Ti se salis, vidim tvoje je bas istopio na aeru.....bolje preispitaj da u sistemu nesto nije slaba karika da se ne bi opet zadesila ta felericna svecica na istom cilindru pa da opet donosis pogresne zakljucke, bolje zali to malo.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Aaa evo ga ovaj, nije svecica nego sam ja usrao sa instalacijom, a?
Nije neobicno ni tako nesto da se desi, zna da se zalomi felericna svecica, a ni pritisak u cilindru nije bas mali...ovo mu dodje kao turbo na motoru sa standardnom kompresijom. Smesa je OK, i dalje je zalivena gorivom vise nego sto bi trebalo, bas da malo rashladi smesu, ali 80 KS bez kontrolera je 80 KS bez kontrolera, na visokokompresionom motoru na nasem gorivu...
Sve to ipak nema apsolutno nikakve veze sa instalacijom i podesavanjem samog sistema, vec sa ogranicenjima samog motora, odnosno sposobnoscu istog da bez problema trpi N2O. Zato i izbegavam da dajem procene o tome koliko koji motor moze da izdrzi i istrpi, jer to niko ne moze sigurno da tvrdi. Neki motori istrpe mala povecanja pre nego sto dozive ozbiljan problem. Neki savrseno rade za ogromnim povecanjem. Neki pokazu sitne probleme nevezane za strukturalnu stabilnost motora vec za periferne sisteme. U ovom slucaju motor bez problema podnosi 40% povecanja snage (podneo bi i duplo toliko bez npr. kovanih klipova, savijenih klipnjaca, probijenog dihtunga, itd...), ali svecice pokazuju sve slabosti, mozda se zalomila losa koja nikada ne bi crkla u normalnom motoru...moguce je da i bobina recimo zakaze, ali da dodje do nekog ozbiljnog loma - daleko od toga. Sve i da dodje, to nece biti posledica lose instaliranog i podesenog sistema (za sta ja garantujem) vec prevelika snaga koju motor mozda ne bi mogao da izdrzi ili greska u koristenju (sto je vec samo stvar vozaca i vlasnika auta...).
Ono sto mogu da tvrdim i iza cega mogu da stanem je da ce se na ovoj (i bilo kojoj drugoj instalaciji koju odradim) uvek mnogo pre pokazati neka konstrukciona greska na motoru i pratecim sistemima, nego sto ce doci do zakazivanja N2O sistema ili havarije zbog lose ugradnje i podesavanja. Pre ce motor saviti klipnjacu zbog recimo 150 KS N2O, nego sto ce se desiti bilo kakva havarija zato sto sam ja nesto lose instalirao ili podesio...nema sanse, kraj price.
Pre nego sto mi bilo ko stavi primedbu na losu instalaciju ili podesavanje - setite se malo ko je PRVI u Srbiji instalirao i koristio N2O sistem (2003. godine), i to u vreme kada su SVI redom mislili da je N2O neka vrsta crne magije od koje pucaju motori, a za N2O prvi put saznali iz F&F filmova ili iz jednog malog 206 sa Ostruznice... Ako je neko u Srbiji ugradio vise N2O sistema od mene, ili znao sta je i kako radi N2O, ili ko ce da odradi bolju i kvalitetniju instalaciju boljeg sistema - slobodno recite, ja za takvog ne znam. Dakle, ko lane ista u tom pravcu, bolje da ima argument za tako nesto.
Za svaki drugi sistem osim WoN mogu da tvrdim da ce, zbog lose i zastarele konstrukcije samog sistema i losijeg kvaliteta komponenti UVEK pre zakazati i napraviti sr**e nego pravilno podesen i ugradjen WoN.
Nista ozbiljno, kako god okrenes.
The difference between men and boys is the price of their toys
Aaa evo ga ovaj, nije svecica nego sam ja usrao sa instalacijom, a?
Ne kazem da si ti usro, vec apelujem da ne takve procene ovde ne prolaze vise ni kod male dece.
Originally posted by 206
Nije neobicno ni tako nesto da se desi, zna da se zalomi felericna svecica, a ni pritisak u cilindru nije bas mali...ovo mu dodje kao turbo na motoru sa standardnom kompresijom. Smesa je OK, i dalje je zalivena gorivom vise nego sto bi trebalo, bas da malo rashladi smesu, ali 80 KS bez kontrolera je 80 KS bez kontrolera, na visokokompresionom motoru na nasem gorivu...
Naravno nije neobicno, ali ne mozes da njaske da je svecica bila felericna. Zove jesse pita ima li za jos stepen hladnija, misli da ce mu to pomoci......nece ni najmanje, to nema veze s veom. Svecica moze da radi ili da ne radi, ima problem sa elektrodom ili izolatorom ali ona nije dosla istopljena, bila je cela. Sta felericna je jer je masina za pravljenje ispustila malo manje iridiuma na vrh njene elektrode nego sto je trebalo pa se ona zatopila To mu je fabricka svecica ista oznaka isti proizvodjac kao sto je stigla fabricki u motoru samo stepen hladnija. Znaci svecica OEM kvaliteta oko 25 eur jedna.
Identicno kao da je izgoreo ventil na tom cilindru a ti kazes pa da....ventil je bio felerican. Ne....ocigledno je postojao neki problem i razlog zasto je izgoreo bas na tom cilindru.
Licno ne mislim da je problem u tvojoj instalaciji, problem je u brzini sagorevanja, takodje moze biti da benziska dizna nije odradilla svoj posao kako treba, po svemu sudeci i benzin je katastrofa tu nema govora to je u stvari i pravi razlog, moze biti bobina, moze biti da sam motor ima problem punjenja tog cilindra kad je u pitanju ovaj vid i kolicina dodatka snage, pritisak u boci, temperatura itd. no ne bitno.
Pise na sajtovima da taj motor moze 100+ konja....mozda i moze uz dobro gorivo, ne ni standardnih 95 koje ni to nemamo nego uz mozda 98 ili 100+
Gore si naveo da su ostale svecice odlicne a ta svec totalno istopljena p je ona losa jer se nije malo istopila nego bas dosta jer je taj cilindar katastrofa. Naravno da je katastrofa kad je tako vozen bez svecice Mala je razlika izmedju temperture topljenja i ne topljenja elektrode. Nema tu malo ili mnogo zatopljena, ona ako je krenula da se topi, topi se brzom brzinom, sigurno je da u istoj milisekundi nije pustio nitro vec je motor odradio jos dosta ciklusa pod losom smesom i eto przenja cela za par sekundi.
Originally posted by 206
Sve to ipak nema apsolutno nikakve veze sa instalacijom i podesavanjem samog sistema, vec sa ogranicenjima samog motora, odnosno sposobnoscu istog da bez problema trpi N2O. Zato i izbegavam da dajem procene o tome koliko koji motor moze da izdrzi i istrpi, jer to niko ne moze sigurno da tvrdi. Neki motori istrpe mala povecanja pre nego sto dozive ozbiljan problem. Neki savrseno rade za ogromnim povecanjem. Neki pokazu sitne probleme nevezane za strukturalnu stabilnost motora vec za periferne sisteme. U ovom slucaju motor bez problema podnosi 40% povecanja snage (podneo bi i duplo toliko bez npr. kovanih klipova, savijenih klipnjaca, probijenog dihtunga, itd...)
Slazem se.
40 % povecanja u proseku.
Da, ta procena se daje na danas prosecaan motor 75KS/l . Ne mozes ti toliko da dodas na vec nafilovan motor 100KS/L
To je samo kao primer znaci honda matora 2 bregaste 1.6 120konja + 30% to je oko 160KS i to je ok. E onda uzmes 1.6 vtec 160 konja koji ima dole istu osnovu....ima i gore samo je VTEC i izasao na 160 i sad njemu nafilujes 30% i izadjes na preko 200KS nije isto.
Originally posted by 206
ali da dodje do nekog ozbiljnog loma - daleko od toga. Sve i da dodje, to nece biti posledica lose instaliranog i podesenog sistema (za sta ja garantujem) vec prevelika snaga koju motor mozda ne bi mogao da izdrzi ili greska u koristenju (sto je vec samo stvar vozaca i vlasnika auta...).
Upravo tako.
Originally posted by 206
Ono sto mogu da tvrdim i iza cega mogu da stanem je da ce se na ovoj (i bilo kojoj drugoj instalaciji koju odradim) uvek mnogo pre pokazati neka konstrukciona greska na motoru i pratecim sistemima, nego sto ce doci do zakazivanja N2O sistema ili havarije zbog lose ugradnje i podesavanja. Pre ce motor saviti klipnjacu zbog recimo 150 KS N2O, nego sto ce se desiti bilo kakva havarija zato sto sam ja nesto lose instalirao ili podesio...nema sanse, kraj price.
Da razjasnimo nesto, nije to konstrukciona greska, taj motor nije konstruisan za nitro, za to sto je konstruisan obavlja bez greske koju ce prouzrokovati bilo koji vid povecanja snage.....to je vec sve na nasu ruku i odgovornost
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Ma ni to nista nema veze. Moze da bude da nije do svecice i da se to vise nikada ne ponovi kao i da jeste a da radi kako treba. bed luck...
Nije crka nego se istopiaa....kazem sta trpela je 8 stepeni manje temperature...nem veze s vezom.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment