Gde moze da se uradi DYNO test kod nas?
DYNO test
Collapse
X
-
Gde moze da se uradi DYNO test kod nas?
-
-
Originally posted by IvanTGde moze da se uradi DYNO test kod nas?
I jedan savet. Pre chipovanja ili nekih dorada na motoru doci i izmeriti trenutno stanje koliko auto ima konja. pa onda menjati nesto. da bi se znalo koliko se konja tacno dobilo(ili mozda izgubilo) i ako vam neko kaze da cete chipom dobiti 10ks onda to i proverite...
Comment
-
-
E Mire Mire nisi ni stavio motor pod haubu a vec razmisljas o merenju snage istog.Motor mora prvo da razradis jer ti motori koji radi doticni tek nakon razradjivanja dobijaju pritiske,samo strpljivo ja sam cekao 5000km
da bi otisao na Dyno.Kad smo vec kod toga da pitam Egona dali se seca
jednog krpljenog belo-crnog Yuga koji je bio kod njega na valjku rec je o
1.3ccm izasao je na 128 KS?
Pleh Hirurgija
Comment
-
-
Originally posted by pitatorePre mene nije bio niko bila je cini mi se subota auto je meren dva puta jer Egon nije ocekivao da ce da se vrti 8400 u 4-toj pa je morao da pomeri skalu na do 10000o/min.
Inace ja sam Egonov sin
Comment
-
-
Originally posted by pitatoreE Mire Mire nisi ni stavio motor pod haubu a vec razmisljas o merenju snage istog.Motor mora prvo da razradis jer ti motori koji radi doticni tek nakon razradjivanja dobijaju pritiske,samo strpljivo ja sam cekao 5000km
da bi otisao na Dyno.Kad smo vec kod toga da pitam Egona dali se seca
jednog krpljenog belo-crnog Yuga koji je bio kod njega na valjku rec je o
1.3ccm izasao je na 128 KS?
Trkacima je lakse da odu na neki reper i da dobiju subjektivnu sliku, nego da dodju na DYNOJET.Garaza
1996 SAAB 900 NG Cabrio
Comment
-
-
Par pitanjca?
Dal je prostorija klimatizovana i dal ima neka konstantna temperatura u njoj kad se meri snaga na dynu ili kako ko naleti?
Pri merenju ubrzanja i max. brzine na dynu dal se uzima neki koeficijent aerodinamickog otpora ili ne?
I koji su sve teh. podaci potrebni za preciznije merenje krivi snaga i ostalog na Dynu.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Originally posted by M-powerPar pitanjca?
Dal je prostorija klimatizovana i dal ima neka konstantna temperatura u njoj kad se meri snaga na dynu ili kako ko naleti?
Pri merenju ubrzanja i max. brzine na dynu dal se uzima neki koeficijent aerodinamickog otpora ili ne?
I koji su sve teh. podaci potrebni za preciznije merenje krivi snaga i ostalog na Dynu.
Kod aerodinamike nema nikakvih parametara, jer ipak je u pitanju merenje snage samo motora.
Posto mi dobijamo samo snagu na tockovima, a ni jedan proizvodjac ne daje koliki su gubitci, obicno se uzima vrednost +20% da bi se doslo do snage motora na stolu (jer to je fabricki podatak).Garaza
1996 SAAB 900 NG Cabrio
Comment
-
-
Jedno mi definitivno nije jasno: Kako dyno posle visestrukog multipliciranja snage koje se odigrava kroz menjac i 'final drive ratio' izmeri na tockovima snagu koja je manja (je l' da, za tih 20%) od deklarisane fabricke? Posto je to vec tako onda je i svejedno u kojoj se brzini radi test?
Comment
-
Comment