magnetni filter za ulje diy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #16
    ne verujem da dodatni magnet nesto steti, ali ne vidim ni koristi od njega.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #17
      Na gornjem linku moze da se vidi poredjenje izvrseno sa filterom ulja sa i bez magneta. Interesantno je i znatno smanjenje drugih ne feroznih elemenata
      evo upravo citam, i gledam.
      ja jedino interesantno vidim tu da se radi ili o nekom cudu naukom do sada neobjasnjivo ili o prevari.

      kako objasniti delovanje magneta od 86% smanjenja natrijuma ?
      ili 86% magnezijuma. pa cak taj magnet deluje i na bakar, sa celih 26%.


      ne bih da delujem arogantno, ali to meni ukazuje da se radi o obicnoj prevari, koju jos nistu stigli da sudski procesuiraju.

      jako bih voleo da bidim magnet koji utica na bakar (kao neferomagnetni materijal).

      a to je koliko vidim ista firma koja tvrdi da kada se napumpaju gume njihovim azotom motor pocinje da trosi manje goriva...


      nije aditiv za ulje, a marketing je slicnog tipa, neki fiktivni procenti a nigde apsolutnih brojki i nigde rezultata nekih naucnom metodom proverljivih merenja.
      tako da sumnjam u ovako postavljene benefite od tog nekog njihovog magneta.
      sto je mnogo magije, mnogo je

      drugi link je korektan, kazu da deluje na feromagnetne cestice u uljnoj suspenziji, i to je ok.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • TETAK
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 3034
        • Čačak, Srbija

        #18
        Dodatni magneti sigurno ne mogu da škode, a mogu da budu od koristi.Pojedini proizvodjači filtera ih i sami ugradjuju, kao i neki proizvodjači motora!Npr. na mojoj Yamahici koju sam prodao je, na čepu kartera, bio montiran solidan magnet!
        Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

        Comment

        • Vladd
          CBC Senator XXL
          • 09.07.2006
          • 581
          • NBG

          #19
          Moze da bude na karteru, samo ako je od nemagnetne legure. Ako je metalni, vise stete nego koristi. U filteru je vise sminka, kroz neke filtere, koji nisu "protocni"nema nekog smisla. Da ne spominjem, lagani nadpritisak i temperaturu ulja i filtera.
          Magnet mora da bude u zoni manjoj od 160C, a vec preko 100 gubi lagano svoja "carobna" svojstva

          Poz.

          Comment

          • AzRa
            CBC Član
            • 28.10.2007
            • 26
            • Zemun

            #20
            Originally posted by sw.brick
            kako objasniti delovanje magneta od 86% smanjenja natrijuma ?
            ili 86% magnezijuma. pa cak taj magnet deluje i na bakar, sa celih 26%.
            nije preterano realno, ali teoretski bi se to moglo objasniti posrednim delovanjem.. magnet neposredno odstranjuje samo feromagnetne chestice iz ulja => ulje je time malo chistije (barem je bez feromagnetnih nechistoca) => manje je habanje svih delova motora => a time se posredno smanjuje i broj chestica nastalih habanjem delova od neferomagnetnih materijala...

            Comment

            • Vladd
              CBC Senator XXL
              • 09.07.2006
              • 581
              • NBG

              #21
              Ma daj, po kojoj "teoriji"

              "Od komarca magarca", pa zakacis naramak drva...

              Po istoj teoriji ne bi trebalo pusiti u kolima posto nikotinska kiselina nagriza cilindre i povecava potrosnju. Koliko, pa povecava, teoretski..

              Jos ako treba instalacija da bude od bakra bez kiseonika (da podsetim: HI-FI), mozda se dobije kvalitetnija varnica na visokim obrtajima

              POz.

              Comment

              • AzRa
                CBC Član
                • 28.10.2007
                • 26
                • Zemun

                #22
                pa rekoh da nije bash realno, ali to jeste teoretsko objashnjenje.. ..a zar nije bolje i bez pushenja (cigareta) u kolima? => bolje zdravlje vozacha (psihofizichko) => bolji refleksi i nachin vozhnje => manje habanje svih delova automobila.. ...da ne idem sad mnogo u off..

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #23
                  meni se ne cini objasnjenem na bazi (naucne) teorije, pogotovu deo za bakar i natrijum.
                  koji deo se u motoru trosi (i pravi) a da je od bakra povrsinski makar ?

                  koliko znam odredjeni metali se namerno dodaju u ulje ako aditivi upravo zato da bi se oni "trosili" kao meksi a zastitili motor, tj da su neki enferomagnetni metali pozeljni i ne treba da se izdvajau/ filtriraju posebno.
                  ja ipak vise verujem fabrickim inzenjerima nego reklama anonimnih firmi, pogotvu onih iz SAD (gde se olako prodaje magla po raznim sajtovima i raznim oblastima) u zadnje vreme.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • Vladd
                    CBC Senator XXL
                    • 09.07.2006
                    • 581
                    • NBG

                    #24
                    Pa Amerima je prodaja "carobne vodice" nesto kao tradicija, deo istorije. Setite se samo "kaubojaca", Talicnog Toma...

                    Po slicnim teorijama (komarac=magarac), mozemo "dokazati" stetno dejstvo bakra na motor(mada je bakar "legitimno" mazivo za masinske komponente izlozene visokim temperaturama)

                    Elem, "prolazak" bakarne, provodne cestice, kroz magnetno polje, izazvace indukciju i dodatno polarisati cesticu. Takav bakar, uspesno ce "napasti" aluminijumske delove motora, elektrostatickom korozijom, otkidajuci elektrone iz spoljne ljuske...sto ce dovesti do potpune dezintegracije aluminijumskih delova motora.....

                    Da nastavim, ili napravim sajt, da se neko "pozove" na isti....


                    Poz.

                    Comment

                    • Eon
                      Moderator
                      • 10.03.2005
                      • 4225
                      • Beograd-NBG-44
                      • Superb 2.0 4x4 DSG

                      #25
                      Nemoj, dosta je bilo... Magneta ili ima ili nema u filteru ulja ili na cepu, a sve zavisi od same konstrukcije motora. Drugacija filozofija gubi smisao!!!!
                      Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                      Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                      Comment

                      • KdF
                        CBC Senator
                        • 06.12.2004
                        • 242
                        • Beograd

                        #26
                        Samo da dodam, mozda ima neke veze sa ovim. Materijali se dele na dijamagnatske, paramagnetske i feromagnetske. Dijamagnetski su oni koje stalni magnet slabo odbija (npr. ziva, zlato, voda, organski materijali), a paramagnetski su oni koje magnetsko polje slabo privlaci (npr. aluminijum, natrijum, kiseonik, magnezijum).

                        Comment

                        • Vladd
                          CBC Senator XXL
                          • 09.07.2006
                          • 581
                          • NBG

                          #27
                          Originally posted by Eon
                          Nemoj, dosta je bilo... Magneta ili ima ili nema u filteru ulja ili na cepu, a sve zavisi od same konstrukcije motora. Drugacija filozofija gubi smisao!!!!
                          Naravno da gubi smisao, kao sto vec nema smisla u "lakim" dopunskim "zahvatima" koji treba da naprave revoluciju.

                          I ako je konstruktor motorap ostavio neki element negde, ne znaci da rasporedjivanje tog elementa, bilo gde pod haubom, moze da napravi doprinos.
                          A za neki "upgrade" motora, potrebno je mnogo znanja, a ne parola i virtuelnih zakljucaka..koji se, po meni, mogu tretirati samo na dva nacina. Ili totalno neznanje ili pokusaj prevare..

                          U tome je malo veca poenta..

                          Poz.

                          Comment

                          • dranix
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 3079
                            • Antwerpen/Belgium
                            • Saab 9-3

                            #28
                            Talicni Tom
                            Francuski proizvod.
                            BTW. Vecina stripova kaubojaca nisu americki vec talijanski, spanski....

                            Comment

                            Working...
                            X