DYNO test

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Deki
    CBC Senator XXL
    • 18.02.2005
    • 307
    • Beograd

    DYNO test

    Gde moze da se uradi DYNO test kod nas?
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Gde moze da se uradi DYNO test kod nas?
    U Beogradu DYNO test mozesh uraditi u Boban Centru, kontaktiraj Igora
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • Igor
      CBC Senator XXL
      • 30.12.2004
      • 394
      • DORCOL REPUBLIKA

      #3
      Originally posted by IvanT
      Gde moze da se uradi DYNO test kod nas?
      U Beogradu DYNO test mozesh uraditi u Boban Centru, kontaktiraj Igora
      Evo da se i ja javim... mene kontaktirati u vezi dynojet-a.
      I jedan savet. Pre chipovanja ili nekih dorada na motoru doci i izmeriti trenutno stanje koliko auto ima konja. pa onda menjati nesto. da bi se znalo koliko se konja tacno dobilo(ili mozda izgubilo) i ako vam neko kaze da cete chipom dobiti 10ks onda to i proverite...
      Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
      Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

      Comment

      • mire
        CBC Veteran
        • 15.12.2004
        • 127
        • Beograd

        #4
        informativno, koliko to kosta?
        Mail in function again

        Comment

        • *Egon*
          CBC Senator XXL
          • 31.12.2004
          • 1232
          • Beograd, Dorcol, N 44

          #5
          Originally posted by mire
          informativno, koliko to kosta?
          30 eura je merenje snage.
          Garaza
          1996 SAAB 900 NG Cabrio

          Comment

          • pitatore
            CBC Senator
            • 11.01.2005
            • 242
            • Beograd

            #6
            E Mire Mire nisi ni stavio motor pod haubu a vec razmisljas o merenju snage istog.Motor mora prvo da razradis jer ti motori koji radi doticni tek nakon razradjivanja dobijaju pritiske,samo strpljivo ja sam cekao 5000km
            da bi otisao na Dyno.Kad smo vec kod toga da pitam Egona dali se seca
            jednog krpljenog belo-crnog Yuga koji je bio kod njega na valjku rec je o
            1.3ccm izasao je na 128 KS ?
            Pleh Hirurgija

            Comment

            • Igor
              CBC Senator XXL
              • 30.12.2004
              • 394
              • DORCOL REPUBLIKA

              #7
              Ja se mozda secam... Jel auto bio meren nakon nekog drugog(mozda trkackog auta)?
              Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
              Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

              Comment

              • pitatore
                CBC Senator
                • 11.01.2005
                • 242
                • Beograd

                #8
                Pre mene nije bio niko bila je cini mi se subota auto je meren dva puta jer Egon nije ocekivao da ce da se vrti 8400 u 4-toj pa je morao da pomeri skalu na do 10000o/min.
                Pleh Hirurgija

                Comment

                • Igor
                  CBC Senator XXL
                  • 30.12.2004
                  • 394
                  • DORCOL REPUBLIKA

                  #9
                  Originally posted by pitatore
                  Pre mene nije bio niko bila je cini mi se subota auto je meren dva puta jer Egon nije ocekivao da ce da se vrti 8400 u 4-toj pa je morao da pomeri skalu na do 10000o/min.
                  Onda nisam bio ja tu. Posto se ne secam
                  Inace ja sam Egonov sin
                  Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
                  Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

                  Comment

                  • *Egon*
                    CBC Senator XXL
                    • 31.12.2004
                    • 1232
                    • Beograd, Dorcol, N 44

                    #10
                    Originally posted by pitatore
                    E Mire Mire nisi ni stavio motor pod haubu a vec razmisljas o merenju snage istog.Motor mora prvo da razradis jer ti motori koji radi doticni tek nakon razradjivanja dobijaju pritiske,samo strpljivo ja sam cekao 5000km
                    da bi otisao na Dyno.Kad smo vec kod toga da pitam Egona dali se seca
                    jednog krpljenog belo-crnog Yuga koji je bio kod njega na valjku rec je o
                    1.3ccm izasao je na 128 KS ?
                    Pa normalno da se secam, nazalost ova sprava se ne koristi onoliko koliko bi trebala
                    Trkacima je lakse da odu na neki reper i da dobiju subjektivnu sliku, nego da dodju na DYNOJET.
                    Garaza
                    1996 SAAB 900 NG Cabrio

                    Comment

                    • pitatore
                      CBC Senator
                      • 11.01.2005
                      • 242
                      • Beograd

                      #11
                      Sad se i ja polako prisecam,Egon mi je tada rekao da ti to obicno meris
                      ali si imao polaganje mature pa nisi mogao da dodjes da da tako je bilo.
                      Pleh Hirurgija

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #12
                        Par pitanjca?
                        Dal je prostorija klimatizovana i dal ima neka konstantna temperatura u njoj kad se meri snaga na dynu ili kako ko naleti?
                        Pri merenju ubrzanja i max. brzine na dynu dal se uzima neki koeficijent aerodinamickog otpora ili ne?
                        I koji su sve teh. podaci potrebni za preciznije merenje krivi snaga i ostalog na Dynu.
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • *Egon*
                          CBC Senator XXL
                          • 31.12.2004
                          • 1232
                          • Beograd, Dorcol, N 44

                          #13
                          Originally posted by M-power
                          Par pitanjca?
                          Dal je prostorija klimatizovana i dal ima neka konstantna temperatura u njoj kad se meri snaga na dynu ili kako ko naleti?
                          Pri merenju ubrzanja i max. brzine na dynu dal se uzima neki koeficijent aerodinamickog otpora ili ne?
                          I koji su sve teh. podaci potrebni za preciznije merenje krivi snaga i ostalog na Dynu.
                          Dyno ima elektroniku koja meri temperaturu, pritisak i vlaznost - tako da sve to ulazi u obzir.
                          Kod aerodinamike nema nikakvih parametara, jer ipak je u pitanju merenje snage samo motora.
                          Posto mi dobijamo samo snagu na tockovima, a ni jedan proizvodjac ne daje koliki su gubitci, obicno se uzima vrednost +20% da bi se doslo do snage motora na stolu (jer to je fabricki podatak).
                          Garaza
                          1996 SAAB 900 NG Cabrio

                          Comment

                          • micko
                            CBC Član
                            • 08.05.2005
                            • 72
                            • novi sad

                            #14
                            Jedno mi definitivno nije jasno: Kako dyno posle visestrukog multipliciranja snage koje se odigrava kroz menjac i 'final drive ratio' izmeri na tockovima snagu koja je manja (je l' da, za tih 20%) od deklarisane fabricke? Posto je to vec tako onda je i svejedno u kojoj se brzini radi test?

                            Comment

                            • pitatore
                              CBC Senator
                              • 11.01.2005
                              • 242
                              • Beograd

                              #15
                              Meri se u 4-toj zato sto je tada direktan prenos motora na tockove,
                              hocu da kazem da nemozes da meris u bilo kojoj brzini jer su 1,2,3 redukovane brzine a 5 multiplicirana .
                              Pleh Hirurgija

                              Comment

                              Working...
                              X