Kolega je otisao u servis i problem je resen ciscenjem dizni. Posto je auto dosta dugo stajao, dizne su bile prljave a narocito jedna koja je otvarala tek na oko 160 atmosfera (!) dok su druge otvarale na oko 130-140 atmosfera. I jos su mu zatvorili EGR ventil. Sad auto ide mnogo bolje i ne dimi.
Dizne kod dizela
Collapse
X
-
Isao je u servis Popesku u Juznom bulevaru 11, tel. 2431731. Kontrola dizni je 800 dinara. Zajedno sa ciscenjem je bilo oko 2500. Malo su do duse bili aljkavi, nisu vratili neka vakum creva na mesto, ali ovo sa diznama je bio pun pogodak.
Comment
-
-
Nije obavezno sve menjati odjednom,a kad već nešto radiš sa diznama lepo ih sve proveriš pa koja ne valja nju promeniš i sve ih podesiš na isti pritisak i da lepo raspršuju dizel i to je to.Meni stare dizne ne mogu više od 40.000 km bez čišćenja.
Ko leti vredi, ko ne leti ne vredi!
Comment
-
-
wiz nema potrebe ako nema simptoma da nesto nije tip top.
kod dizela se bezo pokaze ako je lose sagorevanje i dizel puno toga trpi da bi se nesto bas pokvarilo. ali i ne oprasta greske u odrzavanju.
za dizne zavisi najvise od redovnosti menjanja filtera goriva i kvaliteta samog goriva. ako su jos prve fabricke dizne a proceni da se mozda ima nekih simptoma obicno na 150-200k se izvade na kontrolu pritiska a onda se pri tome vidi i kako rasprsuju gorivo, odnosno da li prave finu maglu pri brizganju.
kod dizela zvuka jako puno toga govori ali je i tesko ko nema iskustva da bilo sta cuje jer je sam motor bucan toliko da lako maskira zvuke nepravilnog rada.
drugi vrlo pouzdan metod je pracenje potrosnje goriva, kod dizela ako nesto nije optimalno potrosnja se odmah menja ne mnogo ali dovoljno da se razlikuje od normalnog stanja.
naravno, podrazumeva se u istim uslovima eksploatacije vozila.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
JEs Brick,ali kod mene poslednja dva-tri meseca dolaze musterije sa primedbom da auta trose i do duplo vise goriva od nominale.Elem,u pitanju ssu potpuno ispravni motori,dizne,pumpe(govorim samo o dizelima).Auta lepo pale,lepo rade,ne dime,fino idu,ali trooose...Tu je najcecse u pitanju samo kvalitet goriva,odnosno energetska vrednost.Hocu samo da kazem da je to malo kompleksnije pitanje
Comment
-
-
"JEs Brick,ali kod mene poslednja dva-tri meseca dolaze musterije sa primedbom da auta trose i do duplo vise goriva od nominale"
Malo neverovatno zvuci "duplo vise" meni je konkretno potrosnja skocila sa 6.6 na 7.2 ali su za to krivi veliki minusi i konstantna voznja i stajanje u mestiu pod tim vremenskim uslovima,ali duplo stavrno za nevericu
Comment
-
-
"Tu je najcecse u pitanju samo kvalitet goriva,odnosno energetska vrednost.Hocu samo da kazem da je to malo kompleksnije pitanje"
Cak i u vreme "naftne krize" sipaju svojekakav dizel od rumunskog,bugarskog,grckog(Shell),turskog ,Aral nikada nisam imao takve velike oscilacije u potrosnji nafte,sve se kretalo u granicam reda velicine 10-20% maximum.ovih 20% postiguti sa loz uljem starim 20tak godina
Molim za objasnjenje koji je to"dizel" koji duplo povecava potrosnju pri slicnim rezimima upotrebe,koliko sam citao dizel sa nasih pumpi(Jugopetrol je sasvim ok.kako euro tako i d2)
"Verovati mozes ili ne,ja samo prenosim licna iskustva i ne zelim nikoga da ubedjujem,sorry."
A jel ima nekog drugog logicnijeg objasnjenja od goriva(na koje svi kukaju) malo mi je ta prica o gorivu nevrovatna,zasto se onda to meni ne desava
Comment
-
-
Wiz je u pravu. Potrosnja nemoze da skoci duplo a da kako tomo kaze auto odlicno pali, sagoreva, ne dimi, ide,vuce i ostalo. To nije logicki jer ako gorivo ide duplo nego sto treba to bi se videlo na sve strane.
Jedini nacin da se to dogadja je da gorivo negde curi ili nedaj boze da tim vlasnicima neko uvece krade gorivo iz rezervoara.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
Comment