Dvogrli karburator na Toyotu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • madic
    CBC Senator XXL
    • 07.10.2007
    • 844
    • Beograd

    Dvogrli karburator na Toyotu

    Potreban mi je savet!! U pitanju je Toyota Carina 2 GL, 1991 godište. Motor je 4-AF, 1600 kubika, 16 ventila, 93 konja sa ugrađenim plinom. Cilj mi je da iz motora izvučem jos par konja, a da pri tome ne dođe do većeg povećanja potrošnje. Koliko sam se do sad savetovao sa ljudima svi mi preporučuju dvogrli karburator pa sam hteo da razjasnim par stvari:

    1)Koliko bi konja otprilike mogao da dobijem?
    2)Koliko će se povećati potrošnja? Čuo sam priče da se pri umerenoj vožnji potrošnja možda čak i smanjuje a da će se tek pod većim gasom potrošnja izrazito povećati, da li je to tačno?
    3)Da li je procedura izmene dovoda plina do dvogrlog karburatora komplikovana? Da li bih morao da pravim veće izmene na plinskom sistemu?
    4)Da li se smanjuje radni vek motora?
    5)Koju marku mi preporučujete i koja je okvirna cena?

    P.S. Ukoliko neko ima bolju ideju za povećanje snage bio bih zahvalan na savetu.
  • Type_R
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2007
    • 900
    • Valjevo

    #2
    a da ubacis neki drugi motor, na primer 4A-GE ti pasuje na sraf 85 ili 92kw, ako ces nesto jace onda 3SGE iz carine e
    3SG(T)E EXPERT

    MAN service

    Comment

    • madic
      CBC Senator XXL
      • 07.10.2007
      • 844
      • Beograd

      #3
      A jel taj 4A-GE isto sa karburatorom? Ne mogu da iskoristim postojecu instalaciju plina ako nije.

      Comment

      • Type_R
        CBC Senator XXL
        • 26.05.2007
        • 900
        • Valjevo

        #4
        Ne, 4a-ge je EFI, veoma kvalitetan i pouzdan motor, trosi neverovatnih 7-8l gradske voznje, a kako ide da ti ne pricam, ja sam imao slabiji sa 85kw.

        imas i slabiju verziju 4a-fe sa 75 ili 77kw ne secam se.
        3SG(T)E EXPERT

        MAN service

        Comment

        • madic
          CBC Senator XXL
          • 07.10.2007
          • 844
          • Beograd

          #5
          Pa ako mi stvarno pasuje u šraf onda mi je najbolja opcija najjači, ali mi ostaje problem sa plinom, plus je ovaj motor prešao samo 120000 km pa mi se možda više isplati da odradim neke stvari na njemu, mislim ne treba meni još nešto mnogo snage, bio bih sasvim zadovoljan sa 10-15 konja.

          Comment

          • Type_R
            CBC Senator XXL
            • 26.05.2007
            • 900
            • Valjevo

            #6
            pitanje sta ce vise da kosta, prepravka tog motora zarad nekih 15-at konja ili kupovina i ubacivanje drugog.

            te motore mozes naci jeftino, recimo stare corolle (kockice) na nase table sa tim motorm se prodaju 500+eur, evo moj komsija je kupio corollu ae86 94 godiste sa 4a-ge 92kw za 500 eur ne registrovanu,

            pokusaj na otpadima, mozda ima stranaca ili ocarinjenih, recimo arsenovic iz panceva ili overdrive jajinci.
            3SG(T)E EXPERT

            MAN service

            Comment

            • madic
              CBC Senator XXL
              • 07.10.2007
              • 844
              • Beograd

              #7
              Pa ja bi najradije ubacio nov motor to je sigurno najefikasnije rešenje, ali već sam ulagao u ovaj motor i u odličnom je stanju, a nemam živaca da se zezam sa plinom ipak je totalno drugačiji sistem za EFI i karburator. U svakom slučaju hvala na informaciji korisno je znati da postoje motori koji savršeno pašu, pa nikad se ne zna možda se u budućnosti odlučim i za tu varijantu. Trenutno mi se više sviđa varijanta sa karburatorom pa bi mi značilo ako imaš bilo kakvu ideju koliko bi konja mogao da dobijem samo sa karburatorom ili ako znaš da je neko radio neke prepravke na ovoj i srodnim toyotama u cilju povećanja snage. A kad smo već kod otpada bilo bi korisno ako imaš neki kontakt pošto mi treba staklo zadnjeg stop svetla, a koliko sam se ja raspitivao u prodavnicama može da se kupi samo ceo far, a nešto mi se ne daje 50+ EUR zbog sitnice. Unapred zahvalan.

              Comment

              • Type_R
                CBC Senator XXL
                • 26.05.2007
                • 900
                • Valjevo

                #8
                pokusaj na 063219445, mada za taj model bi trebalo da ima na dosta otpada
                3SG(T)E EXPERT

                MAN service

                Comment

                • madic
                  CBC Senator XXL
                  • 07.10.2007
                  • 844
                  • Beograd

                  #9
                  Hvala

                  Comment

                  • vaskobrkic
                    CBC Početnik
                    • 11.02.2008
                    • 2
                    • Vojvodina

                    #10
                    Pozdrav
                    Jos jedan srecni vlasnik carine II.
                    Madicu poslao sam ti PM

                    Comment

                    • madic
                      CBC Senator XXL
                      • 07.10.2007
                      • 844
                      • Beograd

                      #11
                      ok, hvala.

                      Comment

                      Working...
                      X