O samom procesu kako dolazi do ustede goriva, mogu da kazem samo to da HHO gas (kada je "kakav treba da bude") zbog svojih svojstava utice da gorivo kompletnije sagori. Znaci da deluje kao aditiv i nema nikakvog sukoba sa zakonima termodinamike, kolicina energije koja se utrosi za elektrolizu manja je od kolicine energije koja se oslobadja iz goriva koje je sagorelo zahvaljujuci HHO gasu, a koje bi inace izaslo kroz auspuh. Nema nikakvih "perpetum mobila". Ako HHO gas "nije kakav treba" onda ga je potrebno mnogo vise da bi se postigao isti efekat na motor i tu vec postoji problem jer je ulozena velika energija za njegovu proizvodnju. Ovo sam sve eksperimentalno proverio, ne teoretisem. Tu je takodje i problem sa novijim vozilima koja imaju razne senzore i racunar koji sve nadzire. Ako je mnogo HHO gasa ili "nije kakav treba" racunar to nekako primeti (ne bih da ulazim u objasnjenja jer ne umem da objasnim detalje) i nema ustede, cak moze i da se poveca potrosnja.
Ono sto je bitno da naglasim, nije istina da su potrebne nekakve varalice za senzore i racunar da bi se dobila usteda, nego je potreban bolji HHO generator! Te varalice u kombinaciji sa losim generatorom mozda mogu i ostetiti motor. Dakle kada vidite da pisu da prodaju odlicne generatore ali im trebaju nekakve varalice, znajte da ti generatori nisu odlicni ili mozda samo ne umeju da ih usteluju i ugrade kako treba. Jedno od ta dva sigurno!!
Ono sto je bitno da naglasim, nije istina da su potrebne nekakve varalice za senzore i racunar da bi se dobila usteda, nego je potreban bolji HHO generator! Te varalice u kombinaciji sa losim generatorom mozda mogu i ostetiti motor. Dakle kada vidite da pisu da prodaju odlicne generatore ali im trebaju nekakve varalice, znajte da ti generatori nisu odlicni ili mozda samo ne umeju da ih usteluju i ugrade kako treba. Jedno od ta dva sigurno!!
Comment