Polytron, aditiv

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • coco
    CBC Senator XXL
    • 24.10.2004
    • 476
    • i`am from the land that is placed nowhere

    #31
    mislim da bi ovu temu trebalo baciti u wastegate ili pak upod topic zezanje
    "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

    Comment

    • Probisvet
      CBC Senator XXL
      • 07.06.2005
      • 423
      • FRANCUSKA

      #32
      OK za sve nemozemo se naci jer ima dosta onih koji su protiv od onih koji su za. Drugo ocigledno oni sto su protiv nece ni da cuju one za, zasto su za, trece nisam hteo da se nadmecemo oko toga sta je skuplje a sta jeftinije i to da li su bacene pare ili ne, cetvrto ovaj forum je za automobile a ne za pijacu gde cemo da diskutujemo jeli moje jeftino a tvoje skupo i dali je to isplativo ili nije. Ako se obradjuje tema na tehnickom nivou onda sam nasao da se koriscenje aditiva za motore kao i za menjace ustvari su proizvodi koji se koriste da se poprave izgubljene performanse masine koja se normalnom upotrebom trosi(haba).
      Mozda bi i trebalo zatvoriti dalju diskusiju oko toga.

      Pozdravljam

      Comment

      • mishkom
        CBC Senator XXL
        • 07.08.2007
        • 591
        • N/A
        • N/A

        #33
        Ajde dosta vise. ...Vi ste napravili temu, na ovo sto je sad. ..

        Ja samo trazim argumente . . .. Ako je neko koristio neka kaze, ma bilo to pozitivno ili negativno iskustvi. Zahvaljujem se mkvb-u, na adekvatnom odgovoru. ... A ovo ostalo vam je

        Ako je neko koristio neka napise iskustvo, ako nije, moze slobodno da zaobidje temu. . . a ne da mi ovde prica zivotne price i ono sta je cuo. .

        Hvala na razumevanju

        Comment

        • Probisvet
          CBC Senator XXL
          • 07.06.2005
          • 423
          • FRANCUSKA

          #34
          Evo da napravis dijagnozu dzabe kod doktora


          http--81.83.3.911030-wd100awp-wd100awp.exe-connect-bardahl_page_dynamiquepage=6

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #35
            Ako se obradjuje tema na tehnickom nivou onda sam nasao da se koriscenje aditiva za motore kao i za menjace ustvari su proizvodi koji se koriste da se poprave izgubljene performanse masine koja se normalnom upotrebom trosi(haba).
            ne postoji aditiv koji popravlja potrosen motor. ne postoji (naucno dokazana) mogucnost da aditivi ma koji stvori celik, aluminijum, bronzu i druge metale- ono sto se haba i trosi u motoru mehanickim radom.

            a jos manje da aditiv ostvari povrsinsku obradu metala.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #36
              Pa sigurno. Pogledajte im samo site.
              Ni to nisu znali da naprave kako treba.
              Njihovu pricu ni pas s maslom ne bi pojeo.
              Bilo je vec tema o svemu nego ljude mrzi da citaju.

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #37
                Moje licno iskustvo sto se tice aditiva za motore je sledece:
                metod ti je potpuno pogresan, metod po kome donosis zakljucke.

                nemas ni jednu cinjenicu.
                nemas nikakvo iskustvo upotrebe motora BEZ tog aditiva i drugog primerka motora SA aditivom i paralelnog pracenja MERENJEM svih relevantnih radih parametara motora.

                i to najmanje 400-500.000km da bi primetio razliku, ako je uopste bude.

                i to ponovljeno na najmanje 3 seta, najmanje 6 automobila.

                i da se u sva 3 seta dobiju konzistentni rezultati, koji ne ostavljaju nikakvu sumnju tek onda moze nekakav zakljucak iz iskustva da se formulise.

                to sto si opisao je tvoje ubedjenje, i to je ok.
                problem je sto nema podloge koja se moze proveriti, nema brojki, nema merenja, nema analize, nema nijednog elementa koji zahteva naucni pristup jednoj temi.

                da do kraja banalizujem.

                obican voda iz cesme.
                i obicna voda iz cesme sa aditivom NaCl.

                kako da prepoznas razliku ?

                (hint merenjem pH)

                hocu da kazem da se ne mogu na bazi povrsnih pretpostavki donositi cvrsti zakljucci koji uz to nisu proverivi niti ponovljivi.

                osnovni postulat bilo kakvog ispitivanja bilo cega je ponovljivost merenja i ponovljivost rezultata.

                a kao sto znamo, niko ko prodaje (ili proizvodi) te ili druge aditive nije u stanju da prezentuje niti jedno jedino izvrseno ispitivanje i jedno jedino merenje.

                uvek se svodi na " mi obavecavamo", "nepoznata do sada vojna tehnologija", " poslovna tajna, zasticeni patent", "vraticemo pare ako niste zadovoljni- ali uz * sa sitnim pravnickim slovcima", itd.

                jednostavno, ne postoji magija.
                a aditivi su vec stavljeni i to u prilicnoj kolicini u sva krstena ulja.
                na zahtev proizvodjac ulja ce ti poslati objasnjenje koje aditive je koristio.
                naravno nece ti reci sve, niti koncentraciju, niti koja mesavina, niti koja receptura.
                ali ce ti nabrojati sastav sta sadrzi njegovo ulje.

                i ti aditivi nisu nikakva vojna tehnologija, obicni metali pripremljeni za specifican nacin primene- zink, mangan, itd...

                sve ono sto i inace postoji oko nas, i koriste se vekovima za razno razne primene.

                habanje motora je u normalnom radu motora proces, i taj proces traje.
                traje jako dugo, hiljade radnih sati.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • mishkom
                  CBC Senator XXL
                  • 07.08.2007
                  • 591
                  • N/A
                  • N/A

                  #38
                  E tako. . ..Hvala sw. . . Znaci ne sipam, ok. .

                  Comment

                  • JNC
                    CBC Senator XXL
                    • 19.12.2006
                    • 1332
                    • Beograd

                    #39
                    Originally posted by Probisvet
                    Dranix, cene ulja i ostalih artikala su relativan pojam ti ako hoces da das tri puta vise na ulje je tvoj izbor ali da znas da sa tim tri puta skupljem ulju neces tri puta vecu kilometrazu da predjes. Ja ako cu da nosim Rolex koji nista tacniji nije od Seika ili Brejtlinga je licni stav ali ako hoces da se ponosis sa markom ti ces i da platis debelo tu marku koja nista bolji kvalitet nema od ovi ostalih koji su na trzistu daleko jeftiniji ali nisu MARKE.
                    Prema tome aditiv se dodaje na svakih 25 ili 45 hiljada kilometara sto znaci jednom u godinu dana ili u tri godine - aditiv kosta oko 40 evra sto znaci 5 litara najskupljeg ulja kojeg stavis i posle max. predjenih 10hiljada kilometara moras da ga menjas.
                    Pa sad vidi u sta je baceno a sta nije.
                    Ja sam napisao da se aditivi ne dodaju u motor koji je nov, vec kad predje 100 hiljada kilometara koristeci normalno ulje koje se koristi u exploataciji. Pa j**ga starcima je danas omoguceno da uzmu "aditiv" da im se vrati ono sto s'vremenom nisu u mogucnosti da ispune prema zeni.
                    Prema i starom motoru treba nesto dodati da bi se podmladio.

                    motor koji je presao 100k km, je prakticno nov, to je suvise mala kilometraza da se nesto desi na motoru, naravno ako je servis radjen kako treba, pa na mojoj mazdi pise u servisnoj knjizi da se tek na 100k km menja filter goriva.

                    Comment

                    Working...
                    X