nos + plin?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nitrouspower
    CBC Veteran
    • 11.06.2006
    • 107
    • NIS

    nos + plin?

    Da pokrenem i ovu temu jer me zaista interesuje da li je neko vec ovo probao i ako jeste kakva su iskustva.Ja licno jos uvek nisam probao,ali se spremam da pokusam sa suvim sis.
    Nema smisla da se trkas sa mnom,izgubices...
  • Gumetina
    Banovan
    • 12.12.2004
    • 1082
    • Novi Sad

    #2
    Ja cu to da probam na svom "novom" motoru da vidim koliko ce moci vise da primi nego sa benzom zbog vece otpornosti na detonacije

    Idem na multi point sa tecnom fazom TNG-a i N2O-a

    Cim pocnu radovi stizu i slike

    Comment

    • Nitrouspower
      CBC Veteran
      • 11.06.2006
      • 107
      • NIS

      #3
      Mislis bez rasprsivaca?Isto kao sa benzinom?
      Nema smisla da se trkas sa mnom,izgubices...

      Comment

      • Gumetina
        Banovan
        • 12.12.2004
        • 1082
        • Novi Sad

        #4
        isto kao sa benzinom, ne kontam sta je rasprsivac?

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Pita te jel u gasnoj ili tekućoj fazi, misli na isparivač. Ti si mislio na tečnu fazu, dakle bez isparivača... Ja sam neki interpreter
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Nitrouspower
            CBC Veteran
            • 11.06.2006
            • 107
            • NIS

            #6
            Da mislio sam na isparivac.
            Nema smisla da se trkas sa mnom,izgubices...

            Comment

            • Nitrouspower
              CBC Veteran
              • 11.06.2006
              • 107
              • NIS

              #7
              Da bi plin iz tecne faze presao u gasovito potrebno je i povecati temperaturu,pa zatu mi nije jasno kako mislis da to ucinis bez isparivaca?Ako plin u tecnoj fazi samo atomiziras pomocu azota,on nece preci u gasovito stanje.
              Nema smisla da se trkas sa mnom,izgubices...

              Comment

              • Uros Piperski
                CBC Senator XXL
                • 31.01.2005
                • 2978
                • Beograd

                #8
                Kako nece? Preci ce u gasovito stanje u usisnoj grani, tamo gde se dovodi i nitro. Temperatura mu se povecava na racun hladjenja okoline, sto i jeste poenta - ohladiti vazduh u usisnoj grani. Ne vidim u cemu je problem


                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                Comment

                • ale944
                  CBC Senator XXL
                  • 20.03.2006
                  • 1457
                  • Beograd

                  #9
                  ispario ili ne (sve i da je u****ni vazduh mnoogo hladan i nitro dodatno smrzne usis) u svakom slucaju ce lakse sagoreti nego benzin kome treba visa temperatura za isparavanje. lepo rasprsen gas ce sagoreti bez ikakvih problema.
                  http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                  Comment

                  • Nitrouspower
                    CBC Veteran
                    • 11.06.2006
                    • 107
                    • NIS

                    #10
                    Potpuno ste u pravu.Sta mislite da samo povecam precnik dovodne cevi od plinske boce do ventila ili stavim i ventil sa vecim sedistem (rupom)?
                    Nema smisla da se trkas sa mnom,izgubices...

                    Comment

                    • Nitrouspower
                      CBC Veteran
                      • 11.06.2006
                      • 107
                      • NIS

                      #11
                      Zaboravio sam u predhodnom postu da pitam za misljenje.Gumetina je napisao da ce probati multi point.Ja mislim sa probam sa jednim fogerom na usisnoj grani...
                      Nema smisla da se trkas sa mnom,izgubices...

                      Comment

                      • Nitrouspower
                        CBC Veteran
                        • 11.06.2006
                        • 107
                        • NIS

                        #12
                        Napravio sam napokon ali jos uvek nisam testirao jer mi auto jos uvek nije zavrsen.bice za 10ak dana.Znaci sistem je multi point za plin,ali za NITRO je ostali isto single point.
                        Nema smisla da se trkas sa mnom,izgubices...

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #13
                          Ovaj motor zivi opasno, ima da stvori "ledeni chep" u usisu.
                          Pojam je relatiran na toliko gust vazduh/mesavinu da motor nece uspeti da u**** dovoljno..
                          Samo jedan warn iz iskustva sa etanolom i Nitrom!!!

                          Dakle, ima problema ali ih nevidite jer neznate da mogu da nastanu
                          Cak i motori sa overloadom imaju problema!!!
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • *IvanT*
                            CBC Senator XXL
                            • 30.01.2005
                            • 3234
                            • Srbija, Beograd, Kara

                            #14
                            Efekat ubrizgavanja tecnog gasa na ovakav nacin ce biti kontra produktivan i desi ce se bas ovo sto je BOOST rekao...
                            Uvodnici za ubrizgavanje tecne faze bi trebalo da budu namontirani sto blize usisnom ventilu, tj. pri samom kraju usisne grane, da bi se potigao zeljeni efekat. Ovako namontirani u plenumu, a koliko mi se cini i pod pogresnim uglom, verovatno dovode do toga da svaki cilindar ne dobije potrebnu kolicinu gasa kao i do stvaranja "ledenog chepa".

                            @nitrospower

                            Nemoj ovo da shvatis kao kritiku, vec kako savet, vec je isprobano...
                            http://www.lovatogas.co.rs

                            Comment

                            • Williams
                              CBC Senator XXL
                              • 07.02.2006
                              • 556
                              • Beograd- Cerak

                              #15
                              da li moze da se na sekvencijalni plin doda samo dovod za NO2 i nekako napravi dodatni dovod goriva?
                              Ne moze. Sve i da nadjes nacin da resis sekundardne probleme, to NIKAKO ne bi smeo da radis, zbog primarnog problema koji je jako prost: N2O u dodiru sa organskim jedinjenjima kao sto su masti ili ugljovodonici (dakle benzin) - eksplodira, odnosno pravi jako reaktivnu i nestabilnu smesu. Isto kao sto se mora voditi racuna da se ventili na kiseonickoj instalaciji koji su u neposrednom dodiru sa samim kiseonikom, nikako ne smeju drzati zamasceni jer kiseonik reaguje sa mastima, isto vazi i za N2O. Dakle osim ako ne zelis da ti autogasna instalacija eksplodira, nemoj to da radis

                              Ionako postoje i sekundarni problemi kao sto je radni pritisak sistema koji trpi gasna instalacija, mnogo nize operativne temperature solenoida (odnosno sequent brizgaljki) pri radu sa N2O nego sa gasom pa postoji opasnost da se zalede i ostanu otvorene, itd...

                              Ovo je kopirano sa jednog FAQ-a o NOS sistemima sa jednog drugog foruma koje je pisao kolega 206. Cini mi se da bi i testiranje sistema bilo suvise rizicno ...

                              Comment

                              Working...
                              X