M3 projekat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nikolapanic
    CBC Senator XXL
    • 16.10.2005
    • 657
    • Petrovac

    A koji su to auspusi od motorcikla od 6000ccm3 ???
    BossHoss ili se sl.pise,ima 5700ccm od corvette,hihihi.Stvarno radi i ima aspuh ali ima i samo jednu brzinu.
    Samo te slusam i pitam se dokle ces?

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        Nemoj da kolutas ocima nego moras obavezno auspuh od motorcikla da stavis =]
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • overspeed
          CBC Senator XXL
          • 24.05.2005
          • 2779
          • Kosovska Mitrovica



          Ja predlazhem:



          http://www.bmw.tv

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            Vidim ja da je vama jako dosadno

            Nego, ima li ko nekog JAKO dobrog tapetara? Znam za onog Lapcevica u Zemunu, zvao sam i nekog Marka iz Temerina (koji definitivno nije NORMALAN sa cenama, k'o da radi za Boyda Coddingtona...), onaj kod Plavog mosta me ne interesuje.

            Treba mi kompletno tapaciranje, krov, vrata, pod, sve sve, s tim sto imam svoj materijal.

            Ili cu da ucim i tapaciranje...?
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • ibiza
              CBC Senator XXL
              • 16.03.2005
              • 304
              • Beograd
              • Renault clio sport 172

              Imas PP

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                OK, hvala

                A sada sledeci problem - jeste da imam dosta mesta pod haubom, ali izduvna grana, turbina, WG itd. su na takvom mestu da kocioni servo, odnosno onaj booster, veliki crni bubanj, kako li se vec zove, ne mogu da ostavim tamo gde je stajao. Resenja naravno imam 2, nijedno bas jednostavno ili 100% dobro: ili da na neki nacin premestim booster na drugo mesto pod haubom, ili da vozim bez serva, pa me interesuje sledece:

                - kada bi radio varijantu bez serva, radio bih sa 3 cilindra, 1 za kvacilo i po 1 za prednje i zadnje kocnice. Kako da odredim potreban precnik cilindra, koji su faktori za to? Kakva je uopste veza sa precnikom cilindara, zaustavnom moci, i tvrdocom pedale? Kako, u stvari, da izbegnem da mi pedala kocnice bude tvrda kao kamen i da za najmanje kocenje bude potrebna snaga dizaca tegova? Znam da postoje cak i trkacka auta sa prilicno laganom pedalom i velikom silom kocenja bez potrebe da se bilduje desna noga - kako to napraviti?
                - kada bi se izmestao brake booster, razmisljao sam da ga stavim u kabinu, te me interesuje da li neko zna za neki booster jako kompaktnih dimenzija, dakle sto manji precnik, uz eventualno povecanje debljine. Druga stvar, znam da na nekim matorim japancima postoji varijnanta da se brake booster izmesti na suvozacku stranu, i da se preko nekakvih poluga aktivira - znate li neki auto sa kojeg bih mogao da maznem ovaj sistem?
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  Što se ti?e prora?una cilindara ne znam formulu ali je bitna površina klipa, što ve?a manja sila je potrebna na pedali. Sa druge strane, mehani?ki, dosta zavisi od same pedale ko?nice. Negde je osovina oko koje se obr?e pedala, što je duži krak onog dela gde se pritiska nogom potrebna je manja sila.

                  Ako baš ne nadješ formulu ili se niko ne javi, možeš pogledati neki krš od pre dosta godina na otpadu koji nema servo pa otprilike videti polaznu ta?ku.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    OK, a sada glupo pitanje - ako je za cilindar veceg precnika potrebna manja sila, zasto se onda jednostavno ne stave cilindri od 40mm svuda i kompletno izbace servo uredjaji? Koje je drugo ogranicenje, odnosno sa povecanjem precnika olaksava se potrebna sila na pedali, ali sa druge strane mora da se desava neki kontraefekat...koji? Ne bih da predimenzionisem cilindre radi smanjenja potrebne sile na pedali, ako ce to za posledicu imati, recimo, drasticno smanjenje kocione sile ispod potrebnog nivoa.

                    OK, ovo za pedale kapiram, sto je i logicno, gledao sam pedal box-ove gde postoje razliciti odnosi pedala, 5.5:1, 6.26:1 itd...ne znam doduse sta pokazuje ovaj broj, odnose izmedju cega tacno, ali sto je veci, pedala je duza.
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      Prekomernim pove?avanjem cilindra pove?ava se koli?ina ulja koja je potrebna i pove?ava se vreme reagovanaj sistema na ponovno-uzastopno ko?enje. To je jedan od razloga zašto kamioni imaju vazdušne ko?nice.

                      Mada samo ko?enje više zavisi od kvaliteta ko?ionih obloga i diskova što ne sumnjam da ?e u tvom slu?aju biti dobro. Sama sila i nije toliko velika da se ne može rešiti bez serva ali za egzaktan odgovor toliko i toliko pre?nika na glavnom i toliko na ko?ionim treba neki ingilir hidraulike da odgovori

                      Ali, poluga je jako mo?na stvar
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        Zahvaljujem, Nadzornice

                        Ne bih da posle svega zavrsim sa autom koji ide, a ne moze da stane kad mu kazem.
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • TAZZ
                          Banovan
                          • 30.05.2005
                          • 1409
                          • NBGD,SERBIA

                          UUUUUU......

                          STANI DJAVLE STANI....

                          OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.....
                          STOJ DJAVLE JEDAN!!!

                          Ha ha ha...
                          Mislim da cesh ipak naci mesto pod haubom za SERVO uredjaj...
                          Zashto se odustati od toga?

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            Originally posted by 206
                            Zahvaljujem, Nadzornice

                            Ne bih da posle svega zavrsim sa autom koji ide, a ne moze da stane kad mu kazem.
                            Upravo zbog toga insistiram na ingiliru, ne?e to bit auto koji lako staje
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              Pa super, dakle ako neko zna faktore prema kojima se dimenzionise velicina cilindra, slusam

                              @TAZZ

                              Ti zaista mislis da ja izabacujem servo zato sto nemam pametnija posla? Ako mislis da ima mesta, slobodno dodji pa mi reci gde da stavim booster, jer ja nemam ideju gde bih mogao da ga uguram.
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • NickRP
                                CBC Senator
                                • 19.10.2005
                                • 263
                                • Serbia - Germany

                                @206:

                                Ja nisam ekspert za kocnice (ok, moze da se postavi pitanje koliko je ko kritican prema sebi, po mojim standardima ja ekspert nisam), ali probacu da ti pomognem onoliko koliko znam:

                                Ono sto obezbedjuje kocionu silu je frikcija (trenje) izmedju kocionih plocica i diskova. Trenje je funkcija koeficijenta trenja izmedju materijala kocionih plocica i materijala kocionog diska, i normalne sile koja iste pritiska jedne uz druge. Na zalost, koeficijent trenja je promenljiv (zavisi od pritiska (sila podeljena sa povrsinom kocionih plocica) i temperature. Ali za nase razmatranje, bice dovoljno dobro da kazemo da je koeficijent trenja konstantan.

                                Znaci, kociona sila zavisi od sile kojom su plocice pritisnute uz disk. Plocice pritiska klip, ili klipovi, pod uticajem hidraulickog pritiska u kocionoj instalaciji. Pritisak sa druge strane pravi klip u glavnom kocionom cilindru, povezan sa polugicom montiranom na kocionu pedalu.

                                Sile na polugici i na kocionim kljestima se odnose kao njihove povrsine (dakle kao kvadrati njihovih precnika). Znaci tu imamo jedan multiplikator sile.

                                Dalje, sama kociona pedala je zapravo poluzni mehanizam, gde se sile na samo papucicu pedale i sila na polugicu odnose kao rastojanja tacaka kacenja papucice i polugice od centra rotacije pedale. Znaci, tu je drugi multiplikator.

                                Sa ove dve stvari mozes da se igras da bi postigao potreban hod i silu. Ukoliko povecavas silu (veci precnik klipova na kocionim kljestima u odnosu na glavni kocioni, odn. krace rastojanje kacenja polugice za pedalu u odnosu na rastojanje papucice), kazna je sto ce se povecavati i hod papucice. Ti znaci mozes i bez serva da napravis ogromnu silu na koc. kljestima, ali ce biti potrebno da dublje pritisnes pedalu.

                                Sa druge strane, moze se delovati na koeficijent trenja izmedju plocica i diska. Recimo, imas meke plocice koje imaju dobar koeficijent trenja (opet, i brze se trose).

                                Sto se tice serva, ukoliko zelis ostvariti isti efekat koriscenjem uredjaja manjeg precnika, moras koristiti multiklipni, da bi povrsina na koju deluje vakuum ostala ista (ili priblizno ista).

                                Poz,
                                Nikola

                                Comment

                                Working...
                                X