Ja sam cuo da je proradila boost kontrola te da sad auto ide na 0.6bar-a i da uteruje strah u kosti vozacima mazde rx8 chevrolet corvette i passata TDI po ulicama novog sada
Takodje sam procitao negde na stranom forumu da je Alfa proradila na plin ali da jos nisu sigurni kako stoje stvari
Za divno čudo ode u blokadu obrtaja ne zna se koliko puta i ne zvekne, ode u blokadu na 0.9 pretiska i ne zvekne... Ovo poslednje je opasno za nos i za menjač jer se auto ukoči, pa ćemo to morati rešiti na drugi način....
Drugi turbo još nije montiran ali i sa ovim kako ide ja sam mlogo zadovoljan...
Eto ti sad, da imash.
Izduvnu kombinujes sa bilo koje N/A carb verzije, a ima slucajeva da je ubacivana usisna 105.48 na TB verzije te da se pokazalo kao odlicno resenje
Stigla bregasta ali 03, 48 se još uvek traži ali mrka kapa. Kolombo barijani kažu da baš nisu neke na onim tamo nekim forumima, tako da ostaju standard. Usisna mi se sada baš i ne svidja i pravićemo novu, za sada je najbliži donor od sabrata TS ali mi se i to ne svidja baš najviše...
Ovako nešto..
Treba mi neka grana koja ima ovakve cevi, desno leptir da se nešto prekroji.
Ili ću ipak morati praviti novu...
Motor je stvarno neverovatan, opet je nekretnina, čačkali i spalili tranzistore za bobine. Radi na 2 cilindra ali ono mrtav ladan, stabilnih 400 obrtaja kao satić
Nije toliko losa TS-ova grana, osim sto uduvava na poslednji cilindar. Ja bih joj posekao usisne cevi, zarotirao je za 180 stepeni gledano odozgo i lepo sve zavario. Naravno, tada bi ona krivina bila visak pa bi i tu trebala mala intervencija, sve u svemu mnogo jednostavniji posao nego kod mene.
Vezano za 105.48, sinula mi je ideja gde bi ih mogao naci (ako je motor u originalu)!
kapiram da bi to trebalo oavko nesto da izgleda na kraju... kao sto ja radim za moju...
video sam jos jednu koja je okrenuta na bok za 90 stepeni i zavarene ravne cevke tako da stoji grana u ravni sa usisnim cevima a zadrzava klinasti oblik ka poslednjem cilindru...
inace sta si cuo u C&B bregastim za turba? ja nisam nasao nikakvu referencu prema njima od nekoga ko ih ima ili nikakav podatak o max obrtajima ili nameni?
Pa tako nekako sam je zamislio samo neće biti tako lepa Za kolombo nisam čuo ništa konkretno, neki kažu da nevaljaju i da se brzo troše a drugi opet... za sada sam odustao od toga... Nabavio sam obe ispravne i sad opet mapiranje
cevi su morale biti skracene znacajno u odnosu na ideal u simulaciji i sada jos skracene jer je ceo plenum udarao u sasiju kao na ovim slikama... tako da kraju je zavrsio samo sa kratkim usisnim cevima... svejedno veoma lep usis
Neću cevi da diram, biće original ista kao ta što si poslao samo ne znam na šta će estetski da liči pošto ima dva kilometra varova, i staviću grlo koje sam do sada imao a ne ovo veliko. Vozim svaki dan pa mi je bolje da je voznija po gradu..
Comment