Izolaciona "traka" za ispusnu granu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Azbest
    CBC Član
    • 28.04.2008
    • 34
    • Tarnow

    #76
    Koliko sam razumeo, kad bih cev koja uvlači vazduh u filter na Yugu izbacio napolje, jer je ona sada ispod haube, motor bi bio nešto efikasniji jer bi hladniji vazduh ulazio u karburator ?
    Da li sam ja to dobro shvatio?

    Što se tiče izolacije, teško je izolovati termički taj deo ako se on kvasi, dobio bi se kontra efekt, isparenjem bi hladio cev koju izoluješ a zagrevao okolinu koju ne želiš da greješ.

    Inače sam probao materijal o kome sam vam pričao, to je keramičko platno tretirano koloidnim rastvorom AlO2 i izdržava kratkotrajno 1650C i dugotrajno 1200C. Probao sam i stakleno platno, mislim da je jako dobro ali mora da se vodi računa i da bude bezalkalno. Problem je što se na visokoj temperaturi, ja sam ga izložio na 1500C topi, dobra strana mu je što ne gori, ali gubi elastičnost i postaje krto.

    Comment

    • kostolac
      CBC Član
      • 31.10.2007
      • 17
      • Kostolac

      #77
      samo da podsetim na jednu cinjenicu, deo koji nasi "majstori" ugradjuju kao zamenu za katalizator zovu i "PRIGUSIVAC PLAMENA" koji osim sto sluzi da smanji brujanje koje nastaje bacanjem katalizatora, prigusuje plamen koji bi inace izgoreo izolaciju u srednjem loncu. E sad, ako ti izolujes izduvnu granu, napravio si da gasovi budu vraski brzi i vreli sto nije kako su projektanti zamislili....

      Nisam razvio ovu teoriju tako da mozda i nisam 100% siguran.
      Ain't There Something Money Can't Buy

      Comment

      • RedboX
        CBC Senator XXL
        • 28.11.2006
        • 1537
        • Novi Beograd

        #78
        Da pohvalim sve vas koji ovde pisete i da se pridruzim pitanjem:

        konkretno moj auto je atmo i izolacijom izduvne grane ne dobijam nesto ali da li izolacija usisnog puta/voda/grane kako god utice na to da se smanji uticaj temperature pod haubom na vazduh koji dolazi u motor?

        Po meni time bi se dobilo da temperatura vazduha koji se u****va ostane ista kao na ulazu.

        Da li je to zagrevanje pod haubom nedovoljno da ozbiljnije ugreje u****ni vazduh?
        I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...

        Comment

        • zec
          CBC Senator XXL
          • 05.01.2005
          • 450
          • bgd

          #79
          Mislim da generalno nije dobro izolovati usis jer ce tako teze da se hladi.
          Metal bolje povodi toplotu od vazduha. Usisna grana dodiruje motor koji se greje, tako se greje i usis. Ako ga izolujes smanjices hladjenje. Mozda ako bi upotrebio neki materijal za usis koji slabo provodi toplotu ili na neki nacin sprecio grejanje usisne grane motorom.
          To je bar moje vidjenje problema.
          "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

          Comment

          • RedboX
            CBC Senator XXL
            • 28.11.2006
            • 1537
            • Novi Beograd

            #80
            Malo je zbunjujuci tvoj odgovor.
            Moja ideja izolacija u**** je bila zasnovana na tome da je temperatura u motornom prostoru veca od temperature vazduha koji se u****va pa bi izolacijom usisnog sistema sprecio da se taj dolazeci vazduh dodatno greje.

            ako je pod haubom toplije onda metalna grana nema funkciju hladnjaka nego grejaca jer ce odvoditi toplotu iz motornog prostora u sam usis. Veci deo u**** je ionako plastican pa ne provodi toplotu tako brzo mada kad se zagreje ni ne oslobadja se toplote brzo pa je to lose.

            e sad da li izolacija ima smisla zimi kada je vanjski vazduh znatno hladniji od preporucenih 20ak stepeni i da li bi previse hladan vazduh smetao motoru?

            ili samo skini izolaciju zimi
            I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...

            Comment

            • MaRe_
              CBC Senator
              • 20.02.2008
              • 248
              • Nish/SRBIJA

              #81
              Posto vidim da je malo zatajila ova tema, sta bi ja recimo dobio na mom turbo motoru??? mora se sagledati i godina proizvodje isto kao i stanje turbine s obzirom na godine... ??

              MAZDA KLUB SRBIJA

              Comment

              Working...
              X