dihtung u**** za vise kilovata(konja)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -Vedran-
    CBC Senator XXL
    • 03.10.2004
    • 3255
    • Beograd

    #16
    Pazi, jeste malo nelogicno i izgleda nemoguce.
    Ali ako je to toliko ljudi uradilo i svi kazu da ima poboljsanja + merenja, onda jbg.

    Ko ce da plati prvo merenje pre "tuninga" ?

    Ma ne znas ti kako funkcionise 1.4 hondin hrchak
    Power of dreams !!!

    Comment

    • JAPANX
      CBC Senator XXL
      • 10.08.2006
      • 2159
      • Beograd

      #17
      pazi ovo, nemci ne grese(osim kad je golf u pitanju)

      Da immer wieder viele anfragen kommen, wie man den EJ9 tunen kann, hab ich mal was zusammengestellt. 1) tuning am ej9 bewirkt keine wunder ... turbo oder kompressorumbau sind viel zu teuer und 99% aller die irgendeine tuningfrage stellen scheitern sowieso schon an einer ordentlichen...


      svi potvrdjuju da se dobija snaga.. moguce da je honda stavila taj dihtung da bi prijavila manju kilovata zbog registracije pa posle malom konverzijom da dobijes normalnu varijantu.. znaju japanci da srbi vole honde ali da vole i budzenje

      Comment

      • RANK
        CBC Senator XXL
        • 28.02.2007
        • 1635
        • Beograd
        • FIAT MAREA WEEKEND 1

        #18
        dihtung tuning +20%
        "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #19
          Boze....da covek ne poveruje...alo honda je to. stavila manji dihtug radi gubitka snage.
          Ne znam kako vas samo nije sramota da tako lupetate gluposti.
          Takodje mi nije jasno da ste toliko dugo na forumu i da bas nista niste naucili za svo to vreme.
          Znam...przite me
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • JAPANX
            CBC Senator XXL
            • 10.08.2006
            • 2159
            • Beograd

            #20
            usteda je u registraciji, kako ne razumes...

            Comment

            • PINHEAD
              CBC Senator XXL
              • 30.03.2005
              • 373
              • BG, Vidikovac

              #21
              D14Z1 motor postoji u dve varijante - od 75 i 90 ks. To je isti motor, razlika je u tom hebenom restriktoru.

              Eme pogledaj u svoj katalog majke ti, pricali smo o tome! Sta ti je sad?

              A sto se tice razloga za ovako nesto meni na pamet pada samo insurance grupa....kontam da postoji znacajna razlika u ceni izmedju grupe u koju upada 75ks i one u kojoj je 90ks.
              EI9, EJ9, EK9......

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #22
                A da jeste...kako sam to zaboravio, stavili ljudi drugu oznaku motora zbog dihtunga trotola
                Vidis i kompijuteri isti samo sto je jednom blokada 200 obrtaja vise...to mora da je zbog dihtunga.
                Idite u ludnicu...totalno razocarenje...Alfisti gde ste?
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • PINHEAD
                  CBC Senator XXL
                  • 30.03.2005
                  • 373
                  • BG, Vidikovac

                  #23
                  Druga oznaka motora?

                  Sto se tice kompjutera - za to ne znam tj nisam znao. I inace ja ne znam sta ti je trotol. Znam sta je throttle, ali to se u nasem jeziku zove klapna gasa, a ono sto je okruzuje je throttle body iliti kuciste klapne gasa.

                  A da ne bismo diskutovali dalje - ja zaista nisam merodavan da se sa tobom objasnjavam jer nisam mehanicar, samo prenosim ono sto sam naucio iz hiljade iskustava i usvojio ga tako kako jeste. Ako te interesuje u detalje sta i kako posto se ti razumes vise od nas u SUS motore, odes na, recimo,



                  Tamo ima ljudi koji ce moci u svaki tehnicki detalj da ti objasne zasto je to tako kako mi tvrdimo da jeste.

                  I jos nesto - mene nije sramota da ne znam nesto. Sramota me je kad u inat ne zelim da naucim. Ali opet, i to je moj izbor. Pa i tvoj

                  Over & out
                  EI9, EJ9, EK9......

                  Comment

                  • Timothy Leary
                    CBC Senator XXL
                    • 23.04.2006
                    • 439
                    • Beograd

                    #24
                    naravno da kompovi nisu istu, u jednom je p3x, u drugom p3y .

                    JAPAN X evo ti kataloski brojevi oba dihtunga pa uporedi sa tim sto imas

                    16176-p2a-004-ovo je na 66 kw
                    16176-p3x-g01- 55kw

                    Comment

                    • NemaN
                      CBC Senator XXL
                      • 29.11.2004
                      • 1560
                      • munze

                      #25
                      Cekaj hrcak ti si menjao samo ovaj dihtunk i kao to je to, ja sam mislio da se radi o komlet usisnoj grani ...ne razumem
                      I'm not caucasian, I'm championship white

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #26
                        Timi i tehnicka dokumentacija
                        Meni ne treba nikakav drugi forum niti sajt da znam da li nesto moze ili ne moze...da li uopste ima smisla, previse sam dugo u filozofiji oko motora i prognoziram snagu u par konja.
                        Kada markoni radi glavu mnogo vise od zamene dihtunga trotithela a da klapne gasa to su uspeli da nauce sa sajtova onda mu se podsmevate jer na hondinom motoru moze samo nesto da se pokvari i da se konji izgube...ali jel'te kad ste vi u pitanju zamenom dihtunga dobijate 15 konja.
                        Za ovakve stvari da ste na baznom forumu bi lupao banane momentalno...idite na druge forume pa se sigrajte.
                        Milion iskustava mozes ponekad da bacis u vodu...jer se sve uglavnom svodi na lazi i prevare, mnogo je ljudi merodavnih oko mene sa pravim iskustvom i logicnim razmisljanjima sa kojima se druzim svaki dan dok kad pricamo o 3 konja vodi se visecasovna polemika dok od druge osobe koja se ne razume u tematiku onda cujem da mu je ta ista osoba rekla 10 konja ali posto je ta osoba merodavna onda se to uzme zdravo za gotovo.
                        I treba tako da prica u potpunosti ga razumem.
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • -Vedran-
                          CBC Senator XXL
                          • 03.10.2004
                          • 3255
                          • Beograd

                          #27
                          eMe, u pravu si sto si skeptican jer to niko od nas sa foruma nije uradio ni merio snagu. Dakle, nase tvrdnje se zasnivaju na citanjima drugih foruma i iskustva drugih ljudi. S toga sa jedne strane si u pravu, dok sa druge gomila ljudi je to uradila i svi su zadovoljni, ali bas zadovoljni. O kojoj je tu snazi rec zamenom tog dihtunga mi ne znamo, ali pogledaj kolika je to restrikcija na usisu..



                          Razlike mora biti. Sad se setih takodje da je lik od koga sam ja uzeo felne takodje to odradio i da je ultra zadovoljan.
                          Evo ti takodje i neki linkovi, pa ako moze da se cita a da nisi registrovan baci oko:

                          http://www.hondafanclub.hr/forum/index. ... topic=1030
                          http://www.hondafanclub.hr/forum/index. ... hl=dihtung
                          http://www.hondafanclub.hr/forum/index. ... opic=13510
                          http://www.hondafanclub.hr/forum/index. ... hl=dihtung

                          I ja sam skeptican za te konje, ali sam takodje skeptican da obaram tvrdnje ljudi shirom sveta..

                          idite na druge forume pa se sigrajte.
                          Zamolio bih te da vise ne teras nikoga sa HCS foruma.

                          Over and Out...
                          Power of dreams !!!

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #28
                            Ne teram ja nikoga iz honda kluba taman posla vec sa cannonbalforuma...kada diskutujemo o tjuningu smatram da je diskusija vezana za bazni forum i ako je tema postavljena u honda delu.

                            Jeste vole ljudi da budu u zabludi lepse im zvuce takve magije.

                            I malo ne razumljivo pricate, kao da se radilo o obicnom dihtungu koji je stariji od leptira za jedno 2 mm u precniku od ovog sa S-a. A rec je o potpuno drugoj stvari motor ima restriktor plocu bas za umanjenje snage. Koliko sam razumeo to se baca napolje i stavlja dihtung.

                            Treba obratiti paznju i da su malo razliciti dihtunzi...izbusiti rupu dole na sredini i prekontrolisati desni deo na slici i tu se vide neke razlike kao i gore levo gde je velika rupa zatvorena na dihtungu. Takodj ne pravite razliku izmedju difuzora i leptira ne gledas razliku izmedju 2 dihtunga vec izmedju dihtunga i leptira....mozes i fi 1000 da imas posle leptira dzaba.
                            Uzmi ovako motor od 90 konja...kad mu stavis plin sa mesacem difuzorom ne izgubis 15 konja.
                            Sa tolikom restrikciom moze biti znacajna razlika...i da je 5 konja to se oseti i treba biti prezadovoljan.

                            Imate tamo onaj timijev casopis koji je vrlo merodfavan i vrseni su razni testovi. Izmedju ostalog bila je jedna konverzija na veci difuzor na vuteku i mislim da je dobio......2 konja

                            Na IS-u je kompijuter menjan, mapa menjana, ne znam da li je i kompresija mozda.
                            edit: koliko vidim na slici 6 to je ploca difuzora. On prica da prorezes dihtung ali koliko vidim nije menjao plocu i difuzor je ostao. Malo ne jasno
                            http://www.hondafanclub.hr/forum/index. ... opic=13510

                            I ne razumem to over and out... cemu to?
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • -Vedran-
                              CBC Senator XXL
                              • 03.10.2004
                              • 3255
                              • Beograd

                              #29
                              To znaci da necu vise da diskutujem o tome.

                              Cekam odgovor
                              Power of dreams !!!

                              Comment

                              • zverko
                                CBC Senator XXL
                                • 19.08.2005
                                • 7085
                                • BGD
                                • Audi A4

                                #30
                                ...jer to niko od nas sa foruma nije uradio ni merio snagu...
                                cek, cek, znate da za 700din mozete da dobijete 15ks i to niko nije uradio. sa vama nesto nije u redu onda.

                                oni u SMART-u nisu normalni. onomad su mi trazili 320e za 12ks na saxu a ovi nece da daju 700din za 15ks ali zato znaju da moze.

                                deutsche gemacht-gut gemacht...

                                Comment

                                Working...
                                X