Ako je tako onda je dobro sto je prvo svecicu sprzila, sta bi se desilo da nije nju istopila
Honda Civic Type R
Collapse
X
-
Da se razumemo za ovo oko svecica, ne aludiram da je kupio svecice loseg kvaliteta ili da mu je prodata felericna svecica - ne, nista slicno tome. Samo govorim da ce svaka svecica koju stavi potencijalno imati problem jer fakticki vozi atmo motor sa 140 KS po litru, na kompresiji blizu 12 na nasem gorivu, bez kontrolera. Mogu da se dese slicni problemi, koji su prilicno trivijalni i nemaju veze niti sa instalacijom niti sa samom svecicom odnosno kvalitetom iste... Ja sam terao taj N2O 2-3 godine bez ijednog jedinog problema. Promenim svecice na autu jer im je doslo vreme zamene, stavim Denso Iridium IKH22 trkacku svecicu koja kosta kao Svetog Petra kajgana - i ona zvekne posle 50 km. A NGK iste toplotne vrednosti trajale par hiljada km...Nema pravila. Svaki sistem u motoru je opterecen dodatno, svecice, bobine, pumpa goriva...sve radi overtime. Mozda sledeci put zvekne bobina. Mozda pumpa goriva radi blizu 100% kapaciteta pa ne moze dovoljno brzo da obezbedi dovoljnu kolicinu goriva kad se odjednom posalje zahtev za dodatno gorivo za 80KS... Mozda sve bude radilo kako treba, ja to ne mogu da znam
Osim toga, kad auto krene da trokira, STANES i ne mrdas, ne vozis dalje i dozvolis svecici da se istopi...A koliko sam ja gledao svecicu, izgleda kao da se parce onog pipka odlomilo, pa kako je dalje vozeno elektroerozija uradila svoje...
Ali, ako rokne svecica ponovo na istom cilindru, postoji problem, tu se slazem. Problem siromasne smese moze da postoji ali jedino u varijanti da fabricki injektor zastopa ili ne radi kako treba i to je to. Da N2O sistem pravi siromasnu smesu na samo 1 cilindru je apsolutno nemoguce, da ne ulazim u detalje zasto...
Etanol povecava temperaturu sagorevanja i pravi kisela jedinjenja koja fabricki sistemi predvidjeni samo za benzin ne mogu da trpe.
Comment
-
-
Malo novih snimaka.
2 BEZ http://www.youtube.com/watch?v=nHVF0cOAkLA
2 SA http://www.youtube.com/watch?v=8bbI3EzE6A4
3 BEZ http://www.youtube.com/watch?v=33l0quthOYU
3 SA http://www.youtube.com/watch?v=yAHLo6VBihg
Originally posted by Markoni147Sta mislis koliko je ubrzanje do 100 sa N2O?
Istrosene gume,dvojica odraslih u kolima,poluprazna boca.
1-... http://www.youtube.com/watch?v=vQQ7rvoVzCMHonda all the LAG none of the BOOST..
Comment
-
-
Sledeci put kad me budes pitao zasto ti je svecica izgorela, ja cu da ti kazem da je to zato sto nisi iskljucio VSA, pa se ti zezaj...
Rekoh li ti da je to PRVA stvar koju treba da uradis kad odvrnes bocu? Ma jok, peglaj ti u drugoj sa ukljucenom kontrolom trakcije, pa kad isece gorivo i paljenje a N2O nastavi da puni, i kad bude BUM zato sto te mrzi da pritisnes dugme, ja cu da budem kriv, a?
Da bi svi razumeli zasto je bitno iskljuciti kontrolu trakcije kod koristenja N2O: kod aktiviranog sistema ubrizgava se smesa N2O i goriva u usis, koji u normalnim uslovima ulazi u cilindar u tacno odmerenoj kolicini i odnosu, i sagoreva svakim ciklusom paljenja. Kontrola trakcije u slucaju proklizavanja sece fabricko napajanje gorivom ili paljenje, time ogranicavajuci snagu, sto nije problem kad postoji samo fabricka kolicina goriva. Medjutim, N2O dok je aktiviran sistem konstantno ubrizgava smesu, koja se dok TC radi NE PALI svaki radni takt. Posledica toga je da dolazi do nagomilavanja nezapaljene smese u cilindrima, usisu i izduvu. Kad dodje do ponovnog paljenja smese svecicom, ili samopaljenja u izduvu, dolazi situacije slicne kao kad vam gas detonira u usisu, odnosno paljenja i eksplozije MNOGO bogatije smese nego sto je normalno. Ako se sa relativno malom kolicinom TNG u usisu desi da se rasturi usisna grana, mozete misliti sta se desi sa kolicinom N2O smese zaostalom iz nezapaljena 2-3 takta paljenja? Iz istog razloga sa aktiviranim N2O sistemom ne sme se uleteti u limitator obrtaja niti koristiti sistem sa parcijalno pritisnutim gasom.
Eto sta smatram KORISNICKOM GRESKOMPazi bre malo...nije bitno sto ovaj put N2O mozda nije bio aktivan dok je VSA radio, sledeci put ce biti jer ces zaboraviti da ga iskljucis, pa ce biti kukanja...
Comment
-
-
Poenta je da zbog gresaka u koristenju moze doci do MNOGO veceg problema, a resenje mozda ne bude tako jednostavno. Krajnje je nebitno sto znate sta je prouzrokovalo problem ako on napravi veliku stetu, sto je objektivno moguce kod gresaka u koristenju sistema.
Comment
-
-
Originally posted by hondaholicpa gde si bre Jesse? Jel' mu sad bolje?
Originally posted by Markoni147Uuuu pa ovo je ozbiljno ubrzanje... Moracemo ti naci takmaca pa da se pojurite, mozda novi S3?
Originally posted by HondaJesse brate, ovo ubija kako ide
Ala ga je majstor opraviosvaka mu cast
Originally posted by M-powerPredobro
Kakav zvuk ima svaka joj cast.
@206 Sve vreme ugasena kontrola,samo se ne vidi zbog ugla snimanja.Honda all the LAG none of the BOOST..
Comment
-
Comment