Udaljenost turbo-a i duzhine izduvnih grana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kilson
    Moderator
    • 09.10.2004
    • 3216
    • NoviBGD
    • AR 75 GT

    Udaljenost turbo-a i duzhine izduvnih grana

    Radi se o V6 turbo motoru, obzirom da se ne bi ishlo na dve turbine vec jednu, zanima me pre svega jedno od ogranichenja a to je daljina postavljanja turbo-a.

    Uz to naravno, postavlja se pitanje duzhine izduvnih grana medjusobno jer bi turbo bio blizhi jednom redu u onosu na drugi.


    Dakle, glavni krivac za ovakva pitanja je skuchen prostor...


    Hvala unapred!
    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Odma uzmi turbinu sa tween entery da nesudaras pulseve razlicite jacine.

    Ostalo manje vise bitno, radi kako treba.
    Teraj 3 u 1 , 3 u 1 razvodjis pulseve 1+1 na kucistu turbine.

    Bitno ti je da su 3 u 1 segmenti iste duzine a to ti nije problem.

    Pozz

    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • kilson
      Moderator
      • 09.10.2004
      • 3216
      • NoviBGD
      • AR 75 GT

      #3
      Ostalo manje vise bitno, radi kako treba.
      Ovo se odnosi i na duzhinu izduvne grane do turbo-a? Na primer, po nekoj gruboj proceni sa jedne strane bih imao 3 u 1 i turbo na nekih metar i trideset cm udaljenosti od dalje glave.

      Mozhe se videti i na ovoj slici:

      Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

      Comment

      • NickRP
        CBC Senator
        • 19.10.2005
        • 263
        • Serbia - Germany

        #4
        Radice ovako kao sto ti je Boost rekao... Doduse, imaces malo drugaciji volumetric efficiency kroz jednu i kroz drugu banku cilindara, e sada idealno bi bilo da im se fueling individualno trimmuje... ako ne moze - nista... teraj ovako.

        Comment

        • kilson
          Moderator
          • 09.10.2004
          • 3216
          • NoviBGD
          • AR 75 GT

          #5
          Obzirom da je Bosch Motronic 4.1 mislim da je odgovor za trimovanje...
          Videcu kad mashina padne shaka, mozhe li se duzhina grana malo izjednachiti.

          U svakom sluchaju, hvala na odgovorima.
          Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

          Comment

          • srdjan_p
            CBC Senator XXL
            • 01.12.2004
            • 1915
            • ZR

            #6
            Cek pa jel moze to od 2.0 V6T da se napasuje? Kako kod nje izgleda grana?

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Originally posted by killaz
              Obzirom da je Bosch Motronic 4.1 mislim da je odgovor za trimovanje...
              Videcu kad mashina padne shaka, mozhe li se duzhina grana malo izjednachiti.

              U svakom sluchaju, hvala na odgovorima.
              Nemoras da izjednacujes, uradi obako:

              Kad uzmes turbinu sa tween entry saznaj ili izmeri povrsinu portova.

              Zatim, kad znas kolia je povrsina, udes sa 3 u 1 indenticnim segmentima.
              Segment sa 1 cevi recimo biva sa jedne strane 30cm do turbine.
              Sa druge strane do turbine segment 1 bude 110cm, primera radi. Ali, na 30 cm duzine ugradis u cev restriktor koji ce biti isttog promera kao port na turbini.

              Uvu duzu zev samo gledaj da izloujes dobro sa toplotnim zavojem, onu drugu nemoras.

              I to je to.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • srdjan_p
                CBC Senator XXL
                • 01.12.2004
                • 1915
                • ZR

                #8
                Samo da se ubacim sa podpitanjem, jel to onaj fazon da ako imas cevi razlicite duzine tu duzinu mozes korigovati precnikom cevi? Kao kod nekih motocikala koji moraju imati iste duzine grana a razlicite su pa je jedna cevka uza/sira od druge...

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  Nije i jeste, , ti pricas o optimizaciji to ovde nije slucaj niti se posebno vodi racuna o tome sa overloadom.
                  Overload ima 2 stepeni izduv te i svoja pravila igre.
                  U pitanju je maskiranje nizeg pritiska iza redukcije te volumetrija nece biti izmenjena, chisto da nemora da radi previse sa elektronikom. Neke stvari je bolje odraditi mehanicki u startu korektno nego li peglati posto radi iz pocetka ima mogucnost da uradi valjano.
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • srdjan_p
                    CBC Senator XXL
                    • 01.12.2004
                    • 1915
                    • ZR

                    #10
                    Slazem se a i elektronika moze da otkaze a cev ne...
                    A kako stoji stvar sa turbo rupom posto je jedna grana vise od metra duzine, druga je relativno kratka ali opet?

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      Jednostavno gledas da je zuza cev duplo duza od krace i vozis.

                      Turbo sta?
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • srdjan_p
                        CBC Senator XXL
                        • 01.12.2004
                        • 1915
                        • ZR

                        #12
                        Nije V ali je boxer, jel tu vazi isti princip?
                        Postoji mesto gde uglaviti turbo, gledano iz kabine sa desne strane menjaca ima za neverovati poprilicno mesta samo bi grana morala da bude ko spageti...
                        Evo slike originalnog hedera...
                        Kako bi se tu dalo nakaciti turbo?

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #13
                          Tacka broj jedan na slici.
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • srdjan_p
                            CBC Senator XXL
                            • 01.12.2004
                            • 1915
                            • ZR

                            #14
                            He, pa to je skoro najniza tacka na vozilu, a odatle kad bi se napravila krivina na desno i malo gore ka onom slobodnom mestu, jel to mnogo krivina? A lambda sonda predpostavaljam da moze da se izmesti bilo gde?

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15
                              Problem ti nece biti krivine u direktnom smilsu, vec evajuacija ulja iz turbine.
                              Moraces imat neku evakuacionu pumpu za povratno ulje u motor.
                              Lambda nek je na max 50 cm od turba i pod najmanje 45 stepeni uglom odozgo iz svih ravni gledajuci.
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X