Pitanje za upucene!!! Imam turbo motor snage 450 konjskih snaga. Sta bi mi preporucili kad je nos sistem u pitanju? da li single ili vise dizni( za svaki cilindar po jedna)...Kako se uopste odrazava na turbo motore itd...voleo bih da mi neko ko se razume u materiju malo pojasni i kaze sta da ocekujem...Inace ovo cu ugraditi samo kao (just in case) stvar...ako naletim kojim slucajem na enca u beogradu
...Pozdrav i unapred hvala na odgovorima
...Podsecam da imam obimno znanje kad je gore navedena stvar u pitanju ali nikad se ne zna sve pa sam zato postavio pitanje ne bih li naucio jos...cisto da izbegnem bespotrebno upoznavanje sa osnovnim principima rada
...moja ideja je da samo malo rashladim motor sa nitrom i eventualno smanjim turbo rupe pri saltanju kao i da dodam extra goriva svom autu koji je sa sistemom k-jetronik ogranicen kad je kolicina goriva u pitanju...dakle pitanje se odnosi na konkretan primer
...Turbo motor koji ima stepen kompresije 7,5:1 radi na pritisku vazduha od 0,95 bara pri pritisku goriva od 5.5 bari......Pozdrav




Comment