...moj predlog ceo motor iz rs2000, to ti je jednostavnije nego da menjas glavu !!! ....jedino taj usis !
...ili da odradis malo taj tvoj, izduv od rs-a, usis i cip i eto ti razlike a kosta mnogo manje nego glava i motor !!!
Ceo motor od RS2000... nece da moze
RS2000 je prednja vuca a Sierra je zadnja vuca... totalno drugaciji raspored svega
...mislis na agregate ili na menjac ? ako pase zvono na blok od rs-a a ne smetaju agregati sto da ne !!!
...ali da na razmisljamo mnogo sutra pitam drugara koji sigurno zna pa javljam !!!
jedino ako je u FWD pogonu motor u RS 2000 stajao uzduzno kao sto stoji u Sieri.
ako je stajao poprecno, sto mislim da je slucaj, ne odgovara ni karter, ni sistem podmazivanja koji je prilagodjen za poprecni polozaj motora. (i drugaciji nagib motora).
da se sve to menja, pitanje je vredi li truda.
uz DOHC motor Siera bi trebalo daima MT75 tip menjaca koji se razlikuje od ostalih Fordovih u Sijerama, i to bi bilo na proveri kompatibilnosti sa motorom iz RS2000.
jedino ako je u FWD pogonu motor u RS 2000 stajao uzduzno kao sto stoji u Sieri.
ako je stajao poprecno, sto mislim da je slucaj, ne odgovara ni karter, ni sistem podmazivanja koji je prilagodjen za poprecni polozaj motora. (i drugaciji nagib motora).
da se sve to menja, pitanje je vredi li truda.
uz DOHC motor Siera bi trebalo daima MT75 tip menjaca koji se razlikuje od ostalih Fordovih u Sijerama, i to bi bilo na proveri kompatibilnosti sa motorom iz RS2000.
Bravo brick... na to sam mislio... kod Sierre motor stoji uzduzno a kod RS2000 poprecno.
Mozes da stavis RS motor , to je u sustini isti motor kao tvoj samo sa 8v . E sada sto su stvari prikacene za njega prilagodjene FWD konfiguraciji , to je drugi problem . Isti motor ti je i u scorpionu 16v , koji ima sve prilagodjeno RWD . Inace on ima EEC V kod scorpiona , je mnogo komplikovaniji za povezivanje . Kao sto vidis nista nije prosto da samo usrafis i prikacis . Svaki od njih ces prisrafiti za nosace i menjac bez problema , a ostalo moras da prepravljas , pravis , itd . Ovo smo sve vec prosli .
Cosworth je u osnovi sierin blok 205 , koji je izliven deblje , ali se spolja ne razlikuje od bilo kog 205 bloka . Sve ostalo na motoru je specificno i samo od tog motora , i kao takvo veoma skupo . Posto je turbo motor , mora da ide uz njega sva prateca prema ( turbina , interkuler , creva ... ) , plus auspuh mora kompletno drukciji . Ja oglase pratim 12-13 godina i mozda sam jednom video da neko prodaje cossi motor a 1 ili 2 puta da neko prodaje havarisanog escorta ili sieru cosworth . Bolje onda kupi celog cosworth-a , imas u oglasima jedan za 3000 e . E ,sada u kom je stanju to
Comment