3.0 V6 24v & TURBO

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #31
    Vidi vamo:
    Ako ista ozbiljnije mislite, leteci lezajevi moraju biti oko 55mm prechnika za opstanak.

    Ovo odma donosi probleme za radilicu, sta , kako

    Za boxera neznam ali geometriski lakse podnosi opterecenja .
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • apoolon
      CBC Član
      • 02.02.2005
      • 32
      • sarajevo

      #32
      Originally posted by BOOST
      Vidi ovako:
      Nestabilnost je kod V motora geometrijski povezana sa tim da pulsevi koji pogone radilicu dolaze iz dva razlicita ugla.

      Najstabilnija je konstrukcija na boxer motoru gde je sve u balansu, kako tezine tako i sile koje pogone radilicu.
      180 stepeni.

      Zatim redni 4 motor, gde su tezine u balansu od 180 stepeni, ali su pulsevi u istom smeru. Opet lako resenje.

      V motor u zavisnosti od V ugla zahteva robusnu konstrukciju sa povecanjem ugla.

      Blok zna da se uvija, radilica zna da bude stresana itd.
      Sto manji ugao tim lakse,

      nego kako si spomenuo boxer motore.... imas li kakvu stranicu da vidim kako se krecu turbine za moju alficu....

      1.7 16v 145 - sa boxer motorom....

      Comment

      • sira
        CBC Senator XXL
        • 03.12.2004
        • 322
        • Split

        #33
        Evo čovjek radio vrlo sličan projekt (na 75-tici V6) i poprilično ti je detaljno http://www.cmos-engineering.com/ar75/
        http://forums.cjb.net/alfa75.html

        Comment

        Working...
        X