Usis zraka u karburator A ili B opcija

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #16
    Ali ja sam razumeo da covek ima varijantu B i da hoce da prepravi na varijantu A.
    Silver Bullet, razjasni


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • mirdza
      CBC Senator XXL
      • 14.03.2005
      • 2437
      • Katowice (PL) / Banja Luka
      • AGP / W126

      #17
      Ima opciju B a hoce da uradi A
      Zovem se Miroslav i pravim igračke.

      Comment

      • CannoN
        CBC Senator XXL
        • 15.09.2007
        • 485
        • Beograd

        #18
        Vruc je zato sto je od aluminijuma pa ima znatno vecu radnu temperaturu.

        Obavezno izvedi usis na masku ako vec ne vozis na LPG. Moze i dva u**** ali malo manjeg obima. Najbolje je da hvata vazduh i od spolja i iz ventilatora(kada ides sporije on nadoknadi jer je, k`o sto kazes, stalno upaljen). Tako je reseno kod mene fabricki(Pug205) ali sam morao da skinem taj deo zbog LPG-a.

        Vruc vazduh mu treba samo dok je hladan a kada se zagreje prija mu svez/hladan vazduh-mislim da ces osetiti razliku u odzivu na gas i zvuku motora.

        Comment

        • zec
          CBC Senator XXL
          • 05.01.2005
          • 450
          • bgd

          #19
          Ne treba mu vruc vazduh uopste.
          Napravi ti lepo crevce do maske i uzivaj u voznji.
          Mozda ti se smanji potrosnja!
          "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

          Comment

          • CannoN
            CBC Senator XXL
            • 15.09.2007
            • 485
            • Beograd

            #20
            Kod mene je fabrika izvela sa izduvne grane azbestno crevo i ventil koji se spaja sa usisom iza maske.

            Zasto ako mu ne treba vruc vazduh?
            Nemoj da tvrdis nesto bez ikakve potpore(pa cak ni logicke).

            Ipak istina je da se bez vruceg vazduha moze posto tih prvih par minuta voznje i onako ne forsiras.

            Comment

            • Uros Piperski
              CBC Senator XXL
              • 31.01.2005
              • 2978
              • Beograd

              #21
              Kod mene fabrika nije napravila usis vruceg vazduh, i ne pravi ga ni na jednom modernom automobilu.

              Istina, na karburatorskim motorima moze da zatreba ali ako se vozi na benzin.


              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

              Comment

              • zec
                CBC Senator XXL
                • 05.01.2005
                • 450
                • bgd

                #22
                Da li ti moras rucno da izaberes topao/hladan vazduh koji ce motor u****vati ili se to desava automatski, odnosno kad se motor zagreje ventil sam prebaci na hladan vazduh?
                Vec smo utvrdili da je topao vazduh nepozeljan na usisu motora u toku voznje...
                "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

                Comment

                • CannoN
                  CBC Senator XXL
                  • 15.09.2007
                  • 485
                  • Beograd

                  #23
                  Ma ne rucno. Sam sistem prebaci po potrebi.

                  Zimi stvarno pali k`o mina i ne primecujes kada je hladan(sem po obrtomeru).

                  Ajde da zaboravimo na vruc vazduh;

                  Kao sto rekoh ja sam za izvodjenje u**** na masku.

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd

                    #24
                    Originally posted by CannoN
                    Zimi stvarno pali k`o mina i ne primecujes kada je hladan(sem po obrtomeru).
                    Kako bre pali kao mina kada je na hladnom motoru i izduvna grana hladna?
                    A ostala paljenja nisu problematicna.


                    Problem je u tome sto moze da dodje do stvaranja leda na difuzoru karburatorau toku voznje, i to samo na otvorenom putu kada se ne pusta gas duze vremena.


                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • CannoN
                      CBC Senator XXL
                      • 15.09.2007
                      • 485
                      • Beograd

                      #25
                      Radi lepo hladan zbog vruceg vazduha a pali k`o mina iz drugih razloga.

                      Comment

                      • g60
                        CBC Senator XXL
                        • 20.10.2006
                        • 1011
                        • Vrachar je majka ;)

                        #26
                        A leti
                        b zimi

                        Comment

                        Working...
                        X