1116ccm-Tuning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarinac
    CBC Senator XXL
    • 08.10.2004
    • 2870
    • BG,Weedikovac

    #31
    Pazi ovako ja na mom yugu imam 13/53 i jeste malo prekratko ali se naviknes 5 brzina je i sa 1.1 motorm sam isao nekih 150km/h.

    E sad jeste off ali moram ovo da te pitam ti jos uvek nemas dozvolu i ne verujem da imas nekog vozackog iskustva.Razmisli o tome da prvo vozas ovaj 1.1 i steknes neku rutinu u voznji pa da tek onda ubacujes neki jaci motor jer 1.5 ili 1.6 u jugu uopste nije malo.Razmisli o tome

    I love my

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #32
      sto se tice para moram priznati da je rupa bez dna
      na to prevashodno mislim, dace se 1.000 evra za neki Jugo koji je nikakva osnova i onda stucati jos jedno 2, 3 ili 4.000 evra da bi nekako dogurao uz silne i mukotrpne prepravke do auta uporedivog sa drugima.

      sve ce te pare ici na sitno, jedno po jedno ali ce u zbiru opet to dati solidnu sumu a takav Jugo se nikada na trzistu ne moze prodati na nacin da se izvuce ulozeno.

      sa druge strane, neki auto bolje osnove kupi se za 2-3000 evra i ulozi jos 1.000 evra i ima se dalkeo bolji auto od bilo kog Juga a koji uz to ima i zavidan ostatak vrednosti, odnosno moze da se naplati kasnije prodajom dobar deo ulozenih para.

      staro pravilo, koliko para toliko i muzike, a nazalost bez podosta velikog budzeta nema nista od tuninga, perfomasni, sporta i slicnih zanimacija.

      manje vise svi high perfomance delovi i proizvodjaci su marginalni i stoga naplacuju ekstra velike cene za svoju robu i usluge jer je trziste jako malo a razvoj skup.

      za 7-8 sekundi do 100 treba bas dobar auto, rekao bih.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • Danilo
        CBC Senator XXL
        • 02.10.2004
        • 908
        • Beograd, Dorcol

        #33
        Originally posted by Kanarinac
        E sad jeste off ali moram ovo da te pitam ti jos uvek nemas dozvolu i ne verujem da imas nekog vozackog iskustva.Razmisli o tome da prvo vozas ovaj 1.1 i steknes neku rutinu u voznji pa da tek onda ubacujes neki jaci motor jer 1.5 ili 1.6 u jugu uopste nije malo.Razmisli o tome
        To je moja briga. Vozim jos odavno, to me ne brine, tako da nisam neizivljeni mali skot koji ce besomucno da stiska gas na friziranom Yugu cim dobije dozvolu.
        Uostalom, mnogo njih dobija za 18. mnogo jaca kola od naturpijanog Yuga, a da pre toga nemaju ama bas nikakvog iskustva u voznji... (ortak je recimo dobio MK4 1.8T)
        www.blindmanmotorsport.com

        Comment

        • Danilo
          CBC Senator XXL
          • 02.10.2004
          • 908
          • Beograd, Dorcol

          #34
          na to prevashodno mislim, dace se 1.000 evra za neki Jugo koji je nikakva osnova i onda stucati jos jedno 2, 3 ili 4.000 evra da bi nekako dogurao uz silne i mukotrpne prepravke do auta uporedivog sa drugima.
          Naravno da ne. Znam tacno gde mi je granica mogucnosti a i razuma. Koliko to smisla ima, uostalom? Nikoliko. Ovako, odradicu ga verovatno samo zato sto imam dosta povoljnu ponudu za tuning. Ne pada mi na pamet da dajem vise od 500-600E za tuning motora mog trenutnog auta.

          sve ce te pare ici na sitno, jedno po jedno ali ce u zbiru opet to dati solidnu sumu a takav Jugo se nikada na trzistu ne moze prodati na nacin da se izvuce ulozeno.
          To me ne zabrinjava. Ne razmisljam tako, nazalost, nisam preracunat covek...

          sa druge strane, neki auto bolje osnove kupi se za 2-3000 evra i ulozi jos 1.000 evra i ima se dalkeo bolji auto od bilo kog Juga a koji uz to ima i zavidan ostatak vrednosti, odnosno moze da se naplati kasnije prodajom dobar deo ulozenih para.
          Vrlo rado, Honda mi je veliki san. Jesi li raspolozen da mi pozajmis 2-3000evra za nju, sa rokom vracanja od oko 10-ak godina? I mozda jos 1000 da je zajedno tuningujemo, makar sitno.
          Da imam pare za to, ne bih tunirao juga koga sam dobio na poklon sa 15godina.

          staro pravilo, koliko para toliko i muzike, a nazalost bez podosta velikog budzeta nema nista od tuninga, perfomasni, sporta i slicnih zanimacija.
          Jeftin auto-jeftin tuning.

          za 7-8 sekundi do 100 treba bas dobar auto, rekao bih.
          Ko je pominjao takav auto? Ja pricam od 10-ki.

          Sto si toliko skeptican covek. Gledaj svet sa malo vedrije strane.
          Jel si imao nekad 18 godina?

          Pozdrav!!!
          www.blindmanmotorsport.com

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #35
            Originally posted by cosworth

            Razmisljao sam ovako...
            Dvogrli karburator Weber, 32/32 DMTR i poliranje celog karburatora, 13/53 prenos, stanjena glava za oko 0.5mm, obrada siceva ,ventila i nove gumice, busenje i obrada kanala u glavi,njihovo poliranje,obrada i poliranje komora,utapanje i obrada siceva,obrada i poliranje ventila, obrada usisne i izduvne grane i njihovo pasovanje na glavu, olaksan zamajac i radilica i balansirani. Mozda olaksani klipovi i klipnjace... Recimo da to mogu prilicno povoljno da odradim. Sta mislite?
            Podrzavam tvoju ideju i zelju da malo ubrzas yuga. Nisam u toku sa stanjem tvojeg auta, koje je god. kakav je limarijski, koliko je presao motor i u kakvom je stanju.
            Ne znam dal imas sve ovo za 250 EU kako si spominjao, al ako nemas preporucujem ti da se ne zaleces mnogo sa tuningom i zbog auta i zbog para nego treba gledati da se uradi neki povoljan balans izmedju ulozenog novca i dobijene snage. Hocu da kazem da gore spomenute radnje se vec rade za extremniji tuning i neke od njih odnose mnogo love a zanemarljivo malo daju.
            Jos nisam sacekao odgovor o stanju tvog automobila ali predlozicu ti sledece od gore navedenog:
            Dvogrli karburator Weber, 32/32 DMTR , stanjena glava za oko 0.5mm, nove gumice, busenje i obrada kanala u glavi,njihovo poliranje,obrada i poliranje komora,obrada usisne i izduvne grane i njihovo pasovanje na glavu. Ove radnje te mogu povoljno izaci i mozes dobiti na stock motor 15-20KS dok neke od gore navedenih operacija ti mogu doneti po 1KS i nisu vredne ulaganja para a pritom stanjujes i oslabljujes vitalne delove od velikog znacaja.
            Ako si mislio da ides dalje sa tuningom obrazlozi mi da li gore navedene stvari znas zasto radis ili si to procitao u nekom gotovom postu pa si stavio.
            Konkretno na pr. zasto i kako i u kom pogledu bi radio ove stvari i za koje mislis da su finansiski, vremenski i tehnicki isplative: 13/53 prenos, obrada siceva ventila,poliranje celog karburatora, utapanje i obrada siceva,obrada i poliranje ventila, olaksan zamajac i radilica i balansirani. Mozda olaksani klipovi i klipnjace...

            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • No name
              CBC Veteran
              • 28.02.2005
              • 164
              • Novi Sad

              #36
              M-power slazem se sa tobom da je to oko siceva bacanje para kao i balansiranje radilice i zamajca,jer to je ipak auto za ulicu.Ako bi balansirao radilicu znaci moras ceo motor da rastavljas,tako da ti ipak predlazem da dole nista ne diras jer ti je motor u super stanju,znaci uradi samo glavu.Ako imas para mislim da vradi ubaciti 13/53 jer ja sam pre ovog 5 brzinca imao stari fiatov sa 4 brzine koji je (valjda bio) 13/53.U 1 i 2 brzini i nema neke razlike jer se potpisuju i jedan i drugi menjac,ali u 3 i 4 dosta bolje poteze sa 13/53.

              Comment

              • Uros Piperski
                CBC Senator XXL
                • 31.01.2005
                • 2978
                • Beograd

                #37
                Obrada siceva bacanje para????
                Ja mislim da je poliranje karburatora bacanje para (sta se tu uopste polira i koliki je dobitak?). A za ovaj nivo tuninga ne vredi raditi ni na donjem delu motora, osim mozda povecati pritisak ulja ali to moze da se uradi i ako je motor u vozilu.

                Za pocetak, dvogrli karb i izduv (bez otvaranja motora). Potrudi se da nadjes 32/34 ili 34/34. Ako iskopas i DGV 32/36 bice jos bolje. Ja imam jedan od kojeg mi je zao da se rastanem. Skinuo sam mu saugh i prosirio difuzor na drugom grlu sa 27 na 28 mm (ili sa 28 na 29, ne secam se vise) i obradio sam sve kvrge i budze iznad difuzora. Cos, ako hoces mogu da ti ga pozajmim da se malo vozis .

                Kasnije, odraditi glavu. Opet, za malo para, samo povecati kompresiju i obraditi siceve u masinskoj radionici (pomeriti nalegajucu povrsinu (sirne 1.5mm) na spoljnu ivicu ventila). Ne upustajte ventile! Samo smanjujete protok na malom liftu. Zasto to iko radi? Ako je vise para na raspolaganju onda prosiriti kanale i mozda ubaciti vece ventile (moze i samo usisne). Bez preterivanja sa velicinom kanala, ipak je to 1.1 i treba zadrzati neku brzinu strujanja.


                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                Comment

                • No name
                  CBC Veteran
                  • 28.02.2005
                  • 164
                  • Novi Sad

                  #38
                  Ljudi moja greska ja sam pomislio na vodjice ventila ,a ne na siceve.Za vodjice sam hteo da kazem da ih ne bi cackao,ako je auto za ulicu.A za siceve je Uros sve rekao.

                  Comment

                  • itza
                    CBC Senator XXL
                    • 28.12.2004
                    • 658
                    • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                    • -

                    #39
                    cos .. sve je to super .. ali ja stvarno ne znam kako si ti to zamislio da odradish za 300 eur ... pa mene je obrada glave , bloka i radilicce koshtala 150-180 eur .. koliko se setjam sa delovima ...(hilzne,letetji lezhetji, vodjice ...

                    otju da ti kazhem samo da ponovo sve prekalkulishesh jer sam i ja tako mislio .. pre nego shto sam pocheo da radim fiqsa ... ma shta to kupim ga za 200 i ulozhim 300 i ima da bude kao avion ... a do sad sam ulozhio 1200 i josh uvek nisam odradio sve shto sam zamislio ..
                    otju da kazhem da mnogo para odlazi na sitnice i to ti ide neprimetno .. bash zato sam ja sve stavljao na papir shta sam kupovao da bih okvirno znao koliko sam ulozhio (chisto iz radoznalosti) pa kad sam video cifru shlogirao sam se .....
                    "Brano sine , vozi POLAKO..."

                    Comment

                    • Danilo
                      CBC Senator XXL
                      • 02.10.2004
                      • 908
                      • Beograd, Dorcol

                      #40
                      Ne znam dal imas sve ovo za 250 EU kako si spominjao,
                      ali ja stvarno ne znam kako si ti to zamislio da odradish za 300 eur ...
                      OMP, javi se i reci odakle po toj ceni... Glupo je da ja objasnjavam.

                      dok neke od gore navedenih operacija ti mogu doneti po 1KS i nisu vredne ulaganja para a pritom stanjujes i oslabljujes vitalne delove od velikog znacaja.
                      Ako bi mogao da mi navedes koje... Nisam expert za motore, ovo je bila gotova preporuka koju sam ja prihvatio otprilike zdravo za gotovo, pa ako mozes da mi kazes sta ti se i zasto ne svidja...

                      Ako si mislio da ides dalje sa tuningom obrazlozi mi da li gore navedene stvari znas zasto radis ili si to procitao u nekom gotovom postu pa si stavio.
                      Objasnjeno iznad...

                      Konkretno na pr. zasto i kako i u kom pogledu bi radio ove stvari i za koje mislis da su finansiski, vremenski i tehnicki isplative: 13/53 prenos, obrada siceva ventila,poliranje celog karburatora, utapanje i obrada siceva,obrada i poliranje ventila, olaksan zamajac i radilica i balansirani. Mozda olaksani klipovi i klipnjace...
                      13/53-zbog kraceg prenosa, te boljeg ubrzanja, naravno...
                      obrada siceva-nemam pojma, iskreno, to je preporuka od pametnijeg...
                      poliranje karb.-izbaceno, i ja sam dosao do zakljucka da nema puno smisla... I to je bilo po preporuci...
                      olaksan zamajac i radilica i balansirani-zbog potezanja, naravno...
                      olaksani klipovi i klipnjace-preporuka...


                      Ajde, dajte ideju sta biste vi odradili.
                      Uros je dao fin koncept, svidja mi se, nije preterano komplikovan... kako bi Yugo isao sa tim modifikacijama, urose?
                      www.blindmanmotorsport.com

                      Comment

                      • Uros Piperski
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2005
                        • 2978
                        • Beograd

                        #41
                        Cos, neces moci da prepoznas auto. Pogledaj sa Fandja onaj sken iz SAM-a. Tamo tacno pise koliko 1116 motor dobija samo bolt on modifikacijama na usisu i izduvu. Mislim da ce ti kombinacija izduv plus dupli karb dati 10ak konja. To nije za bacanje . Posebno sto su modifikacije jako jednostavne, nema otvaranja motora. To je definitivno ono sto bi trebao da uradis za pocetak. Kasnije, ako se odlucis za jos prepravki na glavi, sve te delove ces zadrzati.
                        Zamajac mozes da olaksas kada budes menjao kvacilo, ali ja ne bih dirao radilicu. Neces mnogo dobiti. Sa zamajca moze da se skine poprilicna kolicina mase i to sa velikog precnika, tako da je smanjenje momenta inercije najvece. Neko ce ti preporuciti da olaksas remenicu za zupcasti, ali to je bacanje para. Em je malog precnika, em se vrti duplo sporije od motora. To tek u nekoj finalnoj fazi tuninga kada imas preko 100ks/lt i razvijas visoke obrtaje.
                        I olaksavanje klipnjaca i klipova je zajeban i pipav posao. Ne bih se zamlacivao time. Fabricke klipnjace su sasvim lepo uravnotezene, a i radilica je dobro balansirana. Sto se toga tice neces imati problema.

                        Znaci da rezimiramo:
                        1. faza - izduv i dupli karb. Najveca dobit za ulozen novac. Nema otvaranja motora. Posao je brzo gotov i relativno je jednostavan.
                        2. faza - kreci prenos u menjacu.
                        3. faza - obrada glave (kompresija, kanali, ventili...)

                        Koje godiste ti je jugo? Da li imas veliki hladnjak i zatvoren sistem za hladjenje? Ako nemas bilo bi dobro da nabavis.


                        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #42
                          [quote="cosworth"]

                          Ako bi mogao da mi navedes koje... Nisam expert za motore, ovo je bila gotova preporuka koju sam ja prihvatio otprilike zdravo za gotovo, pa ako mozes da mi kazes sta ti se i zasto ne svidja...

                          13/53-zbog kraceg prenosa, te boljeg ubrzanja, naravno...
                          obrada siceva-nemam pojma, iskreno, to je preporuka od pametnijeg...
                          poliranje karb.-izbaceno, i ja sam dosao do zakljucka da nema puno smisla... I to je bilo po preporuci...
                          olaksan zamajac i radilica i balansirani-zbog potezanja, naravno...
                          olaksani klipovi i klipnjace-preporuka...


                          Ajde, dajte ideju sta biste vi odradili.[quote]



                          Pazi ne bi da ti ulazim u novcanik, ali ja sam gore naveo neke stvari koje ne iziskuju mnogo para i vremena so ne znace da nisu u redu.
                          Pazi Uros mnogo bolje zna te motore i uglavnom ce ti on sve objasniti.


                          Za 1KS ne isplati se gubiti vreme i novac a mislim na poliranje karb, obrada vodjica itd.
                          13/53 i zamajac ti nisam preporucio zato sto moras da skidas menjac trazis prenos (mnogo para i vremena i smucice ti se to), koji se meni licno ne svidja za streetrace varijantu jer je meni na 65-tici taman a jos kad bi imao 10KS vise kako bi ti trebao da imas jos bolje std prenos.
                          Obrada siceva- Uros objasnio u kom smislu.
                          Poliranje karb. resili
                          Klipovi, klipnjace radilica ne preporucujem najvise zbog finansiskih i vremenskih razliga ( da se razumemo ne kazem da ne valja, ali na tebi je to sam da odlucis ali ono sto je Uros pominjao je da gore dobijes mnogo vise za manje pare nego u donjem delu motora za vece.
                          Samo zato, a inace ako ti je yugo nov i dubok dzep i jaka volja samo napred.
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • Danilo
                            CBC Senator XXL
                            • 02.10.2004
                            • 908
                            • Beograd, Dorcol

                            #43
                            1. faza - izduv i dupli karb.
                            Kada kazes dupli karb. mislis na dva dvogrla? Ili na jedan dvogrli (pa to je kao duplo grlo... )?
                            Ne znam, ocekujem da mi ortak vrati neke pare sto mi duguje (oko 200E), kada bih mogao da uzmem to, mozda uzmem od mireta onaj sa elek. sauhom, ako se dogovorimo nesto... mislim da je 32/34DMTR.

                            2. faza - kreci prenos u menjacu.
                            Trebao bih uskoro da se izdogovaram za jedan 13/53 sa petom sa covekom...

                            3. faza - obrada glave (kompresija, kanali, ventili...)
                            Full glava, kod OMP-ovog drugara, 100E+delovi, tako nesto... Provereno.

                            Koje godiste ti je jugo? Da li imas veliki hladnjak i zatvoren sistem za hladjenje? Ako nemas bilo bi dobro da nabavis.
                            Yugo mi je `91. godiste, kao nov je, jer nije vozen poslednjih... 10godina... Pre par godina sam ga ja uzeo i sredjivao malo po malo... Presao je 23 000km... Smesno. Inace, jako dobra serija, za USA, limarija perfektna, nema ni mm korozije, pod isto super itd.

                            Za hladnjak nemam pojma, mislim da znam na koji mislis, nije taj, rekao bih, ali ipak mi reci koliki je i kakav taj "novi"?
                            Gde to moze da se nadje, i koliko kosta?
                            www.blindmanmotorsport.com

                            Comment

                            • Uros Piperski
                              CBC Senator XXL
                              • 31.01.2005
                              • 2978
                              • Beograd

                              #44
                              Mislim na jedan dvogrli.
                              Novi sistem hladjenja... Hladnjak je tanji i siri od starog. Ekspanzioni sud je sa poklopcem na srafljenje jer je pod pritiskom (na starom se poklopac samo nabije), kuciste termostata na glavi ima samo jedno debelo crevo i jedno tanko, a na starom ima tri debela i jedno tanko. Mislim da tije ovo dovoljno da vidis koji imas . Sve mozes da kupis na Bubanj Potoku, novo.


                              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                              Comment

                              • Danilo
                                CBC Senator XXL
                                • 02.10.2004
                                • 908
                                • Beograd, Dorcol

                                #45
                                A sta mislis o ideji ubacivanja dva dvogrla. Na Fandji smo vec pricali o tome, koliko se secam najveci problem je bila grana, bila je skupa.
                                Recimo da mogu prilicno jeftino (prakticno dzabe) da je odlijem od aluminijuma, i to u vise serija???
                                Mozda bi mi trebala jedna kao model, a ostale bi stancovali like there is no tomorow....

                                (cale mi je livac, zapravo je inzenjer metalurgije, pa zna kako... vec sam pricao sa njim...)

                                Nego sta jos treba za postavljanje TCR sistema (twin carburators), sem grane i karburatora?
                                www.blindmanmotorsport.com

                                Comment

                                Working...
                                X