koliko kosta kompletan b16a2 swap

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ako se radi swap na modelu, koji je isti fabricki, znaci EG nosi i 1.3 i 1.6 VTI motor, onda se sve prebacuje sa jaceg i to nije veliki posao, moze da se uradi bas tako kako si rekao.

    Medjutim, ako preradjujes motorni deo, ubacujes druge motore, ili stavljas motor koji izvorno nije isao u taj tip, onda tu moze da bude puuuuuuuuuuuno sexa....

    Comment

    • PINHEAD
      CBC Senator XXL
      • 30.03.2005
      • 373
      • BG, Vidikovac

      #17
      ljudi, svi vi pricate o swapu imaginarno. Dajte nekog ko je radio taj posao i ko zna na kakve krivine sve moze da se naidje.......

      Sto se grana tice, motor je bio izvadjen, tj stajao je u supi. A ja nisam hteo da reskiram i da skidamo to mi "strucnjaci" nego sam lepo odvezao ceo motor kod Pileta koji je sve odradio.

      Ovim putem bih se zahvalio BaneR-u na logistickoj podrsci i Hondi na psiho-fizickoj ( vise psiho nego fizickoj, kaze ne sme da dize tesko da ne bi nabacio misice i kilazu jer ce onda biti sporiji u svom SOHC VTEC-u )
      EI9, EJ9, EK9......

      Comment

      • -Vedran-
        CBC Senator XXL
        • 03.10.2004
        • 3255
        • Beograd

        #18
        Onaj ko poznaje honde i ko je vec radio swapove, moze da uradi to za jedan dan, ali pod uslovom sto kaze Boso da se sve perfektno isplanira i da se ima odlican alat i servis za to. Mi vise imamo problem sa majstorima. Onaj ko zna dere po usima, onaj ko ne zna bas sve spor je itd...

        Pa Robi iz Zagreba (servis AC integra) vadi motor iz integre za manje od 1h...
        Profi alat, profi servis i profi znanje...
        Power of dreams !!!

        Comment

        • VR6
          CBC Senator XXL
          • 31.10.2004
          • 512
          • Sarajevo

          #19
          Mislim da vam je to skup "biznis". Jedan poznanik je radio Swap u CRX-a, stavljao masinu iz Civica Type-R (one prve generacije 1.6 - 187 KS serijski). Taj projekat je poceo nekada prosle godine, masina je stigla iz Japana sa poluosovinama, mjenjacem, elektronikom, LSD-om i slicnim, znaci u kompletu. Sa postarinom do BiH oko 5000 Eura. No i pored toga, auto jos uvijek nije gotov, instalacija se "plela" neka 2 mjeseca (stigla je malo "izrezana") i jos se doradjuje. Auto se vec vozi preko pola godine, jako je brz, ali ne koliko bi trebao biti brz kad bude gotov skroz.

          Uglavnom, dosta para treba za to, zivaca i strpljenja. Nije to samo izbaci i ubaci novi motor posao. Jos da napomenem da je ovaj lik pravi strucnjak za Honde, jer ima 2 CRX-a, znaci nije neko ko ne zna sta radi. Nakon sto je stigao motor, onda je cekao jos neke nosace, pa ispusnu granu (jer ona orginalna je prevelika da bi stala kako treba pod haubu) i kamaru slicnih gluposti, koje oduzimaju vrijeme i pare. Vjerujem da neko ko uradi swap jednom-dvaput, vec ima neko iskustvo pa zna unaprijed sta mu moze praviti probleme, no opet...

          Mi zivimo u zemljama u kojim bilo kakav "neobicni" dio za Hondu treba cekati i po 15 dana, da dodje ko zna odakle.

          Ev na linku ispod imate kompletan projekat na nekih 5 strana, dosta detaljno opisano.

          Link: http://www.streetraceclub.com/forum/vie ... f=11&t=537

          Tako ko zeli nesto slicno raditi nek obavezno ovo procita i razmisli jos jednom, kako ce to njemu ici...

          Comment

          • skyline
            CBC Senator XXL
            • 31.07.2007
            • 3149
            • Cacak

            #20
            da, on je pakovao B16B motor iz Ek9 u CRX

            ovde pricamo o pakovanju B motora iz EK ili EG u EK ili EG

            znaci, sve je isto, ukljucujuci sirinu trapa, duzinu auta, nosace motora,prostor i raspored pod haubom.......

            ne kazem da ne moze nesto da krene naopako, ali ako je motor sa periferijama kompletan, ne vidim sta bi onda moglo da podje neplanirano
            Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

            Comment

            • PINHEAD
              CBC Senator XXL
              • 30.03.2005
              • 373
              • BG, Vidikovac

              #21
              Evo kad budem video prvi uspesan EK - EK swap kod nas, uzimam kredit i kupujem B16B direkt iz Japana

              U stvari mislim da necu.....prodacu svoj auto, zadrzati tih 5k sto sam odvojio za motor i strpeti se jos malo.

              EP3 je trenutno oko 13 - 14k na mobile.de. Verujem da moze i bolje od toga ako imas odgovarajuce ljude da ti pomognu.
              Za dve godine cena ce biti jos primamljivija....mislite o tome.

              Druga varijanta je da se ode kod slovenca - znate o cemu pricam. Koliko ce to zadovoljstvo ispasti sve zajedno - sracunajte. Ja sam se umorio....
              EI9, EJ9, EK9......

              Comment

              • Boso
                CBC Član
                • 05.02.2007
                • 21
                • BL/Baile Atha Cliath

                #22
                Originally posted by VR6
                Mislim da vam je to skup "biznis". Jedan poznanik je radio Swap u CRX-a, stavljao masinu iz Civica Type-R (one prve generacije 1.6 - 187 KS serijski). Taj projekat je poceo nekada prosle godine, masina je stigla iz Japana sa poluosovinama, mjenjacem, elektronikom, LSD-om i slicnim, znaci u kompletu. Sa postarinom do BiH oko 5000 Eura. No i pored toga, auto jos uvijek nije gotov, instalacija se "plela" neka 2 mjeseca (stigla je malo "izrezana") i jos se doradjuje. Auto se vec vozi preko pola godine, jako je brz, ali ne koliko bi trebao biti brz kad bude gotov skroz.

                Uglavnom, dosta para treba za to, zivaca i strpljenja. Nije to samo izbaci i ubaci novi motor posao. Jos da napomenem da je ovaj lik pravi strucnjak za Honde, jer ima 2 CRX-a, znaci nije neko ko ne zna sta radi. Nakon sto je stigao motor, onda je cekao jos neke nosace, pa ispusnu granu (jer ona orginalna je prevelika da bi stala kako treba pod haubu) i kamaru slicnih gluposti, koje oduzimaju vrijeme i pare. Vjerujem da neko ko uradi swap jednom-dvaput, vec ima neko iskustvo pa zna unaprijed sta mu moze praviti probleme, no opet...

                Mi zivimo u zemljama u kojim bilo kakav "neobicni" dio za Hondu treba cekati i po 15 dana, da dodje ko zna odakle.

                Ev na linku ispod imate kompletan projekat na nekih 5 strana, dosta detaljno opisano.

                Link: http://www.streetraceclub.com/forum/vie ... f=11&t=537

                Tako ko zeli nesto slicno raditi nek obavezno ovo procita i razmisli jos jednom, kako ce to njemu ici...
                Jao, pa ne znam odakle da krenem.
                Prvo, 5k eura za swap ??? Reci mu da nije normalan, kompletan ek9 '96 spec moze da uzme za manje od 5k, '98 spec ek9 moze da nadje za 5-6k eura(govorim o citavom autu ). Njega je neko bash posteno oprao. Ja sam citav ITR '99 swap uzeo i prodao za 3500 i to mi je bilo mnogo kada sam skontao neke kombinacije te prodah. Nemam rijeci.
                Drugo, ocito nije dobio sve kada je morao da ceka na nosace ili josh kamaru slicnih zajebancija kako ti kazes. To nije kompletan swap.
                Trece, originalna izduvna grana kao i sve ostalo iz B series masine bila type R ili ne ide bez problema, tako da mi taj dio nije bash jasan, kako to da mu je originalna grana iz ek9 bila preveika. Kada je crx u pitanju moze ima problema sa visinom decka motora ili usisnom kada je u pitanju b18c1/5 motor ali i to je rijetkost.
                Cetvrto, jel ti dajes taj link kao referencu za swap? Otkrivanje tople vode i uopste nije referentan site za swap, googlaj pa vidi o cemu pricam jer meni se ne da ti dajem linkove iz ocitih razloga.
                Peto, mi ne zivimo vise u zemljama gdje se na djelove ceka po 15 dana, tako je svugdje u svijetu za starije modele automobila. Sasvim druga stvar je kada je u pitanju g2d kod nas, jer, to je narodno auto u BiH i dan danas se prodaje za iste pare kao eg vti, smijesno. Kao sto sam vec rekao, dobar plan i program i pola posla je rijeseno.
                Sesto, mnogi se odnose prema swapu kao prema svetom gralu,. smijesno ali sada mi je jasno iz kog razloga, bilo bi fino kada bi neko naucio domaci zadak prije nego krene u izlaganje istog.

                Originally posted by PINHEAD
                ljudi, svi vi pricate o swapu imaginarno. Dajte nekog ko je radio taj posao i ko zna na kakve krivine sve moze da se naidje.......
                Sta ti nije jasno brate?? sta je imaginarno, ne kontam?

                Originally posted by PINHEAD
                Evo kad budem video prvi uspesan EK - EK swap kod nas, uzimam kredit i kupujem B16B direkt iz Japana
                Prvi uspjesan kod nas ces da vidis kada ga neko kupi. A za swap iz japana ti ne treba kredit, samo treba se obratis pravim ljudima.

                Originally posted by PINHEAD

                Druga varijanta je da se ode kod slovenca - znate o cemu pricam
                Nemam pojma sta hoces da kazes??? Pricas o nabavci djelova? Pa ne moze jeftinije nego u japanu da **** rak raka

                Originally posted by PINHEAD
                Ja sam se umorio....
                Ja nisam, nisam se ni zagrijao posteno a swapove sam zavrsio ... izgleda da cemo morat josh jedan uskoro, jer ocito pricamo o svetom pismu
                znaci ako ti nesto konkretno nije jasno pitaj, nije grijeh, gdje prazna prica jeste grijeh u neku ruku.

                Comment

                • PINHEAD
                  CBC Senator XXL
                  • 30.03.2005
                  • 373
                  • BG, Vidikovac

                  #23
                  Prvo, mislio sam imaginarno za Srbiju. Ti si u BIH koliko sam shvatio.....

                  Drugo, sto se slovenca tice - svi Hrvati idu kod tog jednog lika zaboravio sam mu ime. Ima radionicu i radi swapove. Garaza mu je puna polica sa 1.4 i 1.5 motorima koji skupljaju prasinu. I svi su puni reci hvale o njemu.

                  Trece - hajde reci ti meni koliko evropskih novcanica ispada komplet swap po tebi ( i koliko moze da seta gore dole ), a ja cu da sracunam koliko kosta da se ode u Sloveniju i odradi isto to i vrati za Beograd. Pa da uporedimo sta je isplativije ( stoji to da ne znam odakle slovenac nabavlja b16a2 motore a prilicno sam siguran da je b16b retkost kod njega, mozda cak nikad nije ni nabavljao taj motor ). U ove cene bi naravno trebalo ukljuciti i takse i dazbine drzavi, jer cini mi se da ni to nije mala stavka.

                  Uzgred, zar prvi ek9 nije krenuo '97? mislio si 97 i 99 spec?
                  EI9, EJ9, EK9......

                  Comment


                  • #24
                    Mislim da je ton postao malo ostriji..

                    Uglavnom, ovde niko nista ne uzima zdravo za gotovo, ja mislim da bi bilo najbolje da se dokumentuje slikama taj swap, ITR ili sta vec, ako je odradjen, ili taj sto se planira, da se isprati sa slikama.

                    A mogli bi ste da uporedite cene definitivno, pa sta je jeftinije...

                    Comment

                    • Boso
                      CBC Član
                      • 05.02.2007
                      • 21
                      • BL/Baile Atha Cliath

                      #25
                      Ok fer enough

                      Ne, ja jesam iz BiH ali ne zivim tamo vise, jako dosta vremena provodim u BG, u bl sam povremeno kada posjecujem starce i to je to. Trenutno sam u IRL.

                      Sto se slovenaca tice, da li je to taj lik sto je radio onaj zuto-crni EK iz hrvatske? Pricao sam sa vlasnikom tog civica na raceu u BL prosle godine. U sustini, dobar plan ali losa izvedba (ulozeno/dobijeno), sto nije do njega naravno. Pazi, ne zelim da govorim ili sudim o necijem radu jer ocito ne znam ko je u pitanju, ono o cemu ja pricam je swap i cijena. Cisto da napravimo granicu izmedju dvije drugacije stvari, jer mogucnosti tuninga su sasvim druga tema.

                      Sada, koliko tacno izadje swap kod nas(srb/bih) ne znam jer ova tema je upravo zapoceta iz tog razloga. Plus, koji konkretno swap?
                      Evo recimo da pricamo o b16a swapovima druge generacije koji su originalno dolazili u EG, EK i rijetko u nekim jdm DC2 sasijama, znaci 1.6 16v vtec 160ks edm i 170ks jdm.
                      Ja sam ubijedjen da za takav swap ne treba placati vise od 1500 eura, kada su u pitanju edm ili usdm motori. mozda nesto sitno vise kada su u pitanju jdm swapovi. Znaci, motor, mjenjac, ecu, nosaci, osovine, alternator, usisna, izduvna, kompletan servo, hladnjak, control box, fuse box, ignition, wiring harness i svi moguci senzori i remenje. Izvini za eng izraze, ne mogu uvijek u datom momentu se prebacim na nas .
                      Znaci, to bi bila neka realna cijena swapa u realnom svijetu. Sada, koliko ti moras da das drzavi za dadzbine je vec sasvim druga stvar, u mnogim drzavam to ne mora jer se motor racuna kao potrosni materijal sto u sustini i jeste, uglavnom je slucaj da se novi motor mora prijavi zbog registracije i osiguranja. ali sto se mora mora se, jer na prvom mjestu ne mozes kupiti civic D15 i B16 za iste pare zar ne.

                      Ek9 civic je izasao u isto vrijeme kada i EK sasija, znaci '96 godine, samo sto sam ih ja vidjao registrovanih i kao '95 god auta kao sto imas i EG '96 god jer je swap-over ustvari bio '95 u japanu. Ne postoji '97-99 spec, racuna se '96-'98 i '98-'00, identicno kao ITR, samo sto se itr za edm trziste pojavio tek '98 godine dok ek9 nije nikada naravno.

                      Hajde ti, ako mozes naravno, konkretno provjeri za koliko moze se swap uzme u sloveniji, b16a2. Ja cu da provjerim za koliko oni idu u japanu. A mozda vec sada mogu nadjem kompletan jdm b16a2 sa kompletnim kocnicama i suspenzijom iz jdm eg6, cijenu tog konkretnog swapa cu probam saznam vec danas ili sutra.

                      Comment

                      • jevtic
                        CBC Senator XXL
                        • 26.11.2006
                        • 729
                        • beograd

                        #26
                        Originally posted by PINHEAD
                        U ove cene bi naravno trebalo ukljuciti i takse i dazbine drzavi, jer cini mi se da ni to nije mala stavka.

                        priča se da po novom zakonu neće biti upisivani brojevi motora u saobraćajnoj. tako da ćeš moći samo da odeš promeniš motor i vratiš se za srbiju.
                        ex - fabia 1.9 tdi
                        golf 2.0 tfsi

                        Comment

                        • coco
                          CBC Senator XXL
                          • 24.10.2004
                          • 476
                          • i`am from the land that is placed nowhere

                          #27
                          Originally posted by Boso
                          Ne, ja jesam iz BiH ali ne zivim tamo vise, jako dosta vremena provodim u BG, u bl sam povremeno kada posjecujem starce i to je to. Trenutno sam u IRL.
                          jel poznajes sasu kajica?
                          "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

                          Comment

                          • VR6
                            CBC Senator XXL
                            • 31.10.2004
                            • 512
                            • Sarajevo

                            #28
                            Originally posted by Boso
                            Cetvrto, jel ti dajes taj link kao referencu za swap? Otkrivanje tople vode i uopste nije referentan site za swap, googlaj pa vidi o cemu pricam jer meni se ne da ti dajem linkove iz ocitih razloga.
                            Nije to referentan link za swap, to je adresa na kojoj je ovaj decko, zajedno sa slikama, opisao kompletan swap i probleme koji su ga mucili. Moze svima koji misle nesto slicno raditi pomoci da skontaju kakvi ih problemi mogu cekati pri tome. Ti ocito zivis negdje drugo, kako ti neko spomenu, kod nas imas i poreze, a i cijena transporta iz japana nije besplatna. Takodjer, ova masina koju je on uzeo presla je nekih 30000-ak i u stanju je kao nova.

                            Ovo je trenutno najbrzi CRX iz BiH koliko sam ja upoznat. Za tvoj info, BiH jos nema ni generalnog zastupnika Honde, Honda se kod nas jos uvijek ne prodaje. Mozda ti kod sebe mozes nabaviti kompletan ITR za 3000 Eura, u BiH postoji sve skupa jedan cestovni ITR i jos par trkacih. Znaci ovdje je ne mozes ni kompletnu kupiti, a za swap, sanse su jos manje. Moze se nama doci hvaliti i neko iz Japana da je kod njih kompletan swap 500 Eura, al sta to nama vrijedi, kad ce masina samo u putu do nas, poskupiti trostruko?

                            Comment


                            • #29
                              @Boso:

                              Sad mi upade nesto u oci...Jesi li ti imao Civic EG, japanski SiR, pa ga menjao za neki Mitsubishi, tako nesto?

                              Ma, kratko i jasno, jel ti brat Srdjan studira u NS?

                              Comment

                              • markokg1982
                                CBC Senator XXL
                                • 19.05.2007
                                • 409
                                • Kg-Bg

                                #30
                                Originally posted by jevtic
                                Originally posted by PINHEAD
                                U ove cene bi naravno trebalo ukljuciti i takse i dazbine drzavi, jer cini mi se da ni to nije mala stavka.
                                priča se da po novom zakonu neće biti upisivani brojevi motora u saobraćajnoj. tako da ćeš moći samo da odeš promeniš motor i vratiš se za srbiju.
                                e to sam se i ja nadao ali na zalost nije tako.
                                Timoty Leary je skoro ovde negde pisao da ce se, iz nekih razloga zadrzati broj motora..iako se prelazi na evropski sistem saobracajnih dozvola od juna...
                                http://www.youtube.com/watch?v=CWvkqhcItY8

                                Comment

                                Working...
                                X