Subaru Impreza

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Uzelac
    CBC Senator XXL
    • 03.12.2006
    • 1717
    • munZe

    Re: Subaru Impreza

    Originally posted by 206
    Mozda u Madjarskoj ima koja "lepljiva", ne znam - a da li ce Subaru da gubi ista na takvoj podlozi, to cemo videti
    Gubi prednost na to sam mislio, a koliko, to je ono sto cemo videti
    work in progress

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      Re: Subaru Impreza

      Nece gubiti prednost na lepljivim stazama, zasto i kako - confidential

      Tesko da bi auto ista smisleno uradio na bilo cemu osim na pravcu, pogledaj raspored tezine F/R.
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • Uzelac
        CBC Senator XXL
        • 03.12.2006
        • 1717
        • munZe

        Re: Subaru Impreza

        Originally posted by 206
        Nece gubiti prednost na lepljivim stazama, zasto i kako - confidential
        Sve je jasno
        work in progress

        Comment

        • Bojan335
          CBC Senator XXL
          • 01.05.2007
          • 332

          Re: Subaru Impreza

          auto je samo za pravac uverili smo se na stazi !!!! drift sa sve laptopm u krilu !!!!!!

          ovaj auto je pravljen za drag i nizasta drugo !!!!

          Comment

          • kilson
            Moderator
            • 09.10.2004
            • 3216
            • NoviBGD
            • AR 75 GT

            Re: Subaru Impreza

            Originally posted by Uzelac
            Originally posted by 206
            Nece gubiti prednost na lepljivim stazama, zasto i kako - confidential
            Sve je jasno


            Transformers!
            Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

            Comment

            • civi
              CBC Senator XXL
              • 26.07.2005
              • 1492
              • Pozarevac

              Re: Subaru Impreza

              a ja mislio da samo pontiac sluzi za pravac , salim se , auto i ulozeni trud su za svaki respect
              Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
              - Kako to misliš, kočim?

              Comment

              • kutija
                CBC Veteran
                • 30.11.2005
                • 100
                • Split,Hrvatska

                Re: Subaru Impreza

                I opet si kod Hica zavrsio

                Nego da malo pametujem

                Iz cijele jednadbe bi izbacio nitro i turbine koje su sada i isao na jedan turbo koji bi taj 3.0 motor spoolao tako da se i po brdu mozes vozit sto se tice laga i izbacivao 900+ ks.
                Sa toliko snage koliko planiras imat i toliko ks i getribom radenom za ravno bi trebao vozit 9-ke bez problema na nepripremljenoj stazi , na pripremljenoj 8-ice.
                10-ke s tim autom zvuce smijesno.

                Uglavnom izuzev toga sto po meni moze bit setup puno bolji i jednostavnij i ucinkovitiji svaka cast na ovoj kombinaciji sa ovim motorom i autom. Sta jest jest stvarno imas jedinstvene projekte!

                Evo cisto malo da vidis kako se moze sa "malim" turbom i autom koje vozi svakodnevno po cesti i koje nije ogoljeno sa normalnom getribom vozit 9.04....

                http://www.streetfire.net/video/buschur ... 183131.htm

                i onda gdje vozi 9.04

                http://www.streetfire.net/video/buschur ... 192113.htm

                Inace puno njih se sa gt42r i snagama preko 1000 ks vracali nazad na manje snage i manji turbo i vozili brze na tih 400 m.
                Takoder ovo je bilo prije 2 godine ....sada se svi voze na e85 ili cak e98 i auti imaju jos vise snage nego na trkacem gorivu.
                Ako si vidio ovaj evo ima oko 671 ks na kolima na mustang dinometru ..to bi bilo oko 750 ks na radilici i sa tom snagom i pripremljenom stazom mu auto luduje,a kamoli nece sa 200-300 ks vise.

                I ima jedan koji je vozio ispod 9 sa skoro isto podesenim evo-om....
                http://www.youtube.com/watch?v=xuT3P5Sb ... r_embedded

                Cak se i prodavao i evo ti specifikacije tu...
                http://forums.evolutionm.net/sale-cars- ... 75-tq.html

                .. idem vidjet jel se sta sa peugeotom desilo novo ......pozdrav

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  Re: Subaru Impreza

                  Da li, koliko i za sta ce da se koristi N2O, ostaje tek da se vidi. Auto je pravljen da napravi odredjeni rezultat na 402m, a koliko KS ce mi biti potrebno za to, ne interesuje me preterano. Kao ni lag ni spool...

                  A to sto se tice turbina - pa, single turbo setup vec postoji, a twin turbo ove snage ne, ovaj je prvi Sto kazes, volim jedinstvene stvari
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • kutija
                    CBC Veteran
                    • 30.11.2005
                    • 100
                    • Split,Hrvatska

                    Re: Subaru Impreza

                    Koliko sam cuo ima dva bw-a...ako nije problem napisi tocno koji i sa kojim kucistem?
                    bas me zanima jel sam uvjeren da ima bolji setup koji podrzava isto snage.
                    Ti BW su radeni uglavnom kao twin scroll i imaju vrlo ogranicena single scroll kucista.Znam da je bullseye radio single scroll kucista i imali su svoje nazive tih turbina .Te tvoje bi mogle bit bw256?

                    Ako jesu bit ce dosta laga na tom setup-u.
                    Nisam pratio nikad projekt sa nekim 3.0 subaru motorom(jel isto boxer? ),ali stvar je da je turbo tehnologija dosta napredovala i sa jednim turbom se mogu cuda napravit na 3.0 motoru.

                    Sto se tice koliko ks ti treba vidio si da onaj sa 784 ks (whp na dynojetu je u biti ks na radilici) radi ispod 9 s sa 1300+ kg evo-om i normalnom getribom...

                    Svejedno jos jedan lud projekt i bas me zanima krajnji rezultat

                    Ako negdje mozes iskopat ili sam napravit e85 to je pravo gorivo za izvlacenje max. snage samo sto ti treba duplo veci sistem goriva .....

                    Comment

                    • prolupator
                      CBC Senator XXL
                      • 02.09.2005
                      • 3968
                      • Zemun

                      Re: Subaru Impreza

                      Originally posted by 206
                      Auto je pravljen da napravi odredjeni rezultat na 402m,
                      Koji ???

                      EDIT: Znam da nečeš reci, ali moram da pitam
                      OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                      prolupator.mojblog.rs

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        Re: Subaru Impreza

                        Originally posted by kutija

                        Ako jesu bit ce dosta laga na tom setup-u.
                        Nisam pratio nikad projekt sa nekim 3.0 subaru motorom(jel isto boxer? ),ali stvar je da je turbo tehnologija dosta napredovala i sa jednim turbom se mogu cuda napravit na 3.0 motoru.
                        Predpostavljam da je ovo glavni razlog zbog cega se islo na 2 turbine sa kratkim cevima jer u svoj ovoj guzvi ne vidim gde bi prepletao sve te cevi iz boxer konfiguracije ne bi li ih sproveo na jedno mesto u 1 turbinu a da to sve bude donekle jednostavno i da se ispostuju sva pravila duzina i ostalog koja to nalazu da to bude odradjeno kako treba. + vizuelni efekat
                        Lako je Lanseru na R4 sasvim logicno da ce se ici na varijantu jedne turbine.
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • Uzelac
                          CBC Senator XXL
                          • 03.12.2006
                          • 1717
                          • munZe

                          Re: Subaru Impreza

                          Koliko aerodinamika igra na 402m ? Koliko mi se cini, ova pereca bas i nije sampion, koliko tu jos ima mesta za unapredjenje ?
                          Slobodna procena, ne treba zalaziti u detalje
                          work in progress

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            Re: Subaru Impreza

                            Uzelac, u izlaznim brzinama koje su planirane je aerodinamicki deo oko 250ks pocevsi sa 70km/h i raste sa kvadratom brzine, Relativno mala ceona povrsina je ovde jedan plus, tako da mozes da uzmes za odgovor da izmedju aerodinamickog faktora od 0,28 do 0,38 je razlika sa samo odrzanjem brzine na izlazu oko 80ks.

                            Dakle, ne bas toliko bitno prema svim ostalim faktorima.
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              Re: Subaru Impreza

                              Necu reci na koje vreme se ide, valjda sam oko toga bio dovoljno jasan.

                              Originally posted by kutija
                              Koliko sam cuo ima dva bw-a...ako nije problem napisi tocno koji i sa kojim kucistem?
                              Nije problem, ali ipak necu BW je odabran zbog robusnosti u poredjenju sa ball bearing punjacima, i dovoljan je za cca. 550KS po komadu. Kao sto rekoh, twinscroll mi apsolutno nista ne znaci jer lag nije faktor koji me brine. Osim toga, bilo bi nemoguce staviti twinscroll turbo na ovaj motor. Mozda zvuci nelogicno, ali je tako. Single turbo setup se pokazao malo problematican na zaista visokim snagama na ovom motoru, jer je skoro nemoguce upakovati toliki turbo sa sestocilindricnim bokserom u Imprezu bez OZBILJNIH prepravki na sasiji i razvlacenja kilometara spageta od izduvnih cevi. Takve prepravke, opet zahtevaju znatno povlacenje motora unazad, sto remeti balans koji bi, idealno, trebao da je sto je moguce vise pomeren ka napred. Iz tog razloga turbine i vise onoliko napred.

                              Originally posted by kutija
                              Ako negdje mozes iskopat ili sam napravit e85 to je pravo gorivo za izvlacenje max. snage samo sto ti treba duplo veci sistem goriva .....
                              E85 se i planira kao jedno od pogonskih goriva. A sistem goriva sumnjam da ce biti problem, jer bolje od ovoga tesko da postoji:



                              6xID2000 Injector Dynamics, na 3.5 bara, cca. 13.000 cc/min na 85% DC.

                              Aerodinamika? Koga to interesuje
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • civi
                                CBC Senator XXL
                                • 26.07.2005
                                • 1492
                                • Pozarevac

                                Re: Subaru Impreza

                                mene bi downforce itekako zanimao....
                                Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                                - Kako to misliš, kočim?

                                Comment

                                Working...
                                X