Da pokrenem i ovu temu jer me zaista interesuje da li je neko vec ovo probao i ako jeste kakva su iskustva.Ja licno jos uvek nisam probao,ali se spremam da pokusam sa suvim sis.
nos + plin?
Collapse
X
-
Pita te jel u gasnoj ili tekućoj fazi, misli na isparivač. Ti si mislio na tečnu fazu, dakle bez isparivača... Ja sam neki interpreter
Comment
-
-
Kako nece? Preci ce u gasovito stanje u usisnoj grani, tamo gde se dovodi i nitro. Temperatura mu se povecava na racun hladjenja okoline, sto i jeste poenta - ohladiti vazduh u usisnoj grani. Ne vidim u cemu je problem
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
ispario ili ne (sve i da je u****ni vazduh mnoogo hladan i nitro dodatno smrzne usis) u svakom slucaju ce lakse sagoreti nego benzin kome treba visa temperatura za isparavanje. lepo rasprsen gas ce sagoreti bez ikakvih problema.http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
Ovaj motor zivi opasno, ima da stvori "ledeni chep" u usisu.
Pojam je relatiran na toliko gust vazduh/mesavinu da motor nece uspeti da u**** dovoljno..
Samo jedan warn iz iskustva sa etanolom i Nitrom!!!
Dakle, ima problema ali ih nevidite jer neznate da mogu da nastanu
Cak i motori sa overloadom imaju problema!!!Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Efekat ubrizgavanja tecnog gasa na ovakav nacin ce biti kontra produktivan i desi ce se bas ovo sto je BOOST rekao...
Uvodnici za ubrizgavanje tecne faze bi trebalo da budu namontirani sto blize usisnom ventilu, tj. pri samom kraju usisne grane, da bi se potigao zeljeni efekat. Ovako namontirani u plenumu, a koliko mi se cini i pod pogresnim uglom, verovatno dovode do toga da svaki cilindar ne dobije potrebnu kolicinu gasa kao i do stvaranja "ledenog chepa".
@nitrospower
Nemoj ovo da shvatis kao kritiku, vec kako savet, vec je isprobano...
Comment
-
-
da li moze da se na sekvencijalni plin doda samo dovod za NO2 i nekako napravi dodatni dovod goriva?
Ne moze. Sve i da nadjes nacin da resis sekundardne probleme, to NIKAKO ne bi smeo da radis, zbog primarnog problema koji je jako prost: N2O u dodiru sa organskim jedinjenjima kao sto su masti ili ugljovodonici (dakle benzin) - eksplodira, odnosno pravi jako reaktivnu i nestabilnu smesu. Isto kao sto se mora voditi racuna da se ventili na kiseonickoj instalaciji koji su u neposrednom dodiru sa samim kiseonikom, nikako ne smeju drzati zamasceni jer kiseonik reaguje sa mastima, isto vazi i za N2O. Dakle osim ako ne zelis da ti autogasna instalacija eksplodira, nemoj to da radis
Ionako postoje i sekundarni problemi kao sto je radni pritisak sistema koji trpi gasna instalacija, mnogo nize operativne temperature solenoida (odnosno sequent brizgaljki) pri radu sa N2O nego sa gasom pa postoji opasnost da se zalede i ostanu otvorene, itd...
Ovo je kopirano sa jednog FAQ-a o NOS sistemima sa jednog drugog foruma koje je pisao kolega 206. Cini mi se da bi i testiranje sistema bilo suvise rizicno...
Comment
-
Comment