Prvo, taj motor na nasem gorivu nema ni fabrickih 130KS. Neki dobitak koji, navodno cipovi daju je takodje na recimo BMB98/100, odnosno u najboljim mogucim uslovima. Bacanje para.
Ovo sve nabrojano, kao sto ti je i receno, daj boze da ti daju vise od 10KS. To sa Supersprintovim forama i dyno sheetom zaboravi - probao sam i to na 206, jedina razlika je nesto malo bolje potezanje odozdo, s tim sto sam ja imao i 4-2-1 granu...nebitno.
Tuning atmosferca je JAKO skupa stvar. Za tih spomenutih 30 KS koje bi hteo, tesko da ce da te okrpi manje od 100 EUR po KS, posle izvesne granice, racunaj otprilike duplo toliko.
Ako ti se bacaju pare slobodno probaj pa nam javi koja je razlika pre i posle, ali uzmi pa izmeri na valjcima pre i posle, iznenadices se.
Nisam sveznalica, ali mislim da nema apsolutno NICEG sto nisam probao, sto se tice dizanja snage na atmosfercu, makar po jednom. I vrlo dobro znam, kao i dosta ljudi odavde, sta radi a sta ne radi, sta koliko daje...
Ovo sve nabrojano, kao sto ti je i receno, daj boze da ti daju vise od 10KS. To sa Supersprintovim forama i dyno sheetom zaboravi - probao sam i to na 206, jedina razlika je nesto malo bolje potezanje odozdo, s tim sto sam ja imao i 4-2-1 granu...nebitno.
Tuning atmosferca je JAKO skupa stvar. Za tih spomenutih 30 KS koje bi hteo, tesko da ce da te okrpi manje od 100 EUR po KS, posle izvesne granice, racunaj otprilike duplo toliko.
Ako ti se bacaju pare slobodno probaj pa nam javi koja je razlika pre i posle, ali uzmi pa izmeri na valjcima pre i posle, iznenadices se.
Nisam sveznalica, ali mislim da nema apsolutno NICEG sto nisam probao, sto se tice dizanja snage na atmosfercu, makar po jednom. I vrlo dobro znam, kao i dosta ljudi odavde, sta radi a sta ne radi, sta koliko daje...
Comment