I ja sam još jedan od skeptika ali bih voleo da vidim rezultate potrošnje. Imaš li opipljivih rezultata, koliko sada troši na 100 km ?
Ugrađen HHO generator
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
poziyivan ucinak bar na bmw vozilima sa fabricki ugradjenim sistemom kao osnovno gorivo
produzeni vek motora,povecana snaga i o.momenat
jednostavno cistije i jace gorivo--e sad ovde je dodat moze se reci kao pojacivac.za bolje i brze sagorevanje a samim tim se i o.momenat poboljsao pa se to odrazava i na osecaj povecane snage a ,,mozda,, i njen delimican rast
Comment
-
-
vodonik je element sa najmanjim molekulom. u bilo kom tanku da se drzi vremenom prolazi kroz zidove. cini metal poroznim pa se vremenom prave mikro prskotine koje prelaze u vece.
vodonik je preskup za izdvajanje i skladistenje,a i kada se razmatra kao gorivo misli se uglavnom na upotrebu u gorivnim celijama. to jest takav automobil ide u finalu na struju.a ne na vodonik.
NaOH koji se nalazi u ovom HHO uredjaju bukvalno jede aluminijum kada dodje u kontakt sa njime.
a znase da je glava i gomila delova na automobilu izradjena od aluminijuma.
kolicina vodonika koju ovakvi uredjaji proizvode je otprilike 60 litara smese vodonika i kiseonika na sat.
ta kolicina HHO gasa ima energetski sadrzaj kao i kafena kasicica benzina. da kao 5 ml benzina.Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
Mislim da je 206 odlicno uradio kada je zakljucao prvu temu sa pomenom HHO kao bilo kakvog "poboljsivaca" goriva, povecanja o. momenta, smanjene potrosnje itd. HHO generator radi, ali SAMO kao igracka tj eksperiment. To u automobilima kakve sada poznajemo, ne sluzi NICEMU. Cista prosta fizika, zasto NE MOZE da pomogne ama bas nimalo pitajte nekog ko se u istu razume. Pitao, odgovori jasni i od tad to gledam kao na "magnete koji razbijaju gorivo"
Sve ostalo je cist placebo i kao i ona smesna merenja koje su "renomirani proizvodjaci HHO uredjaja" navodno izveli.
Moj prvi i poslednji post na ovoj temi.You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.
Comment
-
-
Ovo je forum koji ima dobar rejting na gugletu pa to treba iskoristiti, pokretač teme je rekao šta je rekao, to je ugradjeno kao nogom i po meni čak i pomalo opasno. Lično smatram da je u pitanju promocija ali mi opet u ovom slučaju ne smeta jer ako se ne govori o problemu ne znači da problema nema. Koliko su oni uporni da dokažu da to radi treba i druga strana da dokaže da to ne radi a sve se beleži
Comment
-
-
I ja bih rekao da je HHO placebo marketing. Ako razmislite:
1) Kako može da uštedi gorivo kada je količina HHO-a simbolična u odnosu na potrošeno gorivo?
2) HHO se pravi elektrolizom, za koju je potrebna energija, koja se preko alternatora dobija opet iz goriva. Osnovnu fiziku svi znamo a to je da je deo energije nepovratno izgubljen (u toploti i trenju) pri ovim pretvaranjima
3) Kako to da ako je HHO tako delotvoran i jeftin, automobilske kompanije ne ugrađuju isti u nove automobile?
I za kraj, kako to da niti jedan jedini renomirani časopis o automobilima ili još bolje ADAC nije testirao i potvrdio HHO kao dobar sistem? Verovatno jesu, ali verovatno nisu mogli nikakav pouzdan pozitivan zaključak da izvedu pa su rešili da se ne petljaju s time i dovode svoj renome u pitanje...Last edited by Sigtran; 04.09.2012, 18:32.
Comment
-
-
Evo i mene da se oglasim.
Prvo da kažem da ovo nije promocija, jednostavno nemam ama baš nikakve koristi što ovo pišem i postavljam na ovom forumu. Štaviše, verovatno ću biti popljuvan od strane velikog broja ljudi koji u ovo ne veruju. To je OK što se mene tiče - to je meni zabava
Ja jednostavno ne volim ljude koji govore negativno o nečemu samo zato što ne znaju ništa o tome. Ova priča bi mogla da se jednostavno svede na sledeće: uradi/ugradi pa komentariši. E pa ja sam to ugradio u moja kola baš zbog toga da mi neko ne bi solio pamet i trabunjao o koječemu. Jednostavno sam stavio u kola i evo gledam šta se dešava. Prešao sam oko 1000km do sada, i dešava se sledeće:
Potrošnja je za sada ista kao što je i bila, nije smanjena a nije ni povećana. Kola idu znatno bolje nego ranije, vuku "kao luda" pogotovo od 2000rpm pa do 4000rpm. Pošto je uređaj koji je kod mene u kolima bez regulacije, odnosno ima konstantnu proizvodnju HHO gasa, verovatno su mu ti obrtaji u zoni kad je najbolje iskorišćenje gasa. Bukvalno kola idu kao da imaju 15-20ks više u tim obrtajima. Što se mene tiče, to je znatno poboljšanje i sama ta činjenica meni znači da ću itekako zadržati HHO generator u kolima. Pretpostavljam da je to takođe i zona kad se HHO gas najbolje miksuje sa gorivom, odnosno da je tada i najveća ušteda, ali ja 90% vožnje imam po gradu (prva, druga ler) tako da nisam to mogao da detaljno ispitam do sada.
Ajd sad da pokušam da odgovaram na pitanja slušalaca:
1. Imaš li opipljivih rezultata, koliko sada troši na 100 km ? - isto
2. Kako deluje vodonik na klipove i karike posle odredjene kilometraze? - to je izuzetno mala količina gasa, ne bi trebalo da ima ikakvog negativnog uticaja
3. HO generator radi, ali SAMO kao igracka tj eksperiment. To u automobilima kakve sada poznajemo, ne sluzi NICEMU. - meni kola jače vuku.
Meni nije cilj da promenim mišljenje svih koji misle da je ovo šarena laža. Jednostavno iznosim svoja iskustva, koja su za sada vrlo pozitivna. Odoh sad po destilovanu vodurinu...od kad sam se vratio u domovinu shvatio sam da je nostalgija mnogo bolje rešenje.....
Comment
-
-
I mene kao čuvara ovih tema to isto zanima, istina ili iskustvo iz prve ruke..
U zaključanim temama je bilo tristapedest i dva majstora i tvoraca koji su svi paetoval isvaki dan od broja boca do boja čelika ali niko...
U obe zaključane teme na kraju lepo piše da nije protivno da neko otvori novu temu sa howto pravljenjem ili sa iskustvom kao ti. Neverovano, svih tristapedeset i dva majstora i konstruktora je volšebno nestalo. pa nisu svi valjda Stenli Majeri pa da ih proguta tama....
Glumićemo ludilo i mi smo kao esnaf imamo tajne znake i dodirujemo se nosevima kad se sretnemo a celer viri iza šešira tačno tri prsta... Nije nego...
Sad kad smo to raščistili, idemo dalje, izveštavaj i nadalje šta se radi
Nevezano za radi ne radi, i dalje smatram da je baš loše ugradjen uredja na baš mnogo pogrešno mesto. Svestan sam da nema svaki auto baš onako da se kolo igra oko motora ali...
Comment
-
-
Originally posted by [darkside] View PostAjd sad da pokušam da odgovaram na pitanja slušalaca:
1. Imaš li opipljivih rezultata, koliko sada troši na 100 km ? - isto
2. Kako deluje vodonik na klipove i karike posle odredjene kilometraze? - to je izuzetno mala količina gasa, ne bi trebalo da ima ikakvog negativnog uticaja
3. HO generator radi, ali SAMO kao igracka tj eksperiment. To u automobilima kakve sada poznajemo, ne sluzi NICEMU. - meni kola jače vuku.
Bilo bi dobro, pošto kako si već sam naveo da nema uštede u gorivu da izmeriš obrtni momenat. Ako ima raspoloženih vlasnika te opreme da ti urade dva testa, jedan bez HHO, drugi sa njim, dobiju se dijagrami i cifre i onda se tačno zna šta se dobija sa ugradnjom HHO. Subjektivnost pri ovim stvarima treba maksimalno isključiti, hard facts only!"You are reading this for the wrong reason..."
ENDYMION, Dan Simmons
Comment
-
-
deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
Drug ja imam ugradjen HHO ali koji sam sam pravio i tako ga vozim vec 4 meseca,auto je benzin/plin 1.4 kubika
Moj zakljucak je isti kao i tvoj do sada da nema ustede u voznji po gradu,dok na otvorenom sam dobio oko 15% ustedu na plinu
Samo da dodam da sam od skora ugradio PWM i sa njim regulisem amperazu,trenutno mi HHO radi na 5A
Zasto nema neke ustede iz jednog prostog razloga a to je da map ili maf senzor kolicinu hho prepozna kao visak kiseonika pa tako i ecu pokusava da dogura vise goriva,da bi se imalo neke ustede mora se ugraditi i dodatna elektronika koja ce map ili maf signal drzati konstantnim ka ecu.
Sve u svemu ja jos nisam izbacio HHO jer prica da opterecuje mnogo alternator nije tacna,granica u kojem treba raditi HHo je od 3-6A i ni makac vise,planiram da smanjim moju amperazu na 3A pa da vidim sta se desava..
Comment
-
-
Nemojte da mi zagadjujete temu gde je neko krenuo da beleži šta se dogadja sa teorijom koje ima u one dve teme preko dve tone.
Kad mi jednog dana neko razjasni koliko mora biti pametan kontroler koji će lagati ecu za tačan iznos viška kiseonika i koliko to košta da se napravi a košta mnogo jer zahteva analizator bar EUGO tipa i mnogo bolji jer se radi o smeši koja je daleko izvan opsega klasične widewband sonde i naravno prateći kontroler.
Ovo za 15 dolara što pravi napon od 470 milivolti je njesra po tom pitanju...
Comment
-
Comment