Motor iz fiat coupe-a 2.0 tubo 20v u stilo?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stilo Abarth
    CBC Veteran
    • 24.04.2007
    • 134
    • NS

    #16
    20V nema perspektivu? http://www.torqueitalia.com/tunedby_mav.asp

    Kod HGT je bio problem sa losim plivajucim lezajevima, a ne sa pritiskom ulja.

    Mislim da se petak ipak malo bolje cuje od cetvrtaka.

    Comment

    • POTR
      CBC Veteran
      • 11.01.2008
      • 129
      • Beograd

      #17
      Ne radi se o tome koji motor treba da "ubaci" u svog Stila, vec da li treba? Moje misljenje je da ne treba,objasnio sam zasto! Motori 2.0 16vt iz Coupea,delte,dedre... NISU ISTI a to povlaci mnoge druge stvari recimo tjuning. Na trzistu je najveca ponuda tjuning delova za Coupea 20vt,deltu 16vt,punto gt. Za 16vt motor iz kupea od 193ks tu i tamo.. Sto se tice zvuka,to je sve subjektivna stvar! Posto covek zeli da voznju jednog dizela zameni sa 220ks stvar je ozbiljna Uzmi kupea bilo 16vt ili 20vt !

      Comment

      • neshaoct
        Banovan
        • 18.08.2007
        • 1754
        • Beograd, Rakovica

        #18
        ...Stilo Abarth, na onom linku koji si dao...Zasto spominju 2.4 motor ?
        Nesto su uzimali sa njega, i stavljali u taj 2.0T...ili sta...

        Comment

        • Manfred
          CBC Senator XXL
          • 04.08.2007
          • 905
          • Beograd

          #19
          Do sada se mnogo puta ispostavilo da je jeftinije kupiti auto u kome je vec motor, nego prebacivati.

          Nije ni jeftin ni kratak proces.

          Jedino kako ja to vidim da moze da bude zanimljivo, jeste da ti crkne jtd, generalka bi bila skuplja, od recimo kupovine nekog drugog motora koji se ugradjivao u tvoj auto, kao na primer 2.4 jtd koji moze da se chipuje i da to sve ide kao metak.

          Comment

          • Stilo Abarth
            CBC Veteran
            • 24.04.2007
            • 134
            • NS

            #20
            Originally posted by neshaoct
            ...Stilo Abarth, na onom linku koji si dao...Zasto spominju 2.4 motor ?
            Nesto su uzimali sa njega, i stavljali u taj 2.0T...ili sta...
            Ti englezi rade konverziju sa 2.0 na 2.4 i stavljaju kovane klipove i ko zna sta jos.

            Comment


            • #21
              DELETED

              Comment

              • POTR
                CBC Veteran
                • 11.01.2008
                • 129
                • Beograd

                #22
                Ovaj tekst na engleskom ti je manje-vise abeceda kako se po fazama tjuniraju automobili. Ima tu jos detalja,sve u cilju da se masina sacuva i radi sto duze! 20vt i 16vt tjuniraju se na POTPUNO isti nacin,razlika je u ceni delova i njihovom izboru na trzistu. Zamenom samo "usisne" bregaste,kako kaze prethodnik, ne dobijas nista. Tjuning mora da je kompletan po fazama. Najbolji primer ti je kad ljudi samo chipuju motor.. Zamena bregaste spada u fazu 2)

                Comment

                Working...
                X