Koliko dugo...vremenski...je potrebno da bi taj koks i ostale nezeljene naslage bile eliminisane iz motora(pretpostavimo da ih ima), znaci metodom voznje na visokim obrtajima? Da li je pri tome potrebno mijenjati ritam voznje ili konstantno voziti u visokim obrtajima
i nije bitan broj obrtaja sam posebi, bitno je da je motor optere?en, da postiže punu temperaturu sagorevanja.
može to da bude i samo 3000 rpm sa pedalom do poda na nekom malko ja?em usponu, recimo 15tak % uz potpuno optere?en auto (5 osoba i jedno 400-500kg u gepeku).
dovoljno je tada par desetina km, tipa 30-40-60km , vožnje pod optere?enjem da sagori sve ili skoro sve.
postoji i manje naporan metod ali i više rizi?an, odnosno zahteva iskustvo.
u usis se putem kapaljke ispušta najobi?nija vode uz povremeno turiranje motora. voda na toj temperaturi i tom pritisku unutar komore razbija koks koji se izbacuje u komadi?ima, i ?esto se vidi povremeni obla?i? ili oblak crnog dima tj koks i ostalo.
ne sme se sipati previše vode da ne dodje do hidro blokade klipa, ve? kapo po kap, ili malo više kapi po kapi.
koliko konkretno ne mogu da kažem univerzalno, zavisi od motora do motora.
metoda je neinvazivna i ništa se ne ošte?uje ali ina?e motora mora da bude mehani?ki ispravan pre tog postupka.
Comment