Usteda goriva i poboljsanje performansi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • painter
    Banovan
    • 04.03.2010
    • 738
    • beograd,m.mostanica

    #16
    O samom procesu kako dolazi do ustede goriva, mogu da kazem samo to da HHO gas (kada je "kakav treba da bude") zbog svojih svojstava utice da gorivo kompletnije sagori. Znaci da deluje kao aditiv i nema nikakvog sukoba sa zakonima termodinamike, kolicina energije koja se utrosi za elektrolizu manja je od kolicine energije koja se oslobadja iz goriva koje je sagorelo zahvaljujuci HHO gasu, a koje bi inace izaslo kroz auspuh. Nema nikakvih "perpetum mobila". Ako HHO gas "nije kakav treba" onda ga je potrebno mnogo vise da bi se postigao isti efekat na motor i tu vec postoji problem jer je ulozena velika energija za njegovu proizvodnju. Ovo sam sve eksperimentalno proverio, ne teoretisem. Tu je takodje i problem sa novijim vozilima koja imaju razne senzore i racunar koji sve nadzire. Ako je mnogo HHO gasa ili "nije kakav treba" racunar to nekako primeti (ne bih da ulazim u objasnjenja jer ne umem da objasnim detalje) i nema ustede, cak moze i da se poveca potrosnja.
    Ono sto je bitno da naglasim, nije istina da su potrebne nekakve varalice za senzore i racunar da bi se dobila usteda, nego je potreban bolji HHO generator! Te varalice u kombinaciji sa losim generatorom mozda mogu i ostetiti motor. Dakle kada vidite da pisu da prodaju odlicne generatore ali im trebaju nekakve varalice, znajte da ti generatori nisu odlicni ili mozda samo ne umeju da ih usteluju i ugrade kako treba. Jedno od ta dva sigurno!!

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #17
      Jednu od onih tema sam zatvorio jer nisam nikad dodbio odgovor za te "varalice" kako rade i kako utiču na motor. Svi su se kleli da to ekstra dobro radi sad odjednom ne radi kako treba.
      Mislim, meni je bilo jasno odavno da to ne radi kako treba na bilo čemu što je novije generacije jer bi stvarni simulator rada sonde bio baš preskup a opet ne bi imalo loše posledice po motor jer nema stvarnih parametara za rad motora.
      Današnji motori rade na oštrici žileta što se tiče sagorevanja i izbora materijala kao i mase materijala. Sve je na plitkoj toleranciji... Motor ima vajbend sondu (sve češće) a ti staviš par otpornika da daje 0.5 volti.. jes hov no...
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • painter
        Banovan
        • 04.03.2010
        • 738
        • beograd,m.mostanica

        #18
        Ja sam nekako instiktivno a i zbog toga sto volim jednostavnost, od pocetka izbegavao te varalice i pokusavao da napravim sistem koji radi bez njih. A ubrzo mi je postalo sumnjivo i objasnjenje tipa "lambda sonda registruje visak kiseonika i onda racunar obogati smesu". Nakon brojnih eksperimenata i gledanja sta i drugi rade, shvatio sam da sam bio u pravu. Vecina ljudi i dalje hvali varalice i misle da ne moze bez njih. Ne iskljucujem mogucnost da se moze nesto poboljsati menjanjem parametara, tako i chip tuning radi, ali to je, bar za mene, prevelika nauka.

        Comment

        • painter
          Banovan
          • 04.03.2010
          • 738
          • beograd,m.mostanica

          #19
          Kad se samo setim da sam zbog verovanja u neophodnost varalica propustio da ugradim HHO u moj auto... Posteno su nas prevarili preko interneta. Nisu mogli da zabrane pricu o HHO-u pa su umesto toga spinovali informacije. To je trajalo godinama, na kraju su uspeli da potisnu sve vredne informacije i da ih zamene laznim. Ljudi se navukli, veruju "autoritetima" i samo ponavljaju istu pricu a uredjaji jedva da daju znake zivota Doduse ima solidnih uredjaja, nije da nema, ali slabo se zna.

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #20
            Šta se dešava po pitanju pouzdanosti da ne strada motor na duže staze.
            Po svoj logici sa HHO i boljim sagorevanjem dolazi do nekih promena u pritisima, brzini sagorevanja i EGT-u. Ako je sve čisto nešto mi logika govori i da pored kompletnijeg sagorevanja sve je čistije u izduvu i zbog povišene temperature sagorevanja. Kako bi se sve to odrazilo na motore koje mi ponekad cepamo pogotovo na turbo motore, klipove, ventile, zaptivače...tu bez potpunog uvida i kontrole EGT-a džaba ti ušteda i sve ostalo. Očitavanje egt-a bi pomoglo i rešilo mnoge tvoje nedoumice prilikom testiranja. To je već skupa sprava i komplikovana da je stavljaš na svaki motor ali za neko lično test vozilo prava stvar. Da li si imao neka ispitivanja po tom pitanju?
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • b_samardzic
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 1557
              • Smederevo

              #21
              Originally posted by painter View Post
              Polo 1.9 sdi karavan, tada ima 350.000km. Test je radjen u Bosni sa njihovim gorivom (koje je mnogo bolje od naseg). Ranije u tim uslovima trosio 3,7l, sa HHO trosio 1.8l! U Beogradu inace trosi oko 5l bez HHO-a, veoma je stedljiv auto. Ne secam se potrosnje u Beogradu sa HHO generatorom, nisam zapisao. Sva merenja su radjena precizno (od cepa do cepa).
              Jel stvarno verujes u pricu da polo trosi 1.8 litara bosanske nafte?

              Tema bi trebalo da promeni ime i da se zove kako odloziti generalnu na dizelu.

              Reci mi jednu cinjenicu, znas li koliko je HHO gas eksplozivan i sta se desava sa njim kad ugasis motor.Objasni nam koliko dugo generator nastavlja da proizvodi gas nakon prekinutog dovoda steuje.

              Comment

              • painter
                Banovan
                • 04.03.2010
                • 738
                • beograd,m.mostanica

                #22
                Originally posted by M-power View Post
                Šta se dešava po pitanju pouzdanosti da ne strada motor na duže staze.
                Po svoj logici sa HHO i boljim sagorevanjem dolazi do nekih promena u pritisima, brzini sagorevanja i EGT-u. Ako je sve čisto nešto mi logika govori i da pored kompletnijeg sagorevanja sve je čistije u izduvu i zbog povišene temperature sagorevanja. Kako bi se sve to odrazilo na motore koje mi ponekad cepamo pogotovo na turbo motore, klipove, ventile, zaptivače...tu bez potpunog uvida i kontrole EGT-a džaba ti ušteda i sve ostalo. Očitavanje egt-a bi pomoglo i rešilo mnoge tvoje nedoumice prilikom testiranja. To je već skupa sprava i komplikovana da je stavljaš na svaki motor ali za neko lično test vozilo prava stvar. Da li si imao neka ispitivanja po tom pitanju?
                Ja ne mogu precizno to da utvrdim pa se oslanjam na podatke onih koji mogu a oni kazu da recimo dizel motori traju tri puta duze sa HHO generatorom. Ono sto sam ja mogao da primetim jeste da zaista nema garezi u motoru i ulju a poznato je da je garez ubica motora. Naravno ovo vazi za dobre hho generatore. Temperatura opada sa HHO gasom, ne raste! Tako kazu i laboratorije koje su merile a i moje iskustvo se poklapa. Cim podignes efikasnost, smanji se temperatura (gubitak).
                Voleo bih da imam svu opremu za testiranje ali za sada nemam uslova za to...

                Comment

                • painter
                  Banovan
                  • 04.03.2010
                  • 738
                  • beograd,m.mostanica

                  #23
                  Originally posted by b_samardzic View Post
                  Jel stvarno verujes u pricu da polo trosi 1.8 litara bosanske nafte?

                  Tema bi trebalo da promeni ime i da se zove kako odloziti generalnu na dizelu.

                  Reci mi jednu cinjenicu, znas li koliko je HHO gas eksplozivan i sta se desava sa njim kad ugasis motor.Objasni nam koliko dugo generator nastavlja da proizvodi gas nakon prekinutog dovoda steuje.
                  Covek je izmerio potrosnju od cepa do cepa, poznajem ga i vise ja verujem njemu nego sto je on verovao sebi kada je dosuo gorivo.
                  Ne vidim razlog za promenu naziva teme ali da, sa poboljsavanjem sagorevanja dobija se i duzi vek motora ali i to da los motor bolje radi i bolje vuce.
                  Ne znam sta znaci "eksplozivan", ne znam sta Te konkretno zanima? Ako mislis na bezbednost, bezbedniji je od svih drugih gasova zahvaljujuci svojim osobinama. Jedino je nezgodno (za neke stvari) to sto je vec u smesi (H+O). Naravno, moze se i razdvojiti vodonik od kiseonika i tada nema ni tog problema. Kada se prekine napajanje elektroliza prestaje, nema proizvodnje gasa (proizvodnja je posledica protoka struje).
                  Last edited by painter; 27.09.2016, 22:46. Reason: dopuna teksta

                  Comment

                  • painter
                    Banovan
                    • 04.03.2010
                    • 738
                    • beograd,m.mostanica

                    #24
                    Originally posted by M-power View Post
                    Koji je motor u pitanju ovde? Očigledno ste imali grešku u testu.
                    E kada se covek sludi pa ne vidi ocigledne stvari!! Setio sam se razloga
                    Povecana porosnja na leru (ako je istina sto tvrdis) sigurno je posledica opterecenja alternatora zbog hho generatora.

                    Comment

                    • Chubbs
                      Everybody lies
                      • 29.01.2006
                      • 5807
                      • Novi Sad
                      • Audi A6 1.8T

                      #25
                      pa kako sad, jel stedi ili dodatno trosi?
                      You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                      Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                      Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                      Comment

                      • stevak
                        CBC Senator XXL
                        • 31.05.2009
                        • 1215
                        • Zemun
                        • Saab 9000 cs 2.0T

                        #26
                        Originally posted by Chubbs View Post
                        pa kako sad, jel stedi ili dodatno trosi?
                        Al' si ti neki naopak čovek, samo zapitkuješ!
                        ex SAABotražitelj

                        Comment

                        • veselinovic
                          CBC Član
                          • 13.11.2010
                          • 83
                          • RS

                          #27
                          Kazi ti meni ko je stariji od njih dvojice....
                          https://www.youtube.com/watch?v=JmWAEU2uhw0


                          Last edited by veselinovic; 04.10.2016, 06:13.

                          Comment

                          • painter
                            Banovan
                            • 04.03.2010
                            • 738
                            • beograd,m.mostanica

                            #28
                            Originally posted by Chubbs View Post
                            pa kako sad, jel stedi ili dodatno trosi?
                            Ne pratis fabulu radnje filma...

                            Comment

                            • Eon
                              Moderator
                              • 10.03.2005
                              • 4225
                              • Beograd-NBG-44
                              • Superb 2.0 4x4 DSG

                              #29
                              @Painter
                              Ajde malo da priču svedemo na analizu:

                              U praksi medjutim ovaj sistem moze da ima jedino smisla ako je vodonik dobijen eksterno hidrolizom i uveden u proces sagorevanja (još uvek tehnologija nije na dovoljno visokom niovu da obezbedi sigurnost eksploatacije). Energetski gubici proizvodnjom vodonika u motoru su ogromni da bi se dobila dovoljna kolicina vodonika koja bi mogla da utice na ekonomiju vozila. Npr, neka alternator da samo 10A što je smesno, jer kolicina koju prozivede taj HHO agregat je smesna u ondosu na kolicinu goriva koja protekne kroz motor u istom periodu.

                              Zakon o odrzanju energije je neumoljiv, neka je elektroliza snage 120W, gubitak pri elektrolizi je 66% znaci da dobijas ekvivalentnu snagu stvorenog vodonika od 40W, sagorevanjem tog vodonika u mehanicku energiju opet gubis 2/3 (zavisi od načina sagorevanja, ali je tu negde), sto znaci da je efektivna mehanicka snaga oko 13W. Sa druge strane da bi dobio 120W iz agregata motor mora da zrtvuje tri puta vise mehanicke snage (360w) za koju mora da zrtvuje goriva u ekvivaletnoj snazi od 1000W. A sve to da bi dobio oko 13W mehanicke energije. To jednostavno nema misla jer vec imas 360W mehanicke snage bez cele zezancije sa HHO. Zaboravih i na gubitke pretvaranja mehaničke u električnu energiju.

                              Drugo, gorivo nije homeopatsko sredstvo, ako dodas kap vodonika u 10 litara benzina, niti će promena oktanske vrednosti biti značajna, niti će umešavanje da poveća disperziju goriva u vazduhu, a teško da će biti sinergijskog efekta vezivanja 2 goriva. Potrebne su mnogo vece kolicine vodonika koji opet ima svoje probleme pri sagorevanju tako da cak i ako postignes vecu oktasnku vrednost temperature kojima motor bude izlozen su daleko iznad sigurnih i definitivno bi skratile vek motora.

                              Zakon termodinamike je neumoljiv, a ovde čak ni on nije u pitanju, već stepen iskorišćenje goriva u SUS motorima koji je nizak i jednostavno je dogurano do max iskoristivosti sa ovakvim konstrukcijama.
                              Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                              Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                              Comment

                              • painter
                                Banovan
                                • 04.03.2010
                                • 738
                                • beograd,m.mostanica

                                #30
                                Originally posted by Eon View Post
                                @Painter
                                Ajde malo da priču svedemo na analizu:

                                U praksi medjutim ovaj sistem moze da ima jedino smisla ako je vodonik dobijen eksterno hidrolizom i uveden u proces sagorevanja (još uvek tehnologija nije na dovoljno visokom niovu da obezbedi sigurnost eksploatacije). Energetski gubici proizvodnjom vodonika u motoru su ogromni da bi se dobila dovoljna kolicina vodonika koja bi mogla da utice na ekonomiju vozila. Npr, neka alternator da samo 10A što je smesno, jer kolicina koju prozivede taj HHO agregat je smesna u ondosu na kolicinu goriva koja protekne kroz motor u istom periodu.

                                Zakon o odrzanju energije je neumoljiv, neka je elektroliza snage 120W, gubitak pri elektrolizi je 66% znaci da dobijas ekvivalentnu snagu stvorenog vodonika od 40W, sagorevanjem tog vodonika u mehanicku energiju opet gubis 2/3 (zavisi od načina sagorevanja, ali je tu negde), sto znaci da je efektivna mehanicka snaga oko 13W. Sa druge strane da bi dobio 120W iz agregata motor mora da zrtvuje tri puta vise mehanicke snage (360w) za koju mora da zrtvuje goriva u ekvivaletnoj snazi od 1000W. A sve to da bi dobio oko 13W mehanicke energije. To jednostavno nema misla jer vec imas 360W mehanicke snage bez cele zezancije sa HHO. Zaboravih i na gubitke pretvaranja mehaničke u električnu energiju.

                                Drugo, gorivo nije homeopatsko sredstvo, ako dodas kap vodonika u 10 litara benzina, niti će promena oktanske vrednosti biti značajna, niti će umešavanje da poveća disperziju goriva u vazduhu, a teško da će biti sinergijskog efekta vezivanja 2 goriva. Potrebne su mnogo vece kolicine vodonika koji opet ima svoje probleme pri sagorevanju tako da cak i ako postignes vecu oktasnku vrednost temperature kojima motor bude izlozen su daleko iznad sigurnih i definitivno bi skratile vek motora.

                                Zakon termodinamike je neumoljiv, a ovde čak ni on nije u pitanju, već stepen iskorišćenje goriva u SUS motorima koji je nizak i jednostavno je dogurano do max iskoristivosti sa ovakvim konstrukcijama.
                                Dobro, umoran sam od takvih prica ali pokusacu da opet objasnim jer si jako pristojan i znas o cemu pises. Ne znam odakle da krenem.. Recimo da je sve to tacno sto si napisao, ok, ali Ti ne znas da li je to tacno jer nemas prakticno iskustvo o tome vec nauceno (teorija koju si cuo negde, procitao). A onda recimo, uzmes i probas, i dobijes rezultat. Sta to sada znaci, da ne valja rezultat (prakticno iskustvo) ili ne valja teorija? Ili jednostavno nisi upotrebio pravu teoriju na pravom mestu? Da li me razumes? Koji je smisao Tvog objasnjavanja meni neceg sto ne znas a ja znam? Hoces da mi objasnis da ja ne znam ono sto znam jer Ti imas misljenje o tome? Zar ne bi bilo prirodnije da naucis (ovog puta odistinski, iskustvom) nego da radis to sto radis?
                                Uopste necu da spekulisem o zakonima fizike, mislim da prirodu ne moze da ogranici nikakva teorija koju je covek smislio (to sam i prakticno dokazao a to ne smem ni da vam pomenem) a i kvantna fizika ne priznaje te "zakone" ali nebitno, neka su istiniti ti zakoni, kakve veze oni imaju sa poboljsavanjem sagorevanja goriva? U SUS motorima, veliki deo goriva ne sagori i ne izvuce se sva energija iz njega (to su dve razlicite stvari verovao ili ne). Uprosticu: ako sipas aditiv u gorivo i time poboljsas sagorevanje pa time i snagu a smanjis potrosnju, da li je ce to biti krsenje zakona termodinamike? Ako sam upotrebio malu kolicinu energije motora da na licu mesta proizvedem "aditiv" koji ce smanjiti potrosnju za vise nego sto je potrosnja povecana samom proizvodnjom tog aditiva, krajnji rezultat ce biti pozitivan. Nemoj molim Te uzimati vodonik za racunanje u ovom slucaju jer ovde je u pitanju "vodni gas", gas dobijen elektrolizom vode a on nema nikakve slicnosti sa vodonikom kao industrijskim gasom. On sadrzi vise gasova, samo vodonika ima u nekoliko oblika a kamoli sve ostalo. U svojoj poslednjoj recenici si sam sve objasnio pa mi delujes kontradiktorno sam sebi: "Zakon termodinamike je neumoljiv, a ovde čak ni on nije u pitanju, već stepen iskorišćenje goriva u SUS motorima koji je nizak i jednostavno je dogurano do max iskoristivosti sa ovakvim konstrukcijama. Dakle sve je jasno, nije u pitanju zakon termodinamike nego gorivo ne sagoreva potpuno zbog naopake konstrukcije sistema za ubrizgavanje i zbog prebrzog kretanja klipova koju ne moze da prati brzina sagorevanja, a to sa nizom drugih detalja ubija efikasnost motora. Poboljsas sagorevanje i kao lancana reakcija poslazu se i ostali detalji i dobije se mnogo veca efikasnost motora. Kao sto za nekoliko km vece krajnje brzine i sekundu ubrzanja treba mnogo konja dodati, tako je ovde obrnuta proporcija, sa malo poboljsanom efikasnoscu dobija se mnogo. Druga je stvar sto to ljudi tesko "vare" jer nisu navikli, uceni su drugacije. I opet podsecam, da i nema mog iskustva, imate gomilu dokumenata izdatih od zvanicnih institucija koji dokazuju da ova stvar radi. Ja zaista ne vidim problem nigde drugde do u vasem razmisljanju koje ne moze da "svari" nepoznate stvari. I ja sam isto reagovao kada sam prvi put video ove stvari ali sam istrazivao i saznao istinu. I dalje reagujem isto (ograniceno) kada vidim nesto sto mi pomeri sistem razmisljanja ali poucen ranijim iskustvima, trudim se da sklanjam te granice i blokade. I na kraju, ono moje objasnjenje i sve teorije iz NASA-e i drugih instituta koje dokazuju efekat, sve je samo pokusaj da se stvar objasni, ja ne znam sta se tu zapravo desava a i nije mi bitno dokle god to RADI! Da li si me razumeo?

                                Comment

                                Working...
                                X