Najcesce greske i razlozi havarija

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • *Egon*
    CBC Senator XXL
    • 31.12.2004
    • 1232
    • Beograd, Dorcol, N 44

    Najcesce greske i razlozi havarija

    Na ovim prostorima je vec napravljaeno par sistema koji su vise opasni nego korisni.
    Garaza
    1996 SAAB 900 NG Cabrio
  • Gumetina
    Banovan
    • 12.12.2004
    • 1082
    • Novi Sad

    #2
    Ja nisam video ni jedan sistem osim ova dva sto sam ja napravio, i onog sto Sale vozi u 206-ici... a ni jedan od gore pomenutih nije nebezbedan ?

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #3
      Nisi gledao dovoljno

      Video sam par bisera koji su, iskreno, nista vise od tempirane bombe.
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • Eon
        Moderator
        • 10.03.2005
        • 4225
        • Beograd-NBG-44
        • Superb 2.0 4x4 DSG

        #4
        A koje su najcesce greske kod izrade sistema?!?!
        Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
        Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #5
          Pogresno okrenuta boca, pogresan ugao boce iako je okrenuta kako treba, pogresan pritisak i kolicina punjenja, pogresno razvodjenje creva do motornog prostora, pogresne dizne, pogresno postavljene dizne, nekvalitetne instalacije, nekvalitetni solenoidi, pogresno razvedena creva ispod haube, nekorektno odabrano mesto za postavljanje solenoida...ima ih milion.

          Posledice variraju od nepravilnog rada, preko jako slabih efekata, sve do havarija na motoru i pozara kao posledica neadekvatno uradjenog razvoda benzina.
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • NemaN
            CBC Senator XXL
            • 29.11.2004
            • 1560
            • munze

            #6
            ovde govorimo o petoshevicu jel tako....?

            i njegovom sistemu....?
            I'm not caucasian, I'm championship white

            Comment

            • Gumetina
              Banovan
              • 12.12.2004
              • 1082
              • Novi Sad

              #7
              Mene zanima ta prica, ko je to radio , kako , i kako je doslo do havarije?

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #8
                Gospoda iz Hrvatske, homemade sistemi sopstvenog dizajna i izrade. Ista gospoda koja su radila sistem na narandzastom Fici (koji ima naopako okrenutu bocu), crnom E30 sa 3.2 M3 motorom (koji je iz misterioznih razloga izgoreo), i Petosevicu (kome se razleteo motor pri prvoj aktivaciji sistema).

                Pa vi izvucite zakljucak.
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • Gumetina
                  Banovan
                  • 12.12.2004
                  • 1082
                  • Novi Sad

                  #9
                  Jel ima negde taj sistem da se vidi?

                  Jel neko video Petoshevicev ? Gde su pogresili, tj sta je otkazalo, ja pretpostavljam da su pogresne dizne, ili pak otkaz jednog od ventila (vise verovatno) ?

                  Kakvi su to junuzi?

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #10
                    Koliko znam, sistem je aktiviran na prilicno velikoj brzini, i tokom aktivacije se zaledio, odnosno tok N2O je zaledio solenoid koji vise nije mogao da se zatvori. Cim je pusten gas, BUM.
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • Gumetina
                      Banovan
                      • 12.12.2004
                      • 1082
                      • Novi Sad

                      #11
                      cisto informativno, a o kojoj snazi je bila rec? zbog otvora tj sedista ventila i dizni? zanima me zbog moje price?

                      pretpostavio sam da je zaglavljenje bilo u pitanju...

                      Gurava stvar, pogotovo 1. put kad ljudi ni ne misle da u crevu mozda ima nekog smrada ili opiljaka od oplate creva od secenja itd... Ili je pak bilo +200ks pa je ventil bio slabasan.... u svakom slucaju greska koja se ne moze oprostiti...

                      jedno je pogresiti ugao boce, ili malo isprepletati crevo, al ovo je strasno...



                      Bas bi voleo da vidim taj ventil...

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #12
                        Koliko sam cuo, u pitanju je bilo +100KS. Kako su to ocenili, ne znam...
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • civi
                          CBC Senator XXL
                          • 26.07.2005
                          • 1492
                          • Pozarevac

                          #13
                          Sta se desava sa tim?
                          Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                          - Kako to misliš, kočim?

                          Comment

                          Working...
                          X