Udaljenost turbo-a i duzhine izduvnih grana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • srdjan_p
    CBC Senator XXL
    • 01.12.2004
    • 1915
    • ZR

    #16
    Kapiram, uglavnom jebacina na 100 nacina ali turbo boxer mmmmm, u principu je izvodljivo, pravili su vec to neki ljudi po svetu...
    Snage ima ali je u obrtajima, moment isto tako ali je od toga u svakodnevnoj voznji slaba vajda, slabo ja gde imam da razvlacim auto na 6500-7000rpm, dok se zalaufamo ono vec mora da se koci...

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #17
      ovo sa laufanjem i kocenjem, nasao sam dobar recept, kad lupis po gasu koci u isto vreme
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • srdjan_p
        CBC Senator XXL
        • 01.12.2004
        • 1915
        • ZR

        #18
        Ma bole tebe...daj neki Nm na zajam...

        Comment

        • kilson
          Moderator
          • 09.10.2004
          • 3216
          • NoviBGD
          • AR 75 GT

          #19
          Da se vratim na ovaj deo:
          Originally posted by BOOST
          Odma uzmi turbinu sa tween entery da nesudaras pulseve razlicite jacine.
          Ukoliko ostane single entry, znachi li neshto ako dobro uklopim 6-2 u 1? Predpostavljam da se pulsevi neminovno sudaraju zbog razlichitih duzhina grana?
          Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #20
            Imas resenje u pulse split kolektoru pred single entery kucistem.

            Posto ovde imas reduktorski elemenat ubacen u jednu stranu cevi, motor ima isti backpresure na obadva benka.

            Na delu cevi 1 na duzem delu bi se mogla vrsiti odmerenost kroz izbor manjeg promera cevi (ali ne ispod dijametra redukcionog prstena) za duzu cev. Povecanje brzine protoka bi dalo kompenzaciju eventualne komrimacije te bi se energija pogonskog pulsa dala uskladiti da bude sto pribliznija pulsu krace cevi.

            Dalo bi relatvno lako proracunati.

            Sa druge strane imas opciju koja je mozda prihvatljivija.

            Recimo, izborom, takozvanih musica turbina tipa TD04-13g sa Volva 940 , dakle 2 takva za jedan po benku.

            Umseto kucista #7 (cm2) koristeci #5 dobiobi se fin responz .
            Ukoliko nadjes recimo 2 komada TD04-13G (ca: 250ks limit / kom ) imas od mene 2 besplatna #5 od SAAB aero modela. (9-3 i 9-5)

            Pogonom od jednog benka sa 1250ccm bi ova turbina bila u spoolu od oko 2500 rpm (bazni pritisak bi davala vec od oko 2000 rpm) dok o max pritisku pricamo na neki 2700 rpm. Kombinacija ima buducnost u mojem oku.

            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • kilson
              Moderator
              • 09.10.2004
              • 3216
              • NoviBGD
              • AR 75 GT

              #21
              Sve kao izbegavam pomisao na dve turbine, ali izgleda da ce morati i to bash mushice, obzirom da ce se ubacivati 2.0 V6. Mislim da cu najlakshe naci josh jednu Mitsubishi TD05H-12B koja je i ishla na ovaj motor, e sad koliko je ovo srecnije reshenje (novchano sigurno jeste).

              Sutra, prekosutra bacam nekretninu na kanal pa cu videti kako stojim sa prostorom...
              Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #22
                TD04 je puno brzi na spoolupu nego li TD05 koju si imao.
                Razmisli, 1000ccm treba da goni jednu turbinu.
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • kilson
                  Moderator
                  • 09.10.2004
                  • 3216
                  • NoviBGD
                  • AR 75 GT

                  #23
                  Da, samo se plashim koliko ce teshko biti pronaci dve TD04. Lagano, prvo jurcam ok motor pa onda ostalo...
                  Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                  Comment

                  • srdjan_p
                    CBC Senator XXL
                    • 01.12.2004
                    • 1915
                    • ZR

                    #24
                    Ja mislio ti hoces na ovaj 3.0 V6 da stavljas turbo...Pa zar 2.0 V6 nema to sve gotovo vec? Ili ne moze da se ubudzi?

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      #25
                      Dve turbine na 2000ccm - eventualno 2 komada sa nekog Smarta
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • kilson
                        Moderator
                        • 09.10.2004
                        • 3216
                        • NoviBGD
                        • AR 75 GT

                        #26
                        Originally posted by srdjan_p
                        Ja mislio ti hoces na ovaj 3.0 V6 da stavljas turbo...Pa zar 2.0 V6 nema to sve gotovo vec? Ili ne moze da se ubudzi?
                        Nema mesta za postojece reshenje, ali i za 3.0 + TB.

                        206: Da znash da sam razmishljao o tome i sl. varijantama; http://www.dieselevante.it/turbocharger ... dturbo=VL7
                        Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                        Comment

                        • X9
                          CBC Senator XXL
                          • 28.06.2005
                          • 3179
                          • Wien-Sabac
                          • RX-8 i X-9

                          #27
                          evo ti primera za moj motor...

                          i kod mene ima jos manje mesta,evo ti kako su na mom primeru odradjene cevi...
                          dve turbine bih i ja rado odradio,ali kod mene na spoljnoj strani nema mesta od hladnjaka..
                          "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                          No ROTOR no MOTOR...

                          Comment

                          • kilson
                            Moderator
                            • 09.10.2004
                            • 3216
                            • NoviBGD
                            • AR 75 GT

                            #28
                            Miki, taj turbo dodje na mesto akumulatora ili kucishta filtera? A ja sam mislio da ce ova biti daleko...
                            Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                            Comment

                            • X9
                              CBC Senator XXL
                              • 28.06.2005
                              • 3179
                              • Wien-Sabac
                              • RX-8 i X-9

                              #29
                              rodjo tu nema vise ni fitera ni kucista akumulatora...salim se aku se mora premestiti u gepek,a filter ide ili direknto na turbinu ili se produzuje cevima do mesta u braniku
                              nisi jedini koga muci mesto..mece muci i hauba...ovde kod mx6 ili ford probe ima vise mesta pod haubom,a kod mene je hauba mnogo bliza motoru ...
                              "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                              No ROTOR no MOTOR...

                              Comment

                              • kilson
                                Moderator
                                • 09.10.2004
                                • 3216
                                • NoviBGD
                                • AR 75 GT

                                #30
                                Shta da ti radim kad vozish fancy zaobljen auto pa nemash mesta po coshkovima.

                                Finansije, finansije... Reshio sam za pochetak da ostavim fabrichko reshenje (V6 sa jednim turbom) i da uz minimalne prepravke kroz nastavljanje izduvne grane, pomerim turbo na odgovarajuce mesto. Evo izgleda fabrichkog reshenja:



                                Po zavrshetku prepravke, sledice akumulacija sredstava, nalazhenje dva turba i prelazak na ozbiljniji sistem paljenja i ubrizgavanja.

                                Kakva su mishljenja o ovoj, fabrichkoj izvedbi?
                                Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                                Comment

                                Working...
                                X