3.0 V6 24v & TURBO

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nenad
    CBC Senator XXL
    • 06.01.2005
    • 1364
    • BBgd/Mow

    #16
    Boost,

    sto se tice V6 Alfinog bloka ne mogu konkretno nista da kazem. Znam da ga Novitec turbira.
    Takodje znam da do 0,3-0,4 bara ce svaki motor da izdrzi a to je oko 50-60 k.s. vise.
    Boost or bust...

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #17
      Nestabtilan
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Nenad
        CBC Senator XXL
        • 06.01.2005
        • 1364
        • BBgd/Mow

        #18
        BOOST,

        sta se podrazumeva pod nestabilan?
        Boost or bust...

        Comment

        • Sasha
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 4126
          • Novi Sad

          #19
          Pogledaj malo na http://novitec.net/com/main.html
          www.arcs.org.rs/forum

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #20
            Vidi ovako:
            Nestabilnost je kod V motora geometrijski povezana sa tim da pulsevi koji pogone radilicu dolaze iz dva razlicita ugla.

            Najstabilnija je konstrukcija na boxer motoru gde je sve u balansu, kako tezine tako i sile koje pogone radilicu.
            180 stepeni.

            Zatim redni 4 motor, gde su tezine u balansu od 180 stepeni, ali su pulsevi u istom smeru. Opet lako resenje.

            V motor u zavisnosti od V ugla zahteva robusnu konstrukciju sa povecanjem ugla.

            Blok zna da se uvija, radilica zna da bude stresana itd.
            Sto manji ugao tim lakse,
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • Nenad
              CBC Senator XXL
              • 06.01.2005
              • 1364
              • BBgd/Mow

              #21
              Razumeo sam, zato se dobro budzi VR6 od VW.
              Svejedno mislim da sa 0,3-0,4 moze da prodje dobro. Polazim od mog 2.8L, V6 sa 8,5 PSI (oko 0,6 Bara) od Eaton kompresora.
              Sa tehnicke strane ja vidim problem da se oba bloka spoje preko svojih izduvnih grana na 1 turbo, da bi se smanjili troskovi izrade sistema sa 2 turba.
              Boost or bust...

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #22
                Pogledaj SAABov izum Assimetrical TuRbo loading
                Upravo kad je u pitanju LPT berzija, samo 3 cilindra pokrecu TuRbinu koja hrani svih 6

                Tu je od 1998 godine na 3.0 V6 motoru.
                Baza je od V6 Opela i ovaj ima tek preko 200KS sa LPT , koji je stavljen da bi poboljsao fleksibilnost motora i nesto izdigao obrtni momenat.
                Granica Tuninga za ovaj motor je 260-270KS posto nije nista dirano i menjano po SAAB normativima za overload, samo ima nesto snizenu kompresiju nista vise, ali klipnjache nedrze za vise ... (opel )
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Nenad
                  CBC Senator XXL
                  • 06.01.2005
                  • 1364
                  • BBgd/Mow

                  #23
                  Jos bolje
                  Boost or bust...

                  Comment

                  • cuore sportivo
                    CBC Senator XXL
                    • 16.01.2005
                    • 954
                    • Bezanijska Kosa
                    • Alfa Romeo 147 1.6

                    #24
                    Izvinjavam se svima sto sam bio off neko vreme.
                    Ako krenemo odatle da bi za motor od 3.0 bilo komplikacija da se ugradi turbina( ustvari komplikacije bi tek kasnije nastale ),dolazim do razmisljanja da preusmerim tok teme.
                    Motor od 2.0 koji je radjen sa Turbom:
                    V6 TB
                    6 60° V,
                    front transverse
                    Max. power output
                    bhp-EC (kW-EC) 202 (148)
                    at rpm 6000
                    Max. torque:
                    kgm-EC (Nm-EC)28.5 (279,6)with overboost
                    30.1 (295.3) at rpm 3000.

                    Pitanje: Koliko bi moglo da se izvuce iz ovog motora(mislim na maximalnih HP ),da li treb ada se preradjuje turbina ili nesto drugo?

                    Hvala svima

                    Comment

                    • cuore sportivo
                      CBC Senator XXL
                      • 16.01.2005
                      • 954
                      • Bezanijska Kosa
                      • Alfa Romeo 147 1.6

                      #25
                      Originally posted by Lukas
                      Uzmeš brate orginal 2.0 Turbo i to ide ko ludo i jeftinije je za preradu nego da sam stavljaš Turbinu na 3.0 motor tu ima posla da te zaboli glava i novčanik
                      164 2.0Turbo je puno brza nego inače 3.0
                      Jeste "brza" od 3.0 12v ali od 3.0 24v mislim da nije.Moje skromno misljenje jer sam probao sva tri modela.

                      Comment

                      • cuore sportivo
                        CBC Senator XXL
                        • 16.01.2005
                        • 954
                        • Bezanijska Kosa
                        • Alfa Romeo 147 1.6

                        #26
                        Originally posted by BOOST
                        V konstrukcija koja izlazi iz fabruke je preslaba za obrtni momenat i snagu ozbiljnijeg tuninga.

                        Ovde sad ?richam o bas ALfa motoru, tako da pricha o besmislenosti tuninga nepije vodu.

                        Redni 4 blok je puno stabilnije i ozbiljnije odradjen.
                        Sada mi nesto prolazi kroz glavu....(prodje....hehehhe; salim se).
                        Sta Boost mislis o stavljanju turba na Twin Spark,i da li je to uopste moguce sa mehanicke strane?

                        Comment

                        • *Egon*
                          CBC Senator XXL
                          • 31.12.2004
                          • 1232
                          • Beograd, Dorcol, N 44

                          #27
                          Originally posted by cuore sportivo
                          Originally posted by BOOST
                          V konstrukcija koja izlazi iz fabruke je preslaba za obrtni momenat i snagu ozbiljnijeg tuninga.

                          Ovde sad ?richam o bas ALfa motoru, tako da pricha o besmislenosti tuninga nepije vodu.

                          Redni 4 blok je puno stabilnije i ozbiljnije odradjen.
                          Sada mi nesto prolazi kroz glavu....(prodje....hehehhe; salim se).
                          Sta Boost mislis o stavljanju turba na Twin Spark,i da li je to uopste moguce sa mehanicke strane?
                          Ja mislim da nikave veze nema da li motor ima jednu ili dve svecice, kada se stavlja turbo.
                          Garaza
                          1996 SAAB 900 NG Cabrio

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #28
                            Pa vec ima V6 2,0 spreman za overload
                            Uzmes njega i prepariras ga za da podnese vishe.
                            Motor mora da se otvara ako se ista ozbiljnije radi, klipnjache moraju nove, i uljano prskanje klipova mora da se odradi.

                            Onda je spreman za nesto ozbiljnije
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • M-power
                              Moderator
                              • 10.01.2005
                              • 10060
                              • Bg; Banovo Brdo
                              • CorsaC, astra H,

                              #29
                              Ma nemojte kasti
                              To date there has never been a faster car built for the public road and,
                              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                              Comment

                              • kilson
                                Moderator
                                • 09.10.2004
                                • 3216
                                • NoviBGD
                                • AR 75 GT

                                #30
                                Originally posted by BOOST
                                ...Motor mora da se otvara ako se ista ozbiljnije radi, klipnjache moraju nove, i uljano prskanje klipova mora da se odradi.

                                Onda je spreman za nesto ozbiljnije
                                (mali)Off: Ista pricha vazhi i za boxer motore? Klipnjache idu druge zbog povecanja obrtnog momenta ili..?
                                Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                                Comment

                                Working...
                                X