Pozdrav svima! Potrebna mi je mala pomoc. Da li je neko od forumasa vec koristio ili koristi ovu spravicu ili ima neku korisnu informaciju? Kakva su iskustva?
APEXi AVCR boost controller
Collapse
X
-
Ne vidim kako bi ovaj kontroler pomogao peglanju turbo rupe?
Koliko znam, a sumnjam da gresim, ovaj i slicni kontroleri uglavnom sluze za smanjivanje boosta, odnosno kontrolu WG-a radi boljeg iskoristenja snage odnosno izbegavanja njenog rasipanja u nizim brzinama. Ako turbo puni tek na 3500, on puni na toliko, boost controller ga nece naterati da puni nista brze, samo moze da modulise isporuku snage, ogranici boost na osnovu zadatih parametara, itd...
Comment
-
-
WG je svejedno zatvoren dok turbo ne postigne full boost zadat oprugom, znaci do 3500 u tvom slucaju. Kontroler moze samo ranije da otvori WG da bi smanjio boost u nizim brzinama kako auto ne bi proklizavao. Postoji i varijanta da drzi WG zatvorenim i posle pritiska zadatim oprugom, ali onda samo povecavas boost, nikako i ranije zaletanje turba...
Boost kontroler sluzi samo da bi ogranicavao boost u okvirima zadatim oprugom na WG-u, ne postoji nista sto bi mogao da uradi da se boost podigne ili krene ranije da puni...
Dakle, auto puni na 3500 i ne postoji nista sto mozes da uradis po tom pitanju da bi auto kretao ranije, osim zamene turbinskog kola, odnosno drugog turba, nikakav kontroler tu ne pomaze.
Comment
-
-
Pa u stvari mozes imati manju snagu u bilo kom opsegu obrtaja ako kontroler poseduje jednosmernu kontrolu WG-a. Ako poseduje dvosmernu, onda mozes da imas vecu snagu nego sto opruga u WG-u odredjuje...
Ali vecu snagu na nizim obrtajima nego sto kompresorska mapa turba odredjuje, odnosno bolji spoolup i manju turbo rupu, to ne.
Comment
-
Comment