1116ccm-Tuning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #16
    Pazi sad:

    Uzmes klipove od neke honde, radilicu od fice i klipnjace od trabanta (moras da nadjes od 2 motora jer ima samo 3 ) i spremis masinu za 12000 rpm
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Uros Piperski
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2005
      • 2978
      • Beograd

      #17
      I u hondine klipove ugradis opruge za vracanje ventila koji ce pri tih 12000/min nekontrolisano da skacu


      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

      Comment

      • Saabo
        Moderator
        • 29.09.2004
        • 1724
        • Vrbas
        • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

        #18
        Originally posted by Uros Piperski
        I u hondine klipove ugradis opruge za vracanje ventila koji ce pri tih 12000/min nekontrolisano da skacu
        SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #19
          1. aprila sve je moguce
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • krki
            CBC Član
            • 28.03.2005
            • 16
            • Vrbas

            #20
            pai sad !

            Mozda pashe od kristaca ima jedan u libri za delove .

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #21
              Kad smo vec kod Trabanta ta zamisljena machina moze da bude i dvotaktna. I, ne zaboravi, visok chunak.

              Comment

              • Danilo
                CBC Senator XXL
                • 02.10.2004
                • 908
                • Beograd, Dorcol

                #22
                Ljudi, nemojte mi praviti off-topic od teme, samo bih vas to zamolio.

                I ajde da se okanemo tih prica o legalizaciji motora. Kupio bih motor bez papira, prekucao broj sa svog motora i to je to. Prekucavanje ionako rade za oko 30E. Ili bih sacekao zakon koji treba da donesu do kraja godine, po kome se u saobracajnu ne unosi broj motora, vec se tretira kao svaki drugi zamenljivi deo... A kako su 1.6 i 1.1 veoma slicni na izgled, mogao bi lagano da prodje tehnicki. Mislim, mogao bih i sada (za 1000dinara ja sam prosao tehnicki a da auto nisam ni odvezao tamo. Svo vreme je bio na parkingu), ali je zezanje sa policijom...

                Nego...

                Neka bude i u losem stanju. Potrosices jos toliko za generalnu i imaces nov motor.
                Ne bih to... Ne bih da ga radim cim ga kupim. Ako se odlucim da pakujem motor 1.6, onda ce biti samo drugi karburator, i mozda zamajac i radilica da se odrade... I eventualno kraci prenos...

                Neces ti voziti trke sa ogromnim slikovima pa da se ta karoserija TOLIKO uvija...
                Naravno. Auto bi bio vozen kroz grad (BG), i nije mi merak ici nekim supersonicnimultrabrzinama, vec da se potezem od semafora do semafora...
                zatim bi video da nadjem najkraci moguci diferencijal koji fabricki postoji, znaci sto veci prenosni odnos i da ga ubacim u mesto standardnog diferencijala podesenog za komfor.
                Ma ima za Yuga i i sedmica, stvarno kratak prenos, brze kao nenormalne, ali nece preko 120-130... Pricao je OMP o njima...

                Pazi sad:

                Uzmes klipove od neke honde, radilicu od fice i klipnjace od trabanta (moras da nadjes od 2 motora jer ima samo 3 ) i spremis masinu za 12000 rpm
                Jel bi mogao neki ozbiljniji savet?

                Recimo da imam kombinaciju da odradim full masinsku obradu motora za nekih 250E? Recimo da je proveren majstor.
                www.blindmanmotorsport.com

                Comment

                • gaston
                  CBC Senator XXL
                  • 24.03.2005
                  • 324
                  • N BG - Batajnica

                  #23
                  Covek mozes da dizes snagu koliko hoces ali bez sredjivanja trapa ima samo da palis gume. Vidi ako mozes da nadjes kako su to uradili na Fiatu 128 sport pre 25 g,ja sam sa kumom ubacivao u keca motor od Ritma 75 malo samo nabudjen a tri puta vise smo se zezali sa trapom ,izbacili balans stanglu spustali opruge pa cak produzivali viljuske. Doduse pre 20g ali slicna zezancija ti predstoji
                  Pozdrav Gaston.
                  27.5 god za djevrekom auta snova :
                  Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????


                  NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA

                  Comment

                  • Danilo
                    CBC Senator XXL
                    • 02.10.2004
                    • 908
                    • Beograd, Dorcol

                    #24
                    OK, OK, hvala na sugestiji, ali suspenzija je posebna prica. Ajde da ne mesamo to u pricu, kao ni kocnice i sl.

                    Originally posted by Ja
                    Recimo da imam kombinaciju da odradim solidnu i prilicno kompletnu masinsku obradu motora za nekih 250E? Recimo da je proveren majstor.
                    DAkle?
                    www.blindmanmotorsport.com

                    Comment

                    • gaston
                      CBC Senator XXL
                      • 24.03.2005
                      • 324
                      • N BG - Batajnica

                      #25
                      Ako ces sve to kupi Alfu ne idu lose a koce i leze jos bolje.
                      1. April je. ) ) )
                      27.5 god za djevrekom auta snova :
                      Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????


                      NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA

                      Comment

                      • Danilo
                        CBC Senator XXL
                        • 02.10.2004
                        • 908
                        • Beograd, Dorcol

                        #26
                        Poslao: 02 Apr 2005 00:44
                        www.blindmanmotorsport.com

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #27
                          Ma ima za Yuga i i sedmica, stvarno kratak prenos, brze kao nenormalne, ali nece preko 120-130... Pricao je OMP o njima...
                          rekao si da te zanima ubrzanje, kratak prenos je lek za to.

                          a Jugo ionako fabrikci ne moze preko 130 tako da ti dodje na isto- jaci motor gde je napredak otisao u ubrzanje.

                          rekoh, oko 12 KS je potrebno da ubrza 100kg mase, za ocekivano vreme sprinta od 10 sekundi do 100km/h.

                          kako je Jugo sa vozacem oko 850-900kg jasno je da je donja granica motora oko 105 konja uz uobicajeni prenos.

                          sa kracim prenosom broj nuznih konja se nesto smanjuje na ustrb vise obrtaja i vise baratanja sa rucicom menjaca.

                          na zalost, Jugo je toliko losa osnova da nema lakog resenja bez mnogo para. jeftinije je kupiti drugi auto, koji lako u startu bez ikakve dorade izvlaci manje od 10 sekundi do stotke.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • No name
                            CBC Veteran
                            • 28.02.2005
                            • 164
                            • Novi Sad

                            #28
                            @brick

                            Tu si u pravu kada kazes da Yugo nema nikakvu osnovu za tuning.Jedina njegova dobra strana je sto je lak pa uz malo snage moze fino da ide.Ali koliko je lak toliko je i bezbedan ,a sto se tice para moram priznati da je rupa bez dna.Je bukvalno sve treba promeniti na njemu ako ne zelis da se igras sa zivotom.Ima ljudi koji ipak zele da od Yuga naprave brz i stabilan auto (ja sam jedan od tih) i mislim da nije svima cilj da kupe gotov auto koji vec ima +100ks i da ide za 7-8sek. do 100km/h.Meni je cilj da se naucim na Yugu pa mozda jednog dana uzmem nesto ozbiljnije da turpijam,ali otom potom.Narednih par godina ce bi Yugo,trenutno sa 1.5 a kasnije mozda i nesto jace.Mislim da neko ko ima oko 1000-1300evra za auto i oce da ga turpija jedino mu ostaje Yugo za pocetak,jer bilo koja druga fabricka turpija je od 1800evra pa na vise.

                            Comment

                            • itza
                              CBC Senator XXL
                              • 28.12.2004
                              • 658
                              • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                              • -

                              #29
                              No name
                              tu si u pravu matori .. nemamo svi para da turpijamo neshto vredo toga ... pa onda nazhalost bacamo pare koje i ovako nemamo u neshto odkle ih vishe nikada netjemo izvaditi ...
                              da ja imam 5-10.000 jevra ..ne na gomili nego bar u izgledu ne bih budzhio zastavu ... vetj neshto drugo ... recimo neki R5 gt turbo ili 106 ili 206 ... ili RS2000 .... bla bla bla ...
                              ali shta tju kad nemam a nije mi zanimljivo da vozam neki stock oko koga nema nishta da se radi ... jeste gloopo ali tako je bar kod mene ...
                              tako da cos .. i ja bih ti preporuchio da batalish taj 1.1 i nadjesh neki 1.5 ili neku lanchiu stavish to pa onda sve pare na trap i kochnice ...
                              "Brano sine , vozi POLAKO..."

                              Comment

                              • Danilo
                                CBC Senator XXL
                                • 02.10.2004
                                • 908
                                • Beograd, Dorcol

                                #30
                                Aha... Pa fino... U svakom slucaju, ja se sada bacam na izduv, na karburator, pa na dovod vazduha... Prenos, ako ne bude bilo izgleda za jaci motor, pa cu svoj auto makar malo ubrzati tako.

                                Razmisljao sam ovako...
                                Dvogrli karburator Weber, 32/32 DMTR i poliranje celog karburatora, 13/53 prenos, stanjena glava za oko 0.5mm, obrada siceva ,ventila i nove gumice, busenje i obrada kanala u glavi,njihovo poliranje,obrada i poliranje komora,utapanje i obrada siceva,obrada i poliranje ventila, obrada usisne i izduvne grane i njihovo pasovanje na glavu, olaksan zamajac i radilica i balansirani. Mozda olaksani klipovi i klipnjace... Recimo da to mogu prilicno povoljno da odradim. Sta mislite?

                                Ima li smisla na 1.6 motoru iz Tipa drzati 13/53 prenos? Da nije prekratko? Ili bi se bolje ponasao sa 17/64 prenosom...
                                www.blindmanmotorsport.com

                                Comment

                                Working...
                                X