Pa cekajte bre ljudi, moramo NEKAKO da proverimo da li vi u stvari citate ono sto se pise, ili samo ovlas preletite preko slova Naravno da vas zeza, nema nikakvog Venturi plina...STAVLJA SE SEKVENT!!!
Ovo za zenu uopste nije losa ideja, samo mislim da bi se ZESTOKO smorila osle sat-dva
EGT x 3 - 1 za NIRU, 2 za Innovate datalogger i Wb kontroler, 3 za satic za merenje temperature izduva
Dash cluster - instrument tabla, standardna sa E30 M3, ali prilagodjena da radi sa signalima Trionica, a i gomila signalnih lampica nece vise pokazivati ono sto u ranije oznacavale, nego, recimo da li radi prelube pumpa, da li je launch kontrola aktivna, itd...
MF volan - koristi se jedan jaaaaako lep volan, sa E46 M3 CSL Taj volan ima par dugmica i polugica koji ce kontrolisati rad CO2, N2O, launch kontrole i linelocka. Treba napraviti kontroler za sve to i integrisati sa elektronikom centralne konzole.
Nimalo jednostavan posao.
The difference between men and boys is the price of their toys
KS i Nm? Pa par strana unazad imas grafikon snage i Nm sa programom maltene identicnim mom Trionicu, samo sa dosta manjom turbinom. To je za pocetak, jer je ubacena "safe" mapa dok se ne izmere vrednosti EGT, Lambde itd. vezane za rpm, brzinu, pritisak...za to mi upravo i treba Innovate datalogger. Onda te podatke saljem Maptunu i dobijam pravu mapu.
Mislim da je 550KS stavljeno za pocetak.
The difference between men and boys is the price of their toys
Totalno nebitno. Ali, cisto price radi, prenosni odnosi dopustaju 350+ u 6-toj, mada ni u snu nece moci toliko. Jedno 300-310, toliko ce moci
Uostalom, sve preko 250 sa ovom skoljkom nije bas...bezopasno. Kocka je pravljena za neke brzine oko 250, sve preko toga pravi pozitivan lift na prednjoj osovini, odnosno odizanje od tla, a meni se nesto ne polece
The difference between men and boys is the price of their toys
Ako je Loncarski mogao dugo godina sa M-om bez problema da ide preko 280 ne vidim zasto ti sa tako spremljenim trapovima i skoljkom ne bi mogao da ides ladno 300 a tek posle da bude povuci potegni.
Ako moze fabricki evolutione da ide 250 opet ne vidim zasto sa tako spremljenim autom ti ne bi mogao opet dosta preko.
Sa tom tezinom i snagom teoretski bi trebao ladno da ides 320+
Pa tvoj pezo bi sada isao 250+ da imas prenosa.
Jedini ti je problem malo u tezini koju ces zbog ubrzanja gledati da smanjis koliko moze.
Kazem ja da ubacis 3.5 da njusku drzi dole
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Ako ce zaista imati tu snagu i momenat ne vidim problem da teoretski ide toliko.
Jedini je problem tezine oko 1100-1200 ne uskladjene sa aerodinamikom pa ce neprijatno biti sve preko 270...ali da bi trebalo da ide trebalo bi.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Nisam rekao da ne moze preko 250, vec da sa takvom skoljkom, aerodinamicnom k'o kutija za cipele, nije pametno ici mnogo preko 250. To sto Loncarski iskljuci mozak kad sedne u auto je sasvim druga stvar.
Na 206, koji je mnogo aerodinamicniji nego M3, itekako se oseti da volan "olaksa" na vecim brzinama, a razlog nije nista drugo nego podizanje, odnosno pozitivan lift prednje osovine.
E sad, pretpostavljam (odnosno potpuno sam siguran) da moze i to dosta preko 300 - samo je pitanje koliko je pametno igrati se na takav nacin.
The difference between men and boys is the price of their toys
Comment