Najveca kubikaza za 4-cilindricne redna motore

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TheWickerMan
    CBC Senator XXL
    • 11.09.2007
    • 791
    • DE
    • AR Giulietta TCT

    #16
    Najveca kubikaza za 4-cilindricni motor ima Toyota,e sad nemogu da se setim modela,terenac je samo za japansko trziste,ima 4.1L.

    Comment

    • Eon
      Moderator
      • 10.03.2005
      • 4225
      • Beograd-NBG-44
      • Superb 2.0 4x4 DSG

      #17
      Trazio tu Toyotu, ali je ne nadjoh!!!!
      Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
      Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

      Comment

      • TheWickerMan
        CBC Senator XXL
        • 11.09.2007
        • 791
        • DE
        • AR Giulietta TCT

        #18
        Malo zaksnih sa odgovorom...
        Potrazicu po katalogu,nije mi trenutno tu,ali znam da je otprilike bilo precnik x hod klipa:108x106,ili tako nesto.Naci cu pa cu da javim

        Comment

        • TheWickerMan
          CBC Senator XXL
          • 11.09.2007
          • 791
          • DE
          • AR Giulietta TCT

          #19
          O5 malo kasno ali sam se setio...(sa 2,5 meseca zakasnjenja )
          Najveci 4-cilindricni motor ima Toyota Mega Cruiser 4x4,,4104ccm,155/3200 ks/min-1,precnik x hod klipa 108.0 x 112.0 mm.
          Citam ovde da se pravio samo za Japansko trziste...

          Comment

          • djape1977
            CBC Senator XXL
            • 08.03.2008
            • 401
            • bg
            • fiat 132 i lada 2103

            #20
            kazu da je optimalno oko 0.5l po cilindru.
            neko pametniji od mene ce znati zasto.
            godinama sam vozio fiat 132 2500ccm diesel, cetvrtak redni i lepo je radio

            Comment

            • Semi
              CBC Veteran
              • 04.03.2008
              • 192
              • Smederevo

              #21
              Ljudi,bila je Alfa Romeo 20/30 HP ES i jos SPORT iz 1921 sa 4750ccm 102mm x 130mm

              Comment

              • TheWickerMan
                CBC Senator XXL
                • 11.09.2007
                • 791
                • DE
                • AR Giulietta TCT

                #22
                Originally posted by djape1977
                kazu da je optimalno oko 0.5l po cilindru.
                neko pametniji od mene ce znati zasto.
                godinama sam vozio fiat 132 2500ccm diesel, cetvrtak redni i lepo je radio
                Kako se meni cini,negde sam procitao da je optimalno da zapremina cilindra bude od 300 do 400 ccm po cilnidru.
                To bi znacilo da su idealni cetvorocilindrasi od 1200 do 1600 ccm,sto mi se cini i da jeste.

                Comment

                • Vocko
                  CBC Senator XXL
                  • 25.04.2005
                  • 4556
                  • nBGd

                  #23
                  Znaci V6 u MX-3 od 1800cc je idealan motor, kao i onaj u Xedos-u od 2.3 i 2.5

                  Comment

                  • prolupator
                    CBC Senator XXL
                    • 02.09.2005
                    • 3968
                    • Zemun

                    #24
                    Mene zanima odakle vam ti podaci o idealnosti zapremine po cilindru i po kojim je to parametrima ?!
                    OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                    prolupator.mojblog.rs

                    Comment

                    • TheWickerMan
                      CBC Senator XXL
                      • 11.09.2007
                      • 791
                      • DE
                      • AR Giulietta TCT

                      #25
                      Ja sam to negde citao,ali da me ubijes ne mogu da se setim gde?
                      Da li hoces da kazes da nisam u pravu?

                      Comment

                      • dranix
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 3079
                        • Antwerpen/Belgium
                        • Saab 9-3

                        #26
                        Sto da TI nisi u pravu?
                        Mozda nije u pravu taj sto je napisao to sto si ti SAMO procitao pa prenosis nama.
                        Ljudi svasta ne znaju. Ne kazem konkretno nego uopsteno je cest slucaj da papir MORA da trpi svasta.

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #27
                          po kojim je to parametrima
                          osnovni parametar je potpunost sagorevanja.
                          mnogi izvori iz prakse navode da je optimum tu negde oko 500 ccm zapremine s obzirom na fizicko hemijske uslove tog procesa kao i dimenzije prostora u kome treba da se izvrsi oksidacija goriva.

                          preveliki cilindri imaju otezano mesanje goriva i vazduha, nehomogenu smesu u nekim delovima, time teze paljenje smese od strane varnice.

                          premali cilindri imaju prebrzo sagorevanje pa ne stigne da se zadrzi toplota optimalno (nas motor je toplotna masina u osnovi i radi na toplotu koja se konvertuje) pa ima vecu specificnu potrosnju goriva za dati efekat.
                          itd, mogu se naci razna objasnjenja manje ili vise razumljiva kao stvarna u nasem motoru, tek autoindustrija se nekako uklopila da pravi cilindre sa 400-600 kubika i to je prakticno norma zadnjih decenija.

                          ako je lakse pojednostaviti 500+-100 kubika je opsti trend pri izradi motora.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • djape1977
                            CBC Senator XXL
                            • 08.03.2008
                            • 401
                            • bg
                            • fiat 132 i lada 2103

                            #28
                            Znaci V6 u MX-3 od 1800cc je idealan motor, kao i onaj u Xedos-u od 2.3 i 2.5

                            nisi daleko od istine. imao sam 626 2.0, perfektan auto

                            Comment

                            Working...
                            X