Alfa 75 1.8 Turbo America - VEMS

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #31
    Sledeci put

    1) ne pipaj ako nije pokvareno
    2) ako vec i pipas slobodno budi dosadan i objasni pipavcu gde i kako da pipne
    3) ne trazi precice

    Sad sam i ja pametan, a?

    Ali ozbiljno, zeznuo se i ja (vise nego) par puta, hteo da se pravim pametan kad za time nije bilo potrebe, ili nesto pokusao da zbrzam i odradim na malo kraci nacin, i svaki put sam usrao motku.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #32
      Prebaci text u citas na svoju odgovornost
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #33
        Pa i pisano je za tamo ali sam skratio pa je završilo ovde
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #34
          Najnovije vesti iz nesvesti...
          Naručene nove hilzne, kažu stiće možda ove godine a možda i sledeće... Pitanje ko plaća sam ostavio za kraj, kad stignu...
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #35
            ...i tu si se opet zezno Moze da te ucenjuje kad stignu kako hoce, ako platis, zeznuo si se. Ako ne platis, nemas hilzne, a ove ce da plati majstor, sto mu je ginulo u svakom slucaju, tako da ocekuj da te malo zezaju, i to...Kako si bre tako mator a neiskusan?
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • Delkan
              CBC Senator XXL
              • 14.06.2005
              • 829
              • 60 km From BG,West

              #36
              Posto kontam o kojoj se radionici radi samo da kazem moje iskustvo:
              dva puta su mi napravili zajeb,jednom priznali i delimicno nadoknadili troskove.Jednom su lose odradili glavu od jedne Toyote-varili su polutku bregaste i trnovali.Kad sam doneo nisam mogao da okrenem bregastu i kad sam probao malo jace pukla je polutka ponovo.Protivnik sam varenja takvih stvari,ali garantovali su za var.Kad su ponovo odradili(i ja ponovo platio) bilo je u redu,vozi se i dan-danas.
              Drugi put su lose odradili blok od Juga,ali to su priznali i nadoknadili deo troskova iako je proslo skoro 6 meseci.Komparator je keva i obavezno ga treba koristiti i posle obrade...
              Posto si ti u mnogo boljim odnosima sa njima verujem da ce ti nadoknaditi(mozda ne sve) al` ko zna...

              p.s. Zelim ti da ovde ne bude 25-30 strana kao kod 206

              Comment

              • SALE
                CBC Senator XXL
                • 04.01.2005
                • 841
                • Banovo Brdo

                #37
                Ljudi valjda je red da upozorite i ostale forumase na tako DOBAR servis. Sto se stidite

                Comment

                • kilson
                  Moderator
                  • 09.10.2004
                  • 3216
                  • NoviBGD
                  • AR 75 GT

                  #38
                  Ne brinite, ima on keca u rukavu...

                  Nisi ni proveravao gadjanje od 2.0V6? Ccc...
                  Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #39
                    Originally posted by 206
                    ...i tu si se opet zezno Moze da te ucenjuje kad stignu kako hoce, ako platis, zeznuo si se. Ako ne platis, nemas hilzne, a ove ce da plati majstor, sto mu je ginulo u svakom slucaju, tako da ocekuj da te malo zezaju, i to...Kako si bre tako mator a neiskusan?
                    Finta je da su oni naručili a ne ja Mislim da im je u interesu da me što manje gledaju, jedino što je problem oko praznika ovih dana.... Sa druge strane znam čoveka godinama i ne veruejm da ima nameru da me zezne, sa treće strane imam ubedjivač, dosta puta je pomogao do sada...

                    I sve to uopšte nije važno... taj motor je trebao biti sklopljen i sutra vožen i to je stvar koju ne mogu da plate....

                    @Kilaz
                    Sutra idem da pitam za rok, danas sam bio malo indisponiran pa mi se nije raspravljalo pa ako je stvarno one godine, raspitaću se za neke dobre Nem ti ja živaca čekati...
                    I glava je gotova, video sam u kesi zapakovana ali nisam smeo da je preuzmem iz istih razloga i to ću sutra

                    Ima tu i dobre strane, sad ću imati vremena da ugradim gas da oni patu...
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #40



                      usisni ventili 0.40-0.45mm
                      izduvnim 0.55-0.60mm

                      i jos poneki podaci.

                      a za model koji imas potrazi sta treba preko nove sifre- odaziva se na Alfa turbo Milano.

                      i da, ima ceo web ring za alfu 75 turbo sijaset sajtova [/quote]
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #41


                        i koliko vidim iz opisa putanje gasova, vrlo su male sanse da ista uradis sa zamenom ICa za neki drugi s obzirom da je to dvostruki IC gde ima izmenjivac toplote usisnog vazduha po jednom sistemu kanala a i dodatni izmenjivac toplote rashladnog vazduha sa hladjenje onog prvog izmenjivaca sa svojim posebnim setom kanala.
                        pri tome su kanali ili deo kanala integrisani u samu glavu/ usisni plenum motora sto dodatno otezava modifikaciju.

                        da li je moglo komplikovanije osmisliti ne znam ali za bilo kakvu izmenu bas su ga zabiberili.
                        ne vidim dimenzije nigde ali sudeci po slici oba IC su relativno malog toplotnog kapaciteta a na nezgodnom su (vrelom) mestu direkt iznad motora.

                        mozda ako moze da se stavi usisna sa obicnog atmo motora (ako postoji uopste za Alfu 75, nesto ne vidim u spisku takav) pa metalna fleksibilna cev direktno od leptira negde ispod vozila i horizontalno dole ispod izmenjivac toplote male debljine a vece povrsine.

                        ako ne moze fizicki da se upakuje, limit je bezbednih fabrickih 165 konjica kako mi se cini.

                        koliko ima fabricki tvoj motor, verzija 155 ili 165 KS ?

                        modeli 91/92 su fabricki tjunirani, podignuta snaga za tih 10 konja u odnosu na ostale 75 turbo ranijih godista, ako sam dobro skapirao tematiku.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • kilson
                          Moderator
                          • 09.10.2004
                          • 3216
                          • NoviBGD
                          • AR 75 GT

                          #42
                          Da, dobro si procenio; njegova mashina je sa +10KS.
                          Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #43
                            ako ne moze fizicki da se upakuje, limit je bezbednih fabrickih 165 konjica kako mi se cini.

                            koliko ima fabricki tvoj motor, verzija 155 ili 165 KS ?

                            modeli 91/92 su fabricki tjunirani, podignuta snaga za tih 10 konja u odnosu na ostale 75 turbo ranijih godista, ako sam dobro skapirao tematiku.
                            Ima više konja zbog drugačije usisne grane a odaziva se i na ime America, skinuo sam sve te mere u uputstva što sam našao...
                            Nisi gledao od početka, taj IC je ujedno telo usisne grane ali ima posle njega 4 nezavisne cevi na smoj glavi a to je spojeno gumenim cevima... Tako da može da se zameni sa bilo kojim telom, otud i pitanje koliko utiče kapacitet tog tela na performanse motora... Najpribližnije mi je za sada telo od 164, sa malim pomakom onih guma moglo bi da se nabudži relativno lako... Ima napred mesta za IC a problem sa cevima ću rešiti nekako, one cevi što si spominjao na sastanku Alfista mi deluju jako dobro
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #44
                              Imam problem...
                              Ovo su podaci od auta iz "epera"..


                              Ovo su podaci o bregastim osovinama na tom motoru..


                              Ovo je dijagram otvaranja ventila...



                              Ono što em muči je sledeće...
                              Prilikom otvaranja motora zatekao sam bregaste gde je izduvna imala 11mm breg a usisna 9mm . Motor ima dve bregaste i osam ventila, sa jedne strane i jedna bregasta za izduvne ili usisne..

                              Po ovome na papiru taj motor treba da ima usisne 8 a izduvne 9mm. Sad ima (tako sam namestio) kako piše u pretposlednjoj koloni, usisne 11 a izduvne 9mm.
                              Kad cilindar namestim na klackanje i bregaste na repere, izduvni je zatvoren a usisni otvoren oko 1mm.

                              Sad nisam pametan jel to neko brljavio pa promenio ranije bregaste kako mu je dopalo pod ruku ili šta?
                              Svaka pomoć dobrodošla
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • Uros Piperski
                                CBC Senator XXL
                                • 31.01.2005
                                • 2978
                                • Beograd

                                #45
                                Normalno je za turbo motore da zatvaraju ranije. Prave se da preklapanje ventila bude minimalno ili da ga uopste nema


                                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                                Comment

                                Working...
                                X