Vruc je zato sto je od aluminijuma pa ima znatno vecu radnu temperaturu.
Obavezno izvedi usis na masku ako vec ne vozis na LPG. Moze i dva u**** ali malo manjeg obima. Najbolje je da hvata vazduh i od spolja i iz ventilatora(kada ides sporije on nadoknadi jer je, k`o sto kazes, stalno upaljen). Tako je reseno kod mene fabricki(Pug205) ali sam morao da skinem taj deo zbog LPG-a.
Vruc vazduh mu treba samo dok je hladan a kada se zagreje prija mu svez/hladan vazduh-mislim da ces osetiti razliku u odzivu na gas i zvuku motora.
Da li ti moras rucno da izaberes topao/hladan vazduh koji ce motor u****vati ili se to desava automatski, odnosno kad se motor zagreje ventil sam prebaci na hladan vazduh?
Vec smo utvrdili da je topao vazduh nepozeljan na usisu motora u toku voznje...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
Zimi stvarno pali k`o mina i ne primecujes kada je hladan(sem po obrtomeru).
Kako bre pali kao mina kada je na hladnom motoru i izduvna grana hladna?
A ostala paljenja nisu problematicna.
Problem je u tome sto moze da dodje do stvaranja leda na difuzoru karburatorau toku voznje, i to samo na otvorenom putu kada se ne pusta gas duze vremena.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment