Alfa 75 1.8 Turbo America - VEMS

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    Alfa 75 1.8 Turbo America - VEMS



    Hteo bih da izmestim interkuler koji je nad motorom. On je sastavni deo usisne grane. Na pamet mi pada usisna od Alfe 164 ili 155 pošto bi se dalo relativno lako prepraviti. Ono što me zanima je kapacitet tela i dužina cevi.

    Obzirom da je relativno lako menjati dužinu cevi mogao bi se igrati sa tim u smislu dobitka neke snage.

    Daklem, na šta da obratim pažnju...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #2
    iako sledeci podaci nisu od Alfe mozda mogu da ti pomognu u procenama sta i kako.
    visina izmenjivaca (saca) 430mm
    sirina 466mm
    povrsina 0.2m2
    tezina 3.3kg

    sace se sastoji od cevcia kvadratnog profila, svaka cevcia je sirine 28mm i visine 3.1mm, ima ukupno 34 cevcice koje su horizontalno polozene.

    ukupna dimenzija IC, visina 440mm sirina 740mm u gornjem delu i 580mm u donjem delu, debljina 60mm.
    cevi za ulaz i izlaz vazduha su unutrasnji fi 57mm a spoljasni 65mm.

    stepen iskoriscenja, (efekat razmene toplote) je 81%.

    podaci su za fabricki IC Volvo modela 740 turbo modela 85-88 godine.

    ovaj IC nije bio dovoljnog kapaciteta za datu kubikazu motora (2300 ccm)i volumetriju turbine (0,6 bara) pa je kasnije povecan kapacitet za dodatnih +25% u modelima 89+ godista.

    navedeni se montirao vertikalno ispred standardnog hladnjaka antifriza direktno u struji vazduha.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Pa taj je za kamion !!!
      Šalim se Ovaj je malecki naspram tog što si dao podatke ali si mi otvorio dobro pitanje povodom toga...
      Ide od motora prema napred hladnjak, pa hladnjak klime i šta biva sa temperaturom motora kad bi stavio jedan ovakav koji preklapa oba hladnjaka iza njega po površini...
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #4
        kod mene je sada (fabricki) nesto uvecan IC od navedenoga a struktura je tako kako si naveo.
        dakle, hladnjak za vodu ( i hladnjak ulja motora), hladnjak za menjacko ulje pored nejga u ravni, hladnjak za vazduh (taj IC) sirinom preko svega, hladnjak za klimu preko svega sirinom-redom od motora ka napred.
        sto se tice temperature motora ne mrda se kazaljka sa sredine skale cak ni pri voznji usred leta po Gazeli, znaci kreni stani u koloni koja mili.
        na otvorenom putu ili jurcanju autoputem naravno nema problema takodje.

        nedavno sam prilicno opteretio auto sa nekih 900kg (zakacenog za kuku) pri voznji uzbrdo (oko 15 % nagiba, van asfalta pa je bilo i miomirisa slajfovanja guma) rikvercom malom brzinom.
        nemoj pitati zasto, tako je morao manevar.
        ili hoces roman

        uglavnom turbina je prilicno radila sa prakticno autom koji se kretao ispod 10km/h, IC je bio vreo na dodir rukom ali se kazaljka temperature nije mrdnula iz sredine.
        da, skoro celo vreme se vrlo cesto ukljucivao ventilator (jedan jedini) koji hladi sve te hladnjake.

        tako da je moje misljenje da ne treba da brines posto verovatno neces imati takvo opterecenje sistema hladjenja.

        ono sto ja cenim da je vazno to je da iza svih tih hladnjaka i samog ventilatora ima dovoljno mesta do motora da taj vruci vazduh zaobidje motor i odvede se/ usmeri nadole u pravcu poda vozila na nacin da tu nema velikog otpora kretanju tom putanjom.

        pogledaj sta od IC-a nudi Nissens.
        ima i pravih kamionskih ako bas treba
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Ne treba mi kamionski Ima otprilike mesta za takve dimenzije kao od Volvoa ali će biti problem sa dolaznom i odlaznom cevkom, sve je popunjeno, no izmisliću nešto.
          Više me sad brine da ne poremetim usis preradom jer za sada nemam nameru da menjam ECU i dizne, zato pitam za kapacitet usisnog kolektora, koliko je bitan kapacitet...
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • TAZZ
            Banovan
            • 30.05.2005
            • 1409
            • NBGD,SERBIA

            #6
            heh...
            kaokod Enciklopedije Bricka na Volvo-u je i na Saab-u...
            Isti polozaj Hladnjaka

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #7
              Pa naravno, to je Saab kupio od Volvoa resenje za Scania kamione.
              Onako zdravorazumski izgleda kao da to ne valja sa tim sendvicom ali kao sto vidimo radi bez greske.

              Comment

              • Eon
                Moderator
                • 10.03.2005
                • 4225
                • Beograd-NBG-44
                • Superb 2.0 4x4 DSG

                #8
                Pa kod vecine automobila stoji na isti nacin... Tako je i kod mene!
                Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Konačno jel zna neko koliko i da li utiče zapremina tela usisne grane na rad motora,, dakle ne dužina cevi nego samo telo...
                  Ili da pitam na nekom drugom forumu
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • Friš75turbo
                    CBC Senator XXL
                    • 22.06.2005
                    • 545
                    • Novi Sad

                    #10
                    Slika govori vise od reci... 1.8 turbo sa blizu 500ks

                    http://www.myspace.com/perodefformeroklan

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      Friš, video sam to ali je to daleko od mene otprilike kao što glasi ime auta...
                      Mene sad trenutno samo zanima da li ću imati ler i normalan rad motora ako izbacim interkuler koji je ujedno telo usisne grane a ubacim drugo telo iliti cevku neku umesto njega...
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        Usisna grana za tvoj motor, od 2L -4L zapremine, nebitno.
                        InterCooler s stranicama, neki drugi koji stavljas moze da bude od 2-4l takodje.
                        Dakle nije prsudno niti osetno za turbinu koju koristis, dovolna je da napumpa razliku neosetno brzo.

                        Negubi vreme na tome nego radi.

                        PS: Jes mislio da ides na Cannon da pitash ili
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Originally posted by BOOST
                          PS: Jes mislio da ides na Cannon da pitash ili
                          Ma jok, tamo sve neki nadrndani, odma se deru traži serču, pa predstavi se pa nemoj ovo ono, pa... Ma luda kuća kažem ti a u stvari pojma nemaju...
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • sri98
                            Admin od Trpeze
                            • 24.10.2004
                            • 7262
                            • Republic of Konjarnik
                            • Toyota Corolla E 210

                            #14
                            Probaj na VG, tamo je skup experata
                            Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                            Comment

                            • Rendjo
                              CBC Senator XXL
                              • 26.06.2006
                              • 340
                              • Zadar HR

                              #15
                              Originally posted by Dora
                              Originally posted by BOOST
                              PS: Jes mislio da ides na Cannon da pitash ili
                              Ma jok, tamo sve neki nadrndani, odma se deru traži serču, pa predstavi se pa nemoj ovo ono, pa... Ma luda kuća kažem ti a u stvari pojma nemaju...

                              Comment

                              Working...
                              X