Nedavno sam se dobro opekao o kuciste throttle-a, to me je motivisalo da konsultujem google da vidim zasto to kuciste leptira ima grejanje.
Odgovor je da se leptir gasa ne bi smrznuo ili cak zaledio zbog hladnog vazduha i brzog strujanja.
Ustvari vecina odgovora na guglu za ovaj upit su razni sajtovi sa uputstvima za pravljnje bajpasa oko kucista klapne. Tj. ukidanje grejanja, skidanje cevi i njihovo direktno spajanje tako da tecnost za hladjenje vise ne greje kuciste klapne.
Poenta je kao neko malo povecanje performasi (verujem da je to malo u smislu mikro ili nano). Jer vreo throttle bespotrebno zagreva vazduh koji ulazi u motor. Sa druge strane svi koji su skinuli grejanje nemaju probelma sa ledjenjem klapne iako su neki i iz Kanade
(bar po njohovim recima).
Dakle da li se ovo grejanje kucista klapne jos uvek primenjuje i kod novih motora. Koliko je realna opasnost od ledjenja. Da li je neko bajpasovao creva, iskustva, itd...
Odgovor je da se leptir gasa ne bi smrznuo ili cak zaledio zbog hladnog vazduha i brzog strujanja.
Ustvari vecina odgovora na guglu za ovaj upit su razni sajtovi sa uputstvima za pravljnje bajpasa oko kucista klapne. Tj. ukidanje grejanja, skidanje cevi i njihovo direktno spajanje tako da tecnost za hladjenje vise ne greje kuciste klapne.
Poenta je kao neko malo povecanje performasi (verujem da je to malo u smislu mikro ili nano). Jer vreo throttle bespotrebno zagreva vazduh koji ulazi u motor. Sa druge strane svi koji su skinuli grejanje nemaju probelma sa ledjenjem klapne iako su neki i iz Kanade

Dakle da li se ovo grejanje kucista klapne jos uvek primenjuje i kod novih motora. Koliko je realna opasnost od ledjenja. Da li je neko bajpasovao creva, iskustva, itd...
Comment