              Elem, sto se tice ravnih cela klipova, znam da ne bi trebalo da su skroz ravni, ali kao sto rekoh, nisam imao tacne mere klipa pa sam ga namerno narucio 1mm deblji sa ravnim celom, racunajuci da mogu kasnije, ako bude potrebno, da u klip urezem taj upusteni profil kao na STD klipu. STD klip ima upusten profil u celu, pribliznog oblika cilindra, odnosno obrnute zatupljene kupe, sa osnovicom precnika 45mm, gornjom stranicom precnika 48.5mm i dubinom od 0.7mm (gde su stranice, naravno pod uglom od npr. 60 stepeni). Ovo upustenje nije problem napraviti posto su klipovi za oko 0.8mm deblji nego standardni.
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • Uros Piperski
                CBC Senator XXL
                • 31.01.2005
                • 2978
                • Beograd

                #22
                Da li je celo klipova deblje ili je samo veca kompresiona visina a debljina cela ostala ista? Ima li opasnosti da celo bude previse tanko kada skratis klipove za cca 1mm i napravis udubljenje?


                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #23
                  Compression distance jeste veci za oko 0.8mm, ali je i celo klipa deblje nego STD. Evo bas uploadujem par slika pa cu da posaljem otprilike kako to izgleda
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd

                    #24
                    Originally posted by BOOST
                    Kariku na zidove cilindra potiskuju gasovi ekspanzije, a ne sama karika
                    Da li to vazi i za ostale karike ili samo za kompresionu?

                    Sta mislite o gapless karikama? Prakticno dve tanke karike u jednom kanalu, sastavi okrenuti za 180* (recimo).Znate na sta mislim? 10ak minuta posle gasenja motora sam skinuo svecicu i pritisak iz cilindra mi je izbio iz ruke...


                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • Uros Piperski
                      CBC Senator XXL
                      • 31.01.2005
                      • 2978
                      • Beograd

                      #25
                      Originally posted by 206
                      Compression distance jeste veci za oko 0.8mm, ali je i celo klipa deblje nego STD. Evo bas uploadujem par slika pa cu da posaljem otprilike kako to izgleda
                      Preseci jedan na pola pa posalji sliku da vidimo da li je unutra sve ok


                      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #26
                        Ne zaj****** umalo da se zadavim pastetom

                        Evo par "slikica":


                        Stari i novi komplet klip/klipnjaca. Novi je "malo" deblji, rekao bih...




                        Evo i par slikica blagog ostecenja na jednoj od stublina (kao posledica neke vrste hemijskog delovanja, korozije, misterija prava...?


                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #27
                          Uros>> To je pravilo kad se koriste obicne otvorene karike sa recimo 0,3-0,5mm zazora u cilindru

                          Otirac, tj. 2 kompresiona karika isto tako koristi pritisak.
                          Tebi sa tvojim 2 red karika i netreba vise nego da sastruze ulje, samo ti daje
                          frikciju
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • Uros Piperski
                            CBC Senator XXL
                            • 31.01.2005
                            • 2978
                            • Beograd

                            #28
                            Originally posted by BOOST
                            Tebi sa tvojim 2 red karika i netreba vise nego da sastruze ulje, samo ti daje
                            frikciju
                            ???
                            ne razumem...


                            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #29
                              Pa mislio sam na gapless kombinaciju.
                              Imas i TotalSeal , samo sto ja nisam pristalica svega toga.
                              Kad stavis takve karike u sustini ti netreba karika otiracha. Ali zahteva specijalnu obradu klipa izmedju uljane i prve .

                              Pocni samo ovako: Koji auto ih ima serijski ?
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • Uros Piperski
                                CBC Senator XXL
                                • 31.01.2005
                                • 2978
                                • Beograd

                                #30
                                Pa sad... retko koji serijski ima vise od 100ks po litru pa se ne zadrzavamo na tome...

                                Ross je prilicno ugledna firma sto se tice klipova, i oni ih prodaju uz svoje klipove...

                                Preporuka? Jos nisam narucio ni klipove ni karike ali trebao bih sto pre...


                                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                                Comment

                                Working...
                                X