mesta nema ni za sta, znaci nisam siguran da ce stati iole veci turbo po dimenzijama bez zesceg sex-a. sto ce reci da svako budzenje adaptera suzava ionako tesan prostor...
2. pod uslovom da u Srbiji nadjem nekoga ko ne zna sta je 19T #6 i hoce da ga proda servis je zanemarljivo jeftin. elem sansa da naletim na tako nesto u srbiji je minimalna...
3. za 500-750e moze da se nadje nov ball bearing 2560.... mozda cak i gt28rs da se dovuce iz US. Sta je bolje/isplativije?
napomena, grana je glupa kao noc, livena je izgleda krhko kao noge od pauka, debilnog je oblika i skoro pa ne postoji aftermarket, a i da postoji kosta dva bubrega i 5l krvi....
Hm, 2871R izgleda nije vise opcija, ili 2860RS ili 2871RS...
Iako nisam bas toliki stranac turbo motorima, sta znaci "dobar spoolup", jer je to jako relativan pojam? Dobar u smislu da pocinje sa boostom od 2500-3000 i ne umire pre jedno 7000, sa malim gubitkom momenta inercije pri pustanju gasa, ili...?
malo si pobrkao loncice ,ali nema veze
Ne postoji 2871RS..
Znaci ima GT2560R koja je u stvari GT28R u prvom obliku ..kasnije su dosle Gt2860R i Gt2860RS(poznata kao disco potato iliti Gt28RS)...blabla
Da ne duzim jel imaju sada bilion verzija...tralalala.
Znaci ballbearing verzije bi isle Gt28R dovoljan za 320-330 ks,zatim Gt28RS dovoljan za 350 ks(moze i malo vise ,ali bolje onda uzet veci malo turbo) i Imaju 3 verzije Gt2871R tj. tri trim 48,52,56.
Za ovo sto ti trazis znaci 350-370 ks najbolji izbor je GT2871R 48 trim koji ima gori spoll mozda 200-300 rpm-a od Gt28RS i jedno 400-500 rpm od Gt28R....
Ako se dvoumis izmedu gt28R ili 28RS uvijek je bolje uzet 28RS(GT2860RS)...
Uglavnom ja bih kako sam vec rekao Gt2871R 48 trim...samo imajte na umu da ove ballbearing se ne mogu reparirat tj. mogu ,ali nema kupit kit za reparaciju...
E i pazi da je turbinsko kuciste uvijek 0.64 A/R ,a ne 0.86 A/R kod ovih Gt28-ica ako ti je bitan spool.
Dalje ovo sto je boost spominjao Td04hl-19t je definitivno dobar izbor,samo bas preko 330 ks mi se cini nategnuto malo...
Tu je i 16t koji se moze dosta povoljno nac ,ali s njim tesko preko 300 ks...
2 gumetina: zaboravi na Gt28RS na USA ebay za male novce..to su 90% kopije kineske itd...
Garrettov gt28RS uvijek kosta oko 1000 usd...
Koliko sam skuzio ti imas coupea 20VT i on ima t28 standardno.....
Ono sto ti mozes nabavit kao upgrade dobar do 300-310 ks je T28 sa nissana S14(sr20DET motor) i to ju u biti isti turbo kao i GT28R samo nije ball bearing nego standardan journal bearing,znaci krilce ,kuciste itd sve je isto...
I na ovom turbu mozes max. gurat 1.5 bar..vise nemoj nikako.
Na sxoc.com mozes nac polovnu za nekih 200-300 eura ,ovisno o stanju...
Sa S14 se T28 skida i stavlja TD04-19 , chak ima i kit za izmenu...
Top efekat na Vovo 2,5l motoru sa 19T je 330ks
Na SAAB 2.3l je 390 KS
Tako da postoje male varijacije inache je kapaciteta izmedju svakog sledeceg broja velicine na TD04 za 3% u plusu.
Elem, 16 je veceg kapaciteta od 15 za 3 posto, 18 je a 6% veceg kapaiteta od 16 id itd..
Ince ima jednaturbina iz serije TD06 sa Stealtha 20G i hibridna verzija iste sa 24T koja je bila popularna pre nekih 5 godina pre nego li je GTBB spao u ceni.
Top nte meni poznat sa TD06-24T je bio 490KS ali se pokazala neizdrzljivom za autobahn , za SR je bila ubitacna.
uciste nije volelo toplotu (materijal) i pucala je. Ito se deava sa Volvovim kucistima, max 925C dok SAABova kucista teraju do max 970C.
Jednostavan test magnetom na kuciste je odavao kvalitet istog.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Da, zaista se ne radi ni o kakvom GT2871RS, vec o modifikaciji "disko krompira" kojoj su dali ime 2871RS
Razlike su sledece:
GT2860RS:
GT2871RS:
Dakle, ako sam dobro razumeo, ovo sto oni nazivaju 2871RS je u stvari 2860RS sa malo promenjenom geometrijom i velicinom lipatica kompresora i turbine?
Znaci, za dobar spoolup i ~350-400KS, ako sam dobro skapirao, 2871RS sa A/R 0.64? Da mu "tolicki" A/R mozda ne bude malo pravio restrikciju snage...? Ili bi A/R 0.86 bio malo preveliki...?
The difference between men and boys is the price of their toys
Jos jednom ne postoji Gt2871RS to je necija izmisljotina...
Ono sto tebi treba je GT2871R 48 trim sa turbinskim kucistem 0.64 A/R...
Ovo je do 400 ks max...
Bit ce nategnuto 400 ks sa ovim kucistem,ali ako ides na 0.86A/R onda se na spoolu dosta gub oko 500-700 rpma i i onda bolje ic na neke druge verzije i onda na kraju dodes na GT30R ili na GT35R....
Ovo gore ne pise nigdje Gt2871RS......Gt2871R ima sve isto kao RS osim drugacijeg kompresorskog krilca i Gt28RS sa 71mm krilcem se zove GT2871R....
2 boost: i ja sam uvijek za 19t u odnosu na t28, i jasno mi je da to stavlaju na s14 zbog boljeg spoola i jedno 30-40 ks vise...pogotovo ako je auto za drift...
Ali koliko sam razumio gumetina trazi nesto sa T25 flandom i sto povoljnije...
TD05-20G sa 10.5 kucistem su gurali i preko 450 ks na EVO-ima i Eclipse-ima...pokazao se kao dobar turbo iako bi na nekim setupima znao desavat surge...
Ne razumijem zasto na Volvu 19t gura 330 ks ,a na Saabu moze 390 ks.
390 ks mi se cini pretjerano za ovaj turbo...
2 boost: i ja sam uvijek za 19t u odnosu na t28, i jasno mi je da to stavlaju na s14 zbog boljeg spoola i jedno 30-40 ks vise...pogotovo ako je auto za drift...
Ali koliko sam razumio gumetina trazi nesto sa T25 flandom i sto povoljnije...
Rekoh mu da bi bio idealan sa SAAB #6 kucitem na T25 flanshni
Originally posted by kutija
Ne razumijem zasto na Volvu 19t gura 330 ks ,a na Saabu moze 390 ks.
390 ks mi se cini pretjerano za ovaj turbo...
SAAB #6 T25 max EGT 970C
Volvo #7 T3 max 925C
Dobar IC i ide dalje , jeste prenapregnuto ali moze, chisti test na rototestu, 370 nezeli nijedan tuner da predje.
206
Eto te gde si bio, na pocetku
Poslao: Sub 15 Sep 2007 03:07
2871R A/R 0,64
Al znam da ti to ovako vishe volish
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment