Hm
moja iskustva sa dizelima su sljedeca
na zadnjem SR402 na Grobniku u Rijeci, u klasi 15sec pobjedio je auto koji sam ja tunirao i ugradjivao mu WON sistem. Vozio je 14.5 u finalu. Auto je seat leon tdi.
Drugi auto je opel astra 1.7cdti, 82ks. Sa nitrom 160ks. Isto tako, tuning i ugradnja moji. Ovaj auto vozi 15.4 najbolje vrijeme na 402.
Dizel i nitro idu skupa, ali pazljivo. Treba itekako slusati motor da ne zaknocka. Carobna rijec je progresivni kontroler i solenoidi koji ih podrzavaju...a NOS i NX nazalost nisu bas kvalitetni solenoidi.
Na jednoj drugoj Astri vec je 3 puta zastekao solenoind od nitra. Marka je NX (a NOS ima ISTE TAKVE SOLENOIDE, made in China). Ja vas pitam, sto bi bilo da je zastekao od goriva?!
moja iskustva sa dizelima su sljedeca
na zadnjem SR402 na Grobniku u Rijeci, u klasi 15sec pobjedio je auto koji sam ja tunirao i ugradjivao mu WON sistem. Vozio je 14.5 u finalu. Auto je seat leon tdi.
Drugi auto je opel astra 1.7cdti, 82ks. Sa nitrom 160ks. Isto tako, tuning i ugradnja moji. Ovaj auto vozi 15.4 najbolje vrijeme na 402.
Dizel i nitro idu skupa, ali pazljivo. Treba itekako slusati motor da ne zaknocka. Carobna rijec je progresivni kontroler i solenoidi koji ih podrzavaju...a NOS i NX nazalost nisu bas kvalitetni solenoidi.
Na jednoj drugoj Astri vec je 3 puta zastekao solenoind od nitra. Marka je NX (a NOS ima ISTE TAKVE SOLENOIDE, made in China). Ja vas pitam, sto bi bilo da je zastekao od goriva?!
Comment