Povecanje snage na puntu 1.8 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #16
    Prvo, taj motor na nasem gorivu nema ni fabrickih 130KS. Neki dobitak koji, navodno cipovi daju je takodje na recimo BMB98/100, odnosno u najboljim mogucim uslovima. Bacanje para.

    Ovo sve nabrojano, kao sto ti je i receno, daj boze da ti daju vise od 10KS. To sa Supersprintovim forama i dyno sheetom zaboravi - probao sam i to na 206, jedina razlika je nesto malo bolje potezanje odozdo, s tim sto sam ja imao i 4-2-1 granu...nebitno.

    Tuning atmosferca je JAKO skupa stvar. Za tih spomenutih 30 KS koje bi hteo, tesko da ce da te okrpi manje od 100 EUR po KS, posle izvesne granice, racunaj otprilike duplo toliko.

    Ako ti se bacaju pare slobodno probaj pa nam javi koja je razlika pre i posle, ali uzmi pa izmeri na valjcima pre i posle, iznenadices se.

    Nisam sveznalica, ali mislim da nema apsolutno NICEG sto nisam probao, sto se tice dizanja snage na atmosfercu, makar po jednom. I vrlo dobro znam, kao i dosta ljudi odavde, sta radi a sta ne radi, sta koliko daje...
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • mb12
      CBC Senator XXL
      • 06.11.2006
      • 640
      • Vrbas
      • Mazda 626 2.0 TD

      #17
      Originally posted by 206
      Prvo, taj motor na nasem gorivu nema ni fabrickih 130KS. .....
      ......I onda ja uvek znam koliko je sati kad se ljudi nasmeju na moju konstataciju da mi Astra ide bolje na plin nego na benzin .......

      @ Tepsija

      Super je to shto mozesh sebi prishtiti da budzish kola, ali pogledaj na shta dajesh 2000-3000 evra..... danas nema dosta ljudi da jede, neko nemoze otici na faks jer nema tih para, ljudi se ubijaju zbog tih para, jednostavno velika je kriza ..... nemoj me shvatiti pogreshno, ali samo se zapitaj da li je to TO, tj da li ce te to zaista usreciti .... da li ce te usreciti saznanje da si u Punto ulozio te pare da bi vukao malo bolje, iako znash da bi te pare nekom znachile prezivljavanje josh jednu godinu ..... neznam mozda sam malo preoshtar, ali ja ne bih mogao da zivim sa tim saznanjem ..... zato iskreno, budi zadovoljan sa ionako nasviranim i odlichnim Puntom!

      Josh jednom nemoj me pogreshno shvatiti, sve shto sam napisao je u dobroj nameri!

      POzzzz!

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #18


        Ja mislim da ti citas pogresan forum...OK, stoji donekle to sto kazes, ali kakve to veze ima sa time ko i kakav auto vozi ili koliko para ulaze u njega? Ljudi nemaju 'leba da jedu, pa cu iz solidarnosti da vozim to i to, ili da ne potrosim novac (koji ni meni nije pao sa neba) na nesto sto mi se svidja...? Ne kapiram takav stav.

        Kako god, bez daljeg offovanja na ovu temu.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • mb12
          CBC Senator XXL
          • 06.11.2006
          • 640
          • Vrbas
          • Mazda 626 2.0 TD

          #19
          Neeee.... nego sam eto napravio poredjenje u fazonu da nebaca te pare ako vec nemoze da uradi neshto ozbiljno ...... ali ako ce ga usreciti tih 10,20 KS, sa tim, shto ce mu iz dzepa biti "izbijeno" 2000-3000 evra, onda nek to slobodno uradi! To sam hteo reci! A onda sam naglasio "Da mene ne bi usrecilo" ---- nikakve zlonamerne komentare nisam hteo izneti, nego samo uporediti kako tih 2000 evra nekom mnogo znachi u zivotu! Eto to! Opet kazem da nijedan moj komentar nije zlonameran!

          Comment

          • tepSIJA
            CBC Veteran
            • 01.02.2005
            • 173
            • Sarajevo

            #20
            pozdrav, drago mi je sto ste se ukljucili u raspravu.

            vidim nekog blagog tuniranja motora sigurno nece biti, ne isplativo 100%, jedini pravi i doista ozbiljan potez jeste ugradnja tj konverzija na turbo motor ovaj moj postojeci ali to je vec brdo love za taj projekat...

            @206
            evo cisto me intresuje tvoje a i misljenje ostalih jel OK (ne znam kako drugacije napisat) ugradit turbo na moj motor... vecina stvari bi se zamjenila i dobio full nov motor jaci, brzi i vjerovatno pouzdaniji.
            nakon toga sigurno ne bi razmisljao o prodaji Punta nego o kupovini sebi drugog auta za svaki dan... punto za SR-a prvenestveno i ponekad na cestu istjerat stisnut ga po koji put...

            @mb12
            razumijem te sta mi hoces reci i vecim djelom zahvaljujem ali opet 206 ti je odgovorio kako bi i ja isto napisao. ako imam uslove, volju, mogucnosti i vremena za nest slicno sto da ne... meni vrag ne da mira kada su auta u pitanju. licno me ne poznajes ali evo slobodno cu napisat da cirka 60% svojih primanja trosim na auto i sve sto ima veze s njima. ostalo manje vise nebitno

            kao djetetu san mi je bilo imat auto koje jede cestu doslovno... vjerujem da punto sa cca 300KS i kilazom blizu 900 KS je stvar za to ...

            pozdrav i hvala na komentarima
            Opet se ljudi grudvaju sa tim konjima ko da su jabuke!
            http://www.tuningshop.ba/

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #21
              Turbo moze naravno, ali ce ti za tu konverziju trebati otprilike koliko i za jos jedan ceo Punto kao tvoj. Ili da uradis "transplantaciju" nekog motora koji je isao u taj auto, da je vec Turbo, recimo stari 1.4T.

              Zainteresovan i dalje?
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • tepSIJA
                CBC Veteran
                • 01.02.2005
                • 173
                • Sarajevo

                #22
                "transplantacija" ili konverzija ne znam sta je teze za uradit... naravno to necu ja radit nego bi platio da se uradio kako treba... npr... Dastek.hr ili slicno neka firma.

                meni nekako konverzija na turbo djeluje "jednostavnije". to za cijenu je tacno... bash tako i dolje... ali nije mi gust kupit BMW m3 sa KS koliko i ja nakon turba nego Punta nasvirat na 300 KS da se ne bojim ni M3 ili sl super sport vozilica.

                konverzija za turbo ovako izgelda ugrubo
                elektronika (Unichip)
                veci injektori
                regulator goriva/jaca pumpa goriva
                turbina + wastegate
                intercooler
                blow off
                cijevi + silikoni
                usisna grana
                auspuh grana oko turbine
                dovod i kontrola pritiska ulja.... klipovi, klipnjace....

                kvacilo mora biti neko hebeno dobro da trpi 300 KS i morao bi kocnice stavit nove jace da mogu stat nekako i nekada

                cijena bi sigurno bila oko 8-9.000 eura ali...
                Opet se ljudi grudvaju sa tim konjima ko da su jabuke!
                http://www.tuningshop.ba/

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #23
                  Zaobidji Unichip.
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #24
                    opet ne kontam kako sa dobrim CAI filterom + chipom+ SuperSprint granom ne bi dobio 20-30 KS
                    sta da ti kazem, moras se malo udubiti u tematiku. malo teorije rada SUS motora, malo teorije iz fizike, malo teorije iz hemije, malo analize fabrickih dostignuca....da sklopis sliku kako jedan motor radi i jos vaznije zasto bas radi tako.

                    duga je to prica...za objasnjavanje jer je sve to vec objasnjeno u knjigama.

                    ukratko, chip vec imas u autu akoje sa ubrizgavanjem ( a jeste jel tako).
                    tu nije problem koji ogranicava snagu.

                    jednostavno ne mozes iz iste kolicine kiseonika imaginacijom ostvariti vise snage motora.
                    perpetum mobile ne postoji i moras za vise snage da ulozis vise energije- zakon o odrzanju energije neminovno odredjuje pravila.

                    u celoj prici vidim da te buni jedna stvar, KS se ne sabiraju sa dodavanjem pojedinacnih komponenti ili promenom istih.

                    sagorevanje je ceo jedan komplikovan skup procesa medusobno zavisnih.

                    kod atmo motora zamena izduva, ili bilo cega pojedinacno ne sluzi nicemu iz razloga sto volumetrija celog SUS motora, tj volumetrija sagorevanja odredjuje limiti efekta motora.

                    a i dalje ostaje limiti koji su zadali bregasta i ventili (ugao preklapanja tj otvorenosti), i dalje je limit pad pritiska na usinoj grani, i dalje je limit na izduvnoj grani termicke ekspanzije gasova, i dalje je limit komora sagorevanja sa svojim kompresionim odnosom, itd.

                    tek kada i samo ako sve te limite sinhrono pojedinaclno i u zbiru aktivnosti poboljsas odnosno popravis nastaju nuzne pretpostavke da mozda (da samo mozda) dobijes veci efekat motora.

                    te fizicke pretpostavke su jedan deo price, sledeci deo price je hemija tj gorivo i njegove osobine ..kako ce oksidirati pri tim novim uslovima.

                    zatim na redu je pitanje paljenja gorive mesavine, kolikom energijom varnice, itd...

                    praksa pokazuje da su dobici na atmo motoru prosecno 2-3% pocetne max snage motora, iliti prostije na svakih 100 konja dobije se oko 2KS exta.

                    naravno moze i vise odredjenim metodama, dve osnovne su povecanje pritiska u cilindru na klip i povecanje broja obrtaja motora, za veci krajnji efekat motora.

                    samo to kosta adekvatno sto para sto znanja da se slozi kako treba.

                    dakle, odgovor na tvoje pitanje kako ne moze vise ni iz cega daje nauka sa svojim preciznim objasnjenjima.
                    ne postoji nacin da se prevari, ma koliko to neko reklamirao.

                    ne zaboravi da cesto ni fabricki motori ne postizu obecane KS i nemaju reklamirane efekte snage na nezavisnim merenjima.

                    nekada davno na losim konstrukcijama motora moglo se uz relativno malo znanja i ne mnogo para zamenom filtera i izduva dobiti prakticno osetnih konjica.
                    to je bilo pre 30-40-50 godina starim konstrukcijama motora kada fabrike namerno nisu htele zbog pouzdanosti da idu na inace max moguci efekat za dati motor.

                    odavno, fabrike rade veoma efikasne i veoma nasvirane motore koji su vec na limitima zakona fizike i hemije, ili vrlo blizu istih.
                    stoga su poboljsanja sve manja i manja u apsolutnim iznosima za sve veca i veca finansijska ulaganja.

                    moj savet, ko god da ti obecava magicne brojke povecanja efekta motora na atmo motoru bez diranja hardvera istog, trazi cvrstu pismenu garanciju, sa potpisom i pecatom firme.

                    videces kako ce se brzo razbezati ti koji obecavaju bez pokrica...

                    navedene fizicko hemijske osobine su opste vazece, pa nije bitno koja je firma -brend filtera, izduva, chipa, cega vec vec sadrzaj proizvoda (realno obecane osobine ili lazni marketing).

                    ako si bas zapeo za vise snage koje ces primetiti ili veci motor po zapremini ili kompresor (turbo ili mehanicki).
                    sve ostalo je u sustini gubljenje vremena i resursa, zamajavanje bez mnogo truda, znanja, resursa i mnogo izmena prakticno celog hardvera motora.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • tepSIJA
                      CBC Veteran
                      • 01.02.2005
                      • 173
                      • Sarajevo

                      #25
                      svaka cast i velika hvala

                      @206
                      mozes barem u par recenica napisat zasto ne UniChip ?
                      ako ne onda koji da, kao sto vidis nisam neki znalac svega ovoga u sto se upustam ali naravno tu su puno iskusniji koji vec pomazu na razne nacine..


                      pozdrav
                      Opet se ljudi grudvaju sa tim konjima ko da su jabuke!
                      http://www.tuningshop.ba/

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #26
                        Razloga ima puno, ima i par ljudi koji ce tvrditi suprotno, ali Unichip je napravljen i zasniva princip na modifikovanju informacija koje standardan ECU dobija tako sto "laze" senzore motora, sto nikad ne moze da bude dovoljno dobro resenje. Precica jeste, ali dobro resenje nije, sta god ko rekao.

                        Ostaje ti neki standalone ECU, koji god - pocevsi od samogradnje tipa Megasquirt, do kompletnih resenja tipa NIRA, Marelli, Autronic, itd...koliko para toliko muzike.
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • Gumetina
                          Banovan
                          • 12.12.2004
                          • 1082
                          • Novi Sad

                          #27
                          Meni na pamet pada nekoliko low cost resenja za neke "solidne" dobitke...

                          1. Glava i komplet ubrizgavanje od Fiat Tipo-a 1.8 16v koji ima agresivne bregaste, sire kanale , i nije euro 3 (ima 1 ili nijednu Lambda sondu)
                          mareli ubrizgavanje pogodno za dalje budzologije...
                          dobitak 138ks u odnosu na 130ks

                          2. Glava i komplet ubrizgavanje od Alfe 156 1.8 TS sa varijabilnim uglom bregastih i varijabilnom duzinom usisne grane, prohromskom 4-2-1 izduvnom , 1 lambda sonda, euro 2 motor, 144KS
                          bosch ubrizgavanje sa hot film masenim protokomerom, pomalo drndavo

                          3. uz 1. i 2. jedno fino pretresanje nove glave, dakle dizanje kompresionog odnosa za oko 1 stepen, neka gruba racunica kaze da se za stepen kompresije dobije 5ks na litar radne zapremine (jako gruba racunica), dalje promena teflona, slajfovanje ventila, promena ventila i vodjica i zamena za vece, ako se ima para....

                          To sve pod uslovom da mozes sebi da dozvolis da ti auto stoji cca 5-7 dana, da imas masinsku obradu negde blizu, i da nadjes interesantnog otpadara koji ce ti u zamenu za tvoju glavu i ubrizgavanje dati nesto od 1. ili 2.

                          pozz

                          Comment

                          • tepSIJA
                            CBC Veteran
                            • 01.02.2005
                            • 173
                            • Sarajevo

                            #28
                            nije lose ali kao sto i sam kazes low cost i low power rjesenje... ipak ovo je previse posla a po mome misljenju krajnji rezultat malen ako su ove brojke u pitanju... licno svaki dan sve vise okrecem glavu od ovih low cost& power rjesenja, previse posla za nista

                            na kraju se opet ipak sve svodi na turbo konverziju ili kompresor
                            Opet se ljudi grudvaju sa tim konjima ko da su jabuke!
                            http://www.tuningshop.ba/

                            Comment

                            • civi
                              CBC Senator XXL
                              • 26.07.2005
                              • 1492
                              • Pozarevac

                              #29
                              nitro ... najzanimljiviji je a i ima najbolji ucinak
                              Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                              - Kako to misliš, kočim?

                              Comment

                              • Gumetina
                                Banovan
                                • 12.12.2004
                                • 1082
                                • Novi Sad

                                #30
                                samo nikad dovoljno boca napuniti, veruj mi, isplati se ono resenje na duze staze

                                Comment

                                Working...
                                X