Pozdrav svima, ovo je moj prvi post pa budite nežni. Kupio sam Kadett c 1200 s pre dve nedelje. Zvanično sam treći vlasnik (Ns, Bg pa sad V.Plana) i auto za svojih trideset godina je upravo ono što može da se očekuje
Motor je generalno rađen i od tada je prešao 1000 km. Problem je sledeći, pri malo jačem dodavanju gasa pojavljuje se "čep", auto se "zamisli" sekund-dva pa tek onda povuče. Prvo što mi je palo na pamet je bio auspuh, ali je on prilično dobrom stanju, karburator je repariran i on je u solidnom stanju. Ima li neko ideju šta još može da bude problem?
Kadett c 1200s problem
Collapse
X
-
Proverio razvodnik, paljenje je ok, novi kablovi i svećice. Karburator je repariran i liči mi da radi ok. Čitava stvar me najviše podseća na rupu u izduvnom sistemu, ali i to ne bi trebalo da bude problem jer je sve od izduvne grane potpuno novo."Finishing second means you are the first person to lose" - Gilles Villeneuve.
Comment
-
-
Re: Kadett c 1200s problem
I meni je bio u dobrom stanju pre nego sto je eksplodirao jer je bio zapushen. Od spolja gladac iznutra jadac, sto bi rekao narodni mislilac.Originally posted by ac1dPrvo što mi je palo na pamet je bio auspuh, ali je on prilično dobrom stanju...
Medjutim, stoji da se to retko desava, tako da je verovatnije biti nesto od onoga sto ti je zoranbg sugerisao. Ako si toliko siguran da je sa paljenjem ok, onda je najverovatnije karburator. Jel ti filter vazduha prohodan?
Pozdrav"Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."
Comment
-
-
Posle kupovine auta, prvo što sam promenio je auspuh od izduvne grane do kraja je potpuno nov. Ne verujem da je mogao da propadne posle 300 km, ali ću proveriti u svakom slučaju. Karburator je repariran i u dobrom je stanju, filter za vazduh je potpuno nov. Hvala Vam na odgovorima do sada. Pokušaću večeras da stavim drugi karburator pa ću videti šta se dešava. Interesantna stvar je to što sam pre par dana vozio auto koji je isto godište (Ascona 1.6, '78) i primetio sam istu stvar, ali u nešto blažem obliku"Finishing second means you are the first person to lose" - Gilles Villeneuve.
Comment
-
-
Ovde uglavnom mogu bit sledec stvari ::::
A. STRUJA
1. RAZVODNIK - MOMENAT PALJENJA nije na dobrom mestu
Proveriti sa stroboskopom ili jos primitivnije sa lampicom momenat
Odnosno razvodnik treba popustiti i zavrteti levo ili desno ....
Neznam koliko je propisano za taj auto
Da li rade vakumski korektori paljenja (ako ih ima) ???
2. KONDENZATOR
ako ga ima .... zna nekad da ovo manifestuje
3. KABLOVI
Vec si ih zamenio
B. GORIVO
1. KARBURATOR
Ima ajnspric pumpa ... to ti je kad naglo pritisnes pedalu gasa jedan mehanizam ( membrana + razne polugice) uspricaju dodatnu kolicinu goriva u grlo .... proveri da li sprica gorivo vec kod pocetnog pomeranja pedale
2. ZAPUSENOST SISTEMA DOVODA
Produvati sve filter , cevi ....
3. PUMPA GORIVA
Da li ima odgovarajuci pritisak potiska ?
C. FALS VAZDUH
Mozda negde nije usisni sistem zaptiven dobro
Vidi spoj karba sa granom .... granu sa motorm ...
Comment
-
-
Da li imas filter za benzin pre karburatora? Kod tako starih automobila su ceste necistoce u sistemu za gorivo, pa ako nema filtera cesto se zapusavaju razne dizne u karburatoru.
Ako je karburator bio na remontu, sasvim je moguce da nije dobro podesena kolicina ubrizgavanja ajnspric-pumpe. Trebalo bi korigovati to pa probati, ali najbolje bi bilo podesiti po fabrickim podacima...
Comment
-
-
Komentar
Pre svega pozdrav novom vlasniku Kadetta C.Moje druženje ca ovom divnom mašinom traje deceniju i više,pa sam sebi dao za pravo da napišem par reči u vezi ove teme.Simptom koji je opisan ljubiteli ovog auta popularno zovu "knedla"verovetno se auto i ponaša slično kao da u jednom trenutku ima knedlu u grlu.Vrlo je čest kod ovog modela Kadetta.Problem se javlja na dva mesta jedan je u karburatoru a drugi u razv.paljenja.Pošto je problem rešen ne bih dalje da opisujem način otkanjanja.Dodaću samo da se ovaj problem pri vožnji na TNG ne ispoljava t.j skoro se eliminiše jer deo funkcije karburatora preuzima isparivač.Naj opasniji momenat je kad pretičeš šleper pa na pola njega promeniš brzinu pustš kvačilo i da dodaš gas a ono "knedla" može da bude žešća frka, zato ovaj problem ne treba zanemariti.I da ne smaram više želim ti prijatno druženje sa ovim lepotanom a ako misliš da mogu još da ti budem od koristi javi se.Pozdrav raško
Comment
-
Comment