Kadett c 1200s problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ac1d
    CBC Veteran
    • 22.02.2008
    • 124
    • Velika Plana

    Kadett c 1200s problem

    Pozdrav svima, ovo je moj prvi post pa budite nežni. Kupio sam Kadett c 1200 s pre dve nedelje. Zvanično sam treći vlasnik (Ns, Bg pa sad V.Plana) i auto za svojih trideset godina je upravo ono što može da se očekuje Motor je generalno rađen i od tada je prešao 1000 km. Problem je sledeći, pri malo jačem dodavanju gasa pojavljuje se "čep", auto se "zamisli" sekund-dva pa tek onda povuče. Prvo što mi je palo na pamet je bio auspuh, ali je on prilično dobrom stanju, karburator je repariran i on je u solidnom stanju. Ima li neko ideju šta još može da bude problem?
    "Finishing second means you are the first person to lose" - Gilles Villeneuve.
  • zoranbg
    CBC Senator XXL
    • 23.03.2005
    • 4098
    • Rooster's Hill , Beog
    • Grande Punto 1.2

    #2
    "lici" na karburator ... mada moze svasta da bude ... struja(svecice..itd.),razvodnik paljenja(podesenost) itd...
    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

    Comment

    • ac1d
      CBC Veteran
      • 22.02.2008
      • 124
      • Velika Plana

      #3
      Proverio razvodnik, paljenje je ok, novi kablovi i svećice. Karburator je repariran i liči mi da radi ok. Čitava stvar me najviše podseća na rupu u izduvnom sistemu, ali i to ne bi trebalo da bude problem jer je sve od izduvne grane potpuno novo.
      "Finishing second means you are the first person to lose" - Gilles Villeneuve.

      Comment

      • Duke
        CBC Senator XXL
        • 16.01.2006
        • 753
        • Urbs Naissus

        #4
        Re: Kadett c 1200s problem

        Originally posted by ac1d
        Prvo što mi je palo na pamet je bio auspuh, ali je on prilično dobrom stanju...
        I meni je bio u dobrom stanju pre nego sto je eksplodirao jer je bio zapushen. Od spolja gladac iznutra jadac, sto bi rekao narodni mislilac.

        Medjutim, stoji da se to retko desava, tako da je verovatnije biti nesto od onoga sto ti je zoranbg sugerisao. Ako si toliko siguran da je sa paljenjem ok, onda je najverovatnije karburator. Jel ti filter vazduha prohodan?

        Pozdrav
        "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

        Comment

        • ac1d
          CBC Veteran
          • 22.02.2008
          • 124
          • Velika Plana

          #5
          Posle kupovine auta, prvo što sam promenio je auspuh od izduvne grane do kraja je potpuno nov. Ne verujem da je mogao da propadne posle 300 km, ali ću proveriti u svakom slučaju. Karburator je repariran i u dobrom je stanju, filter za vazduh je potpuno nov. Hvala Vam na odgovorima do sada. Pokušaću večeras da stavim drugi karburator pa ću videti šta se dešava. Interesantna stvar je to što sam pre par dana vozio auto koji je isto godište (Ascona 1.6, '78) i primetio sam istu stvar, ali u nešto blažem obliku
          "Finishing second means you are the first person to lose" - Gilles Villeneuve.

          Comment

          • brbora
            CBC Član
            • 28.11.2007
            • 97
            • Beograd

            #6
            Ovde uglavnom mogu bit sledec stvari ::::

            A. STRUJA
            1. RAZVODNIK - MOMENAT PALJENJA nije na dobrom mestu
            Proveriti sa stroboskopom ili jos primitivnije sa lampicom momenat
            Odnosno razvodnik treba popustiti i zavrteti levo ili desno ....
            Neznam koliko je propisano za taj auto
            Da li rade vakumski korektori paljenja (ako ih ima) ???

            2. KONDENZATOR
            ako ga ima .... zna nekad da ovo manifestuje

            3. KABLOVI
            Vec si ih zamenio


            B. GORIVO

            1. KARBURATOR
            Ima ajnspric pumpa ... to ti je kad naglo pritisnes pedalu gasa jedan mehanizam ( membrana + razne polugice) uspricaju dodatnu kolicinu goriva u grlo .... proveri da li sprica gorivo vec kod pocetnog pomeranja pedale

            2. ZAPUSENOST SISTEMA DOVODA
            Produvati sve filter , cevi ....

            3. PUMPA GORIVA
            Da li ima odgovarajuci pritisak potiska ?

            C. FALS VAZDUH

            Mozda negde nije usisni sistem zaptiven dobro
            Vidi spoj karba sa granom .... granu sa motorm ...

            Comment

            • KdF
              CBC Senator
              • 06.12.2004
              • 242
              • Beograd

              #7
              Da li imas filter za benzin pre karburatora? Kod tako starih automobila su ceste necistoce u sistemu za gorivo, pa ako nema filtera cesto se zapusavaju razne dizne u karburatoru.

              Ako je karburator bio na remontu, sasvim je moguce da nije dobro podesena kolicina ubrizgavanja ajnspric-pumpe. Trebalo bi korigovati to pa probati, ali najbolje bi bilo podesiti po fabrickim podacima...

              Comment

              • ac1d
                CBC Veteran
                • 22.02.2008
                • 124
                • Velika Plana

                #8
                @brbora

                Bravo! Problem rešen. Falš vazduh između karba i grane. Skinuo-Vratio- Radi... Hvala na pomoći
                "Finishing second means you are the first person to lose" - Gilles Villeneuve.

                Comment

                • raško
                  CBC Početnik
                  • 19.03.2008
                  • 3
                  • Beograd

                  #9
                  Komentar

                  Pre svega pozdrav novom vlasniku Kadetta C.Moje druženje ca ovom divnom mašinom traje deceniju i više,pa sam sebi dao za pravo da napišem par reči u vezi ove teme.Simptom koji je opisan ljubiteli ovog auta popularno zovu "knedla"verovetno se auto i ponaša slično kao da u jednom trenutku ima knedlu u grlu.Vrlo je čest kod ovog modela Kadetta.Problem se javlja na dva mesta jedan je u karburatoru a drugi u razv.paljenja.Pošto je problem rešen ne bih dalje da opisujem način otkanjanja.Dodaću samo da se ovaj problem pri vožnji na TNG ne ispoljava t.j skoro se eliminiše jer deo funkcije karburatora preuzima isparivač.Naj opasniji momenat je kad pretičeš šleper pa na pola njega promeniš brzinu pustš kvačilo i da dodaš gas a ono "knedla" može da bude žešća frka, zato ovaj problem ne treba zanemariti.I da ne smaram više želim ti prijatno druženje sa ovim lepotanom a ako misliš da mogu još da ti budem od koristi javi se.Pozdrav raško

                  Comment

                  Working...
                  X