Na ovim prostorima je vec napravljaeno par sistema koji su vise opasni nego korisni.
Najcesce greske i razlozi havarija
Collapse
X
-
Pogresno okrenuta boca, pogresan ugao boce iako je okrenuta kako treba, pogresan pritisak i kolicina punjenja, pogresno razvodjenje creva do motornog prostora, pogresne dizne, pogresno postavljene dizne, nekvalitetne instalacije, nekvalitetni solenoidi, pogresno razvedena creva ispod haube, nekorektno odabrano mesto za postavljanje solenoida...ima ih milion.
Posledice variraju od nepravilnog rada, preko jako slabih efekata, sve do havarija na motoru i pozara kao posledica neadekvatno uradjenog razvoda benzina.
Comment
-
-
Gospoda iz Hrvatske, homemade sistemi sopstvenog dizajna i izrade. Ista gospoda koja su radila sistem na narandzastom Fici (koji ima naopako okrenutu bocu), crnom E30 sa 3.2 M3 motorom (koji je iz misterioznih razloga izgoreo), i Petosevicu (kome se razleteo motor pri prvoj aktivaciji sistema).
Pa vi izvucite zakljucak.
Comment
-
-
Comment
-
-
cisto informativno, a o kojoj snazi je bila rec? zbog otvora tj sedista ventila i dizni? zanima me zbog moje price?
pretpostavio sam da je zaglavljenje bilo u pitanju...
Gurava stvar, pogotovo 1. put kad ljudi ni ne misle da u crevu mozda ima nekog smrada ili opiljaka od oplate creva od secenja itd... Ili je pak bilo +200ks pa je ventil bio slabasan.... u svakom slucaju greska koja se ne moze oprostiti...
jedno je pogresiti ugao boce, ili malo isprepletati crevo, al ovo je strasno...
Bas bi voleo da vidim taj ventil...
Comment
-
-
Sta se desava sa tim?Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
Comment