Sta uopste znaci ulenjen motor?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #16
    Koliko dugo...vremenski...je potrebno da bi taj koks i ostale nezeljene naslage bile eliminisane iz motora(pretpostavimo da ih ima), znaci metodom voznje na visokim obrtajima? Da li je pri tome potrebno mijenjati ritam voznje ili konstantno voziti u visokim obrtajima
    nema pravila koliko vremena, zavisi od koli?ine grama ili dekagrama nataloženog djubreta koje treba sagoreti sloj po sloj.
    i nije bitan broj obrtaja sam posebi, bitno je da je motor optere?en, da postiže punu temperaturu sagorevanja.


    može to da bude i samo 3000 rpm sa pedalom do poda na nekom malko ja?em usponu, recimo 15tak % uz potpuno optere?en auto (5 osoba i jedno 400-500kg u gepeku).

    dovoljno je tada par desetina km, tipa 30-40-60km , vožnje pod optere?enjem da sagori sve ili skoro sve.


    postoji i manje naporan metod ali i više rizi?an, odnosno zahteva iskustvo.

    u usis se putem kapaljke ispušta najobi?nija vode uz povremeno turiranje motora. voda na toj temperaturi i tom pritisku unutar komore razbija koks koji se izbacuje u komadi?ima, i ?esto se vidi povremeni obla?i? ili oblak crnog dima tj koks i ostalo.

    ne sme se sipati previše vode da ne dodje do hidro blokade klipa, ve? kapo po kap, ili malo više kapi po kapi.

    koliko konkretno ne mogu da kažem univerzalno, zavisi od motora do motora.

    metoda je neinvazivna i ništa se ne ošte?uje ali ina?e motora mora da bude mehani?ki ispravan pre tog postupka.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #17
      Najbolje uzeti onu prskalicu sto mame koriste za pranje stakala ona dobro rasprsuje
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • Kenno
        CBC Senator XXL
        • 21.08.2006
        • 460
        • Zenica, BiH

        #18
        Originally posted by sw.brick
        i nije bitan broj obrtaja sam posebi, bitno je da je motor optere?en, da postiže punu temperaturu sagorevanja.
        Mozda ce vam zvucati pitanje glupo i laicki, ali sta se podrazumjeva pod "puna temperatura sagorijevanja"?

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #19
          ja podrazumevam da ta temperatura bude 700+C, ili koliko jeste u datom motoru kada sagoreva u stanju potpuno otvorenog leptira.

          naglasak stavljam na otvorenui leptir a broj obrtaja ne uzimam kao osnovu ve? posledi?nu pojavu ravnoteže efekta motora prema otporima vožnje kada je leptir otvoren.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #20
            Po vashim racunicama ispade da su troteli i usisi na motorima restriktori oji odredjuju max efekat motora iz fabrike te ih venturi sistemi spustaju jos vishe???

            Elem, neke genralne cifre se nemogu dati o koliko venturi restriktuje snagu motora jer su u osnovi trotel bodies predimenzionisani.
            Cifra ce da varira osetno od motora do motora.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • jaksa
              CBC Senator XXL
              • 23.10.2004
              • 701
              • Novi Beograd, SC

              #21
              Sve ovo vazi i za dizele/turbodizele?

              Comment

              • markokg1982
                CBC Senator XXL
                • 19.05.2007
                • 409
                • Kg-Bg

                #22
                Originally posted by M-power
                Za slucajeve teze lenjosti kod motora sa direktnim ubrizgavanjem pokusati sa wins metodom.
                kakva je ovo metoda?
                http://www.youtube.com/watch?v=CWvkqhcItY8

                Comment

                • Bane R
                  CBC Senator XXL
                  • 27.03.2006
                  • 1769
                  • Beograd

                  #23
                  Isključuje se benzinska pumpa, a na dovod benzina (pred dizne) sprovodi se spomenuto sredstvo za čišćene, koje se nalazi u malom kanisteru na koji se poveže vazduh pod pritiskom (kako bi to sredstvo za čišćenje moglo da se ubrizgava pod odgovarajućim pritiskom). Onda se auto upali i malo radi na leru, malo se turira, dok se litar te tečnosti ne potroši. Proces obično traje pola sata do sat vremena. Ovaj metod se pre svega koristi za čišćenje dizni, ali ujedno se mogu i očistiti (e sad ne znam u kojoj meri) i klipovi.

                  Comment

                  • markokg1982
                    CBC Senator XXL
                    • 19.05.2007
                    • 409
                    • Kg-Bg

                    #24
                    jel ovo samo jedan od nacina ciscenja dizni ili je u pitanju standardni nacin?
                    koliko kosta s obzirom da imam ovo u planu da uradim?
                    http://www.youtube.com/watch?v=CWvkqhcItY8

                    Comment

                    • Bane R
                      CBC Senator XXL
                      • 27.03.2006
                      • 1769
                      • Beograd

                      #25
                      Pa jedan od načina je i da se dizne izvade i postave u US kadicu. Šta znam, vins mi deluje prirodniji način, jer se ne čiste samo dizne.

                      Košta ~40e, ali mislim da bi naš drugar MugenPower mogao možda to jeftinije da ti reši, javi mu se kad se vratiš .

                      Comment

                      • Zloca
                        CBC Senator XXL
                        • 21.12.2005
                        • 510
                        • Novi Sad
                        • Astra bertone turbo

                        #26
                        Znaci ako ti pri kupovini auta kazu kako ga je vozio neki deda, taj auto je pun koksa i naslaga, a? Jos mozes i da mu spustis cenu.
                        MESTO ZA VASU REKLAMU!

                        Za samo 1000 din mesecno! :-)

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #27
                          Originally posted by BOOST
                          Po vashim racunicama ispade da su troteli i usisi na motorima restriktori oji odredjuju max efekat motora iz fabrike te ih venturi sistemi spustaju jos vishe???

                          Elem, neke genralne cifre se nemogu dati o koliko venturi restriktuje snagu motora jer su u osnovi trotel bodies predimenzionisani.
                          Cifra ce da varira osetno od motora do motora.
                          Jbg.....ti razmisljas uvek u turbo zoni....ja kada govorim uglavnom mislim na atmo....za njih vazi pad snage postavkom venturi mesaca.
                          Da li bas 20% ne bih rekao...sigurno ima i takvih zavisno od razlike velicine leptira i postavljenog difuzora ali generalno su razlike najcesce 5-10% sto se tice max. snage.

                          Neki motori to osecaju vise neki manje....kako si rekao zavisno od konstrukcije samog motora i dimenzije trotela prema njemu.

                          Jedan slabasan jugo to dosta oseti kao i jedna Honda koja se vrti na 7-8rpm
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #28
                            Znaci za uradnji autogasa sa venurijem na motor treba promeniti trotel za veci i to je to?
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #29
                              te ih venturi sistemi spustaju jos vishe
                              pa da.

                              scenario je da neka je trotel 100 nekih jedinica.
                              gas venturi je na nekih 60-80 jedinica, recimo da je 70.
                              ili 0.70.
                              koliko ta?no zavisi od geometrije u**** motora i potrebnog pada pritiska koji je nu?no napraviti.
                              ali to je pola problema, difuzor i protok kroz njega.

                              druga polovina problema je da se u venturi sistemu (klasi?nom, mehani?kom bez elektronike i bez povratne sprege) ispariva? i slavina pode?avaju pri jedno 2500-3000 rpm na optimalnu me?avinu.

                              to zna?i da su na ni?im obrtajima me?avina bogatija a na vi?im siroma?nija od potebne.

                              tu se jo? efekta motora gubi.
                              povrh toga, sam autogas ima problem sa brzinom sagorevanja iznad oko 5000 rpm, kada po?inje da opada obrtni momenat proporcionalno vi?e nego pri uptoebi benzina.

                              i to sve nevezano za difuzor i nevezano za trotel.

                              u sistemima ubrizgavanja gasa se izradom mape po ?elji koriguje ta lo?a osobina gasa pa se sa pove?anjem obrtaja pravi masnija me?avina i time prati efekat motora jako dobro.

                              u prakti?noj vo?nji ogromna je razlika u pona?anju venturi i injection gasnih sistema na vi?em podru?ju obrtaja, recimo 4000+ rpm.

                              to se najlak?e vidi po maximalnoj brzini koja je dostiziva, koja je osetno manja kod venturi sistema.

                              a pored svega je i sam autogas kao gorivo manje efektivne toplotne mo?i od benzina.

                              pri?am generalno o atmo motorima, turbaci imaju svoja sasvim deseta pravila kada rade sa venturijem. (i sve je jo? gore, tj jo? drasti?nija je redukcija efekta motora).
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • forster
                                CBC Senator
                                • 24.04.2007
                                • 244
                                • Beograd

                                #30
                                Originally posted by jaksa
                                Sve ovo vazi i za dizele/turbodizele?
                                i ja cekam odgovor ... al' nesto nikako da predju na diesele
                                1. Ako vam izbezumljena supruga resi da izadje iz kola u voznji (uz pretnju razvodom), znajte da niste jedini, meni se to redovno desava.
                                2. Danas je Petak. To je dan kada se Beogradjani vracaju kuci.
                                3. Ima jedan grad, a pored je Beograd.

                                Peugeot 206 2.0 HDi

                                Comment

                                Working...
                                X