1116ccm-Tuning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #61
    Jos nesto. Sve stoji to sa webeRima a ja ih ne preporucujem jer su mnogo matori i stvarno mnogo slozene, glupe i komplikovane konstrukcije i samo su za jak tuning na malim kubikazama. Ali kad vec vidim da idete na jak tuning zasto bi jurili Webere kad ih je isto tesko naci kao i neke karbone od motorcikla koji su mnogo pogodniji i za niske i visoke obrtaje vec su predvidjeni za jednostavno stelovanje preko vakunometra a i usisnu granu je lakse napraviti za njih a na sve to manje brljave i potrosnja je 20-30% manja nego sa DCOE.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #62
      U clanku pise da su koristili dva tipa IPM karburatora, Weber DMTR i DCOE i Zastavinu izduvnu. Znaci to nisu italijanski kitovi nego serijski delovi koji su ugradjivani u razne Zastave.
      nije to jedini clanak, bila je cela serija a tadasnja ekipa koja je to radila (neke i poznajem slucajno) je uvek imala pogled na Trst, pa i kada ne pise eksplicitno jer se to tada nije bas ni smelo pisati javno.

      uz to Weberi su italijanski, to Zastava nikada nije videla a to sto se misli da je izduvna Zastavina je samo stoga sto je prosla kroz kragujevacki magacin. tih godina, Zastava je veci deo uvozila i prepakivala a nije bilo retko ni da je kompletan italijasnki motor bio u novom 101. to su one cuvene serije gde je 101 mogao da dogura cak i do 150 a motor se nije otvarao po 150.000km, kraj 70tih pre one prve stravicne ekonomske krize kod nas.

      samo hocu da kazem, da nije sve tako crno belo- stavi danasnji zastavin izduv i imaces ono sto je nekada bilo jer razlike ondasnjeg nivoa Zastave i Fiata i danasnjieg nivoa su prilicno velike. nazalost Zastavini delovi danas su losiji nego pre 30 godina.

      treba ugraditi obavezno 4-2-1 izduv, i onida premeriti i videce se realni dobitak, bez nagadjanja.
      a jos je bolje ako se nadje originialni italijanski kit (mozda ima u Grckoj gde je jako puno 128ica) ?
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #63
        Cos, iskopacu neku sliku ili cu sliakti i poslati ti. Nemam pojam koliko je teska. Dobices je na koliko ti treba, stoji mi u radionici. Covek koji je pravio je napravio kalup koristecu originalnu granu ali nije predvideo skupljanje prilikom hladjenja, tako da je cela grana 2-3% manja nego sto bi trebalo. Znaci nova koju bi tvoj cale odlio treba da bude jedno 5% veca od ove.


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • Danilo
          CBC Senator XXL
          • 02.10.2004
          • 908
          • Beograd, Dorcol

          #64
          Nikakav problem, sada sam bas razgovarao sa caletom. Da bi napravio adekvatan model, treba da je zadrzi oko nedelju dana...
          Kada bih mogao da mi je das? Tj. da je ja uzmem...

          Koliko para ona moze da se proda?

          (Also, you`ll see your cut from that action... )
          www.blindmanmotorsport.com

          Comment


          • #65
            A zar ne mogu nekako da se ubudze ovi mali IPMovi karbovi po principu: karb_po_cilindru. Mada ce to sigurno da trosiii! BTW, zanima me ta grana. Kako izgleda sa strane karbova, koliko otvora i kojih precnika. Ako vam treba uputstvo za DCOE-imam, kao i Knjizicu o karbovima(odlicno)-imam. Sve na engleskom i u pdf formatu. POZ

            Comment

            • Uros Piperski
              CBC Senator XXL
              • 31.01.2005
              • 2978
              • Beograd

              #66
              Pozdrav i dobrodosao na cannon! Hajde baci te PDF-ove koje imas na cannonball.forum@gmail.com.
              Moze i sa cetiri IPM-a, sto da ne .

              Slike DCOE usisne (samo ove imam):


              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

              Comment


              • #67
                Evo linkova:
                SOLEX http://failsure.net/oacdp/pdfs/solex.pdf
                WEBER DCOE http://www.teglerizer.com/dcoe/weber_service_manual.pdf

                Imam jos knjiga, ali nemam ADSL, a kada ga uvedem, bice VESELO , ZA SVE!

                Comment


                • #68
                  DA, a za nas sa foruma bi mogao i neki popust
                  Lepo izgleda...lepo.

                  Comment

                  • Lucky
                    CBC Veteran
                    • 08.12.2004
                    • 184
                    • Prokuplje

                    #69
                    Jel ima neko service manual za Weber 32/32?

                    Comment

                    • Boki Ar
                      CBC Senator XXL
                      • 11.11.2004
                      • 2827
                      • Aranđelovac
                      • Vektra

                      #70
                      Weber

                      Ima .
                      Pozdrav!
                      BP
                      ***********

                      Comment

                      Working...
                      X