APEXi AVCR boost controller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • POTR
    CBC Veteran
    • 11.01.2008
    • 129
    • Beograd

    APEXi AVCR boost controller

    Pozdrav svima! Potrebna mi je mala pomoc. Da li je neko od forumasa vec koristio ili koristi ovu spravicu ili ima neku korisnu informaciju? Kakva su iskustva?
  • skyline
    CBC Senator XXL
    • 31.07.2007
    • 3149
    • Cacak

    #2
    evo, da se pridruzim iscekivanju odgovora
    Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

    Comment

    • POTR
      CBC Veteran
      • 11.01.2008
      • 129
      • Beograd

      #3
      Originally posted by skyline
      evo, da se pridruzim iscekivanju odgovora
      Interesantna spravica, zar ne ?

      Comment

      • skyline
        CBC Senator XXL
        • 31.07.2007
        • 3149
        • Cacak

        #4
        neophodna
        bar meni, obzirom na prenosne odnose u turbo rupu do 3500 obrtaja
        Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #5
          Ne vidim kako bi ovaj kontroler pomogao peglanju turbo rupe?

          Koliko znam, a sumnjam da gresim, ovaj i slicni kontroleri uglavnom sluze za smanjivanje boosta, odnosno kontrolu WG-a radi boljeg iskoristenja snage odnosno izbegavanja njenog rasipanja u nizim brzinama. Ako turbo puni tek na 3500, on puni na toliko, boost controller ga nece naterati da puni nista brze, samo moze da modulise isporuku snage, ogranici boost na osnovu zadatih parametara, itd...
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • POTR
            CBC Veteran
            • 11.01.2008
            • 129
            • Beograd

            #6
            O tome se i radi-nemam pojma! Ima brojne funkcije koje ne kapiram a Sky je to uprostio..

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #7
              Sve mu se funkcije svode na ogranicavanje boosta, verovatno preko nekog magnetnog ventila na WG-u, i mogucnosti koje to otvara, to je to.
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • skyline
                CBC Senator XXL
                • 31.07.2007
                • 3149
                • Cacak

                #8
                nece naterati turbinu da ranije krene, ali moze da posluzi za dobijanje fool boost-a na 3500
                Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #9
                  A kako?

                  Ako turbina po kompresorskoj mapi izbacuje full boost na, recimo 4000, boost controller ne moze je naterati da da full boost pre toga.
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • skyline
                    CBC Senator XXL
                    • 31.07.2007
                    • 3149
                    • Cacak

                    #10
                    ali moze da zatvori WG
                    Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      #11
                      WG je svejedno zatvoren dok turbo ne postigne full boost zadat oprugom, znaci do 3500 u tvom slucaju. Kontroler moze samo ranije da otvori WG da bi smanjio boost u nizim brzinama kako auto ne bi proklizavao. Postoji i varijanta da drzi WG zatvorenim i posle pritiska zadatim oprugom, ali onda samo povecavas boost, nikako i ranije zaletanje turba...

                      Boost kontroler sluzi samo da bi ogranicavao boost u okvirima zadatim oprugom na WG-u, ne postoji nista sto bi mogao da uradi da se boost podigne ili krene ranije da puni...

                      Dakle, auto puni na 3500 i ne postoji nista sto mozes da uradis po tom pitanju da bi auto kretao ranije, osim zamene turbinskog kola, odnosno drugog turba, nikakav kontroler tu ne pomaze.
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • skyline
                        CBC Senator XXL
                        • 31.07.2007
                        • 3149
                        • Cacak

                        #12
                        fck, nisam to zeleo da cujem
                        znaci, definitivno ostaje da nemam snage do 4k, samo mogu imati vecu znagu na 4k nego sto imam sad
                        Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          #13
                          Pa u stvari mozes imati manju snagu u bilo kom opsegu obrtaja ako kontroler poseduje jednosmernu kontrolu WG-a. Ako poseduje dvosmernu, onda mozes da imas vecu snagu nego sto opruga u WG-u odredjuje...

                          Ali vecu snagu na nizim obrtajima nego sto kompresorska mapa turba odredjuje, odnosno bolji spoolup i manju turbo rupu, to ne.
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • skyline
                            CBC Senator XXL
                            • 31.07.2007
                            • 3149
                            • Cacak

                            #14
                            jeste off, ali kako da poboljsam odziv na gas ispod turba
                            Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              #15
                              Anti-lag sistem, koji ekspresno unistava turbo, ball bearing turbo, N2O...
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              Working...
                              X