NOS Diesel Nitrous System

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #46
    Hm...da, sad se razumemo...

    Ma bre celo vreme ne kapiram da u stvari smanjujes pritisak turbine da kompenzujes povecanje boosta ubrizgavanjem N2O.

    Razumemo se...

    Sto se tice ubrizgavanja dodatnog goriva kroz solenoid...to je vec drugi par opanaka, zasto ne?
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • Hic
      CBC Veteran
      • 17.11.2006
      • 185
      • Zagreb. Croatia

      #47
      Znam da si prebrzo procitao..pa te malo maltretiram...

      nego....

      ne mozes ubacivati dizel, jer ga ne mozes fino atomizirati kako bi bio u gotovo plinskom stanju i pravilno izgorio. barem za sada.

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #48
        Ne mozes dovoljno precizno da bi to izgorelo kako treba, rezultat je da ce maaaalo da dimi, ali kome to jos smeta, njihovi vozaci su ionako na to navikli
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • Hic
          CBC Veteran
          • 17.11.2006
          • 185
          • Zagreb. Croatia

          #49
          ali onda nema onog efekta koji ja trebam

          Comment

          • ale944
            CBC Senator XXL
            • 20.03.2006
            • 1457
            • Beograd

            #50
            Hic, cak i da mozes da dovoljno fino atomiziras dizel, ako bi ga ubacivao kroz usis, u odredjenom trenutku kompresije, kada se dostigne temperatura samopaljenja dizela, on bi se naravno zapalio
            a ta tacka je svakako pre optimalnog trenutka ubrizgavanja.

            nego, ja i dalje nisam razumeo, kako kazes ne dodajes vise goriva, a snaga poraste duplo ? sta onda gori da bi se dobila ta snaga ?

            @206 ne bih se slozio da dizeli rade sa prebogatom smesom, cak ako probas da izmeris izduvne gasove ma max loadu, kada najvise cadi, videces da jos ima neiskoriscenog kiseonika.
            dakle crni dim je posledica nemogucnosti potpunog sagorevanja dizela u datim uslovima, a ne manjka kiseonika(vazduha)
            http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

            Comment

            • ale944
              CBC Senator XXL
              • 20.03.2006
              • 1457
              • Beograd

              #51
              ...ili sam te Hic pogresno razumeo, kad kazes da ne postoji dodatno ubacivanje nafte, mislis da ne postoji dodatni sistem za ubrizgavanje nafte,a vecu kolicinu goriva upravo definisanu u mapama guras kroz postojeci sistem ?
              http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

              Comment

              • Hic
                CBC Veteran
                • 17.11.2006
                • 185
                • Zagreb. Croatia

                #52
                tocno, ne postoji dodatno ubrizgavanje nafte, nego ja napravim mapu kakva treba biti za odredjene uslove.

                Nije svaka ista, jer neki trpe vise nitra, neki manje, pa tako i smjesa mora biti optimalna.

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #53
                  Originally posted by ale944
                  @206 ne bih se slozio da dizeli rade sa prebogatom smesom, cak ako probas da izmeris izduvne gasove ma max loadu, kada najvise cadi, videces da jos ima neiskoriscenog kiseonika.
                  Nismo se razumeli, jer ne rade sa bogatom smesom u smislu kao sto bi to radio klasican benzinac, vec u smislu da zbog samog trenutka ubrizgavanja dizela (maltene kada klip vec krece nadole) i njegove brzine sagorevanja, sva ubrizgana kolicina nafte nikad ne uspe da izgori do kraja te obavezno ostaje nesagoreli visak nafte (nesagoreo jednostavno zato sto sporo gori ) koji se izbacuje napolje, neiskoristen - drugim recima, crna dimcina
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • ale944
                    CBC Senator XXL
                    • 20.03.2006
                    • 1457
                    • Beograd

                    #54
                    tako nekako.... kod sagorevanja, potpunim se smatra kada ugljenikov atom odreaguje sa dva kiseonika i tada dobijamo co2.
                    ukoliko se u blizini tog ugljenikovog atoma ne nadje dovoljno o2, on ce odreagovati sa jednim atomom kiseonika i dobicemo CO. to je pocetak nepotpunog sagorevanja.
                    ukoliko se usled loseg rasprsivanja, manjka vazduha itd, u okolini atoma ugljenika ne nadje uopste kiseonik, on ce uled povisene temperature i pritiska odreagovati sa drugim atomom ugljenika formirajuci C-C vezu, tj. cadj. za razliku od co koji se moze "dogoreti" na co2 , c-c ostaje takav i nista mu se ne moze raditi, zato za cadj ne pomazu katalizatori , vec se moraju koristiti filteri.
                    Dakle cadj (crni dim) nastaje kada se u blizini ugljenika ne nadje uopste kiseonik, sto se desava usled loseg rasprsivanja ili manjka vazduha.
                    dizel je kao sto je poznato dosta teze rasprsiti od benzina, pa je za dizele karakteristican crni dim.
                    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                    Comment


                    • #55
                      DELETED

                      Comment

                      • monkey
                        CBC Senator
                        • 14.11.2006
                        • 286
                        • Porec, Hrvatska

                        #56
                        zasto smanjiti pritisak turbine?!? kojeg smisla ima uvoditi nitro da bi mogo sagoriti vise goriva kada onda ides smanjivati dovod zraka?!?

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          #57
                          Upravo tako, ali postoji dobar razlog

                          Nitro sagoreva pravi vise izduvnih gasova, koji dodatno vrte turbinu i stvaraju extra pritisak nego sto je uobicajeno, te se mora smanjiti da ECU ne brlja.
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • Gumetina
                            Banovan
                            • 12.12.2004
                            • 1082
                            • Novi Sad

                            #58
                            pa koliko sam ja skontao, ne dira se turbo mapa, vec se koriguje boost kontrolerom pritisak na turbu, da bi pri aktiviranju nitra, pritisak na turbu koji meri MAP bio isti kao i pritisak u mapi, kako ne bi ecu otisao u limp tj safe mode...

                            tako da pritisak u sustini ostaje isti, ali se smanjuje na samoj turbini posto pri N2o aktivaciji sam skoci....

                            Comment

                            • monkey
                              CBC Senator
                              • 14.11.2006
                              • 286
                              • Porec, Hrvatska

                              #59
                              dobro, ali ako se ugradi neki aftermarket ecu, moguce je napraviti posebnu mapu/mape koje se aktiviraju prilikom koristenja nitra, pa ne treba smanjivati boost?! ili grijesim?

                              Comment

                              • Hic
                                CBC Veteran
                                • 17.11.2006
                                • 185
                                • Zagreb. Croatia

                                #60
                                tocno

                                Comment

                                Working...
                                X