Usteda goriva i poboljsanje performansi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Eon
    Moderator
    • 10.03.2005
    • 4225
    • Beograd-NBG-44
    • Superb 2.0 4x4 DSG

    #31
    @Painter

    Druže, bavim se u firmi već 5 godina obnovljivim izvorima energije i proputovah sajmove i fabrike. U Srbiji sam upoznao preko privredne komore i raznih klastera sijaset domaćih inovatora sa više ili manje uspeha u ovoj oblasti. Veruj mi, ima dosta inovacija čiju komercijlaizaciju tek očekujem. Ono što hoću da ti kažem je da na pogrešnom mestu tražimo poboljšanje performansi zastarelog principa. Energija postoji i ona se ne stvara, energija se samo pretvara iz oblika u oblik. SUS motori su zastarali pretvarači energije koji su dogurali do maksimuma efikasnosti. Pogledaj pretvarače kao vodom pogonjenje elektro turbine (hidroelektrane), efikasnost je davno prešla npr 94%, da ne navodim dalje...
    Najveći problem kod eksperimenata je ponovljivost uslova i merni instrumenti, a to je ono što nemamo bez prave laboratorije.
    U SUS motorima se došlo do skoro najvišeg mogućeg iskorišćenja goriva i energija se vadi iz njega, ali je način pretvaranja zastareo i tu nastaju gubici. Linearno pada prirast efikasnosti daljim pomacima u pravilnoj distribuciji goriva. Elektrolizom H2O se dobija vodonik i kiseonik i ništa drugo. Probaj neograničen broj puta da istu količinu vode hidrolizuješ, pa onda sagorevaš, pretvaraš na koji god hoćeš način u električnu energiju da bi opet dobijenu vodu hidrolizovao, pre ili kasnije dolazi kraj zbog gubitaka u efikasnosti i tu nema priče. TI tvrdiš da je moguće suprotno. Znači kupim 1000 kubika vode i na tržištu npr 1000 Ah i za godinu dana ja proizvodim megavat sate i imam linearni prirast proizvodnje. Hm, to je nemoguće, jer sam morao energiju iz nečega da stvorim. To što kažeš da vodonika ima u nekoliko oblika, za sagorevanje nije bitno, jer vodonik može da nosi maksimalno energije koliko je u njega uloženo elektrolizom.
    Da ne bude da sam glupi teoretičar i da ne verujem empiričarima. Kada na vozilu budeš uspeo da rekuperiš svu otpadnu energiju i pretvoriš je u korisnu, čak i radi elektrolize, to će biti dobitak, u suprotnom, teorija iz mog prvog maila je neoboriva. Inače, kada govorim o SUS motoru kao pretvaraču, mislim da je kod ubrizgavanja savršenost dostigla skoro maksimalne razmere, ali da su gubici ovog pretvarača na svim mestima trenja i sl.

    Da se vratimo na istraživanja da ne bi bilo da ih nisam pročitao svojevremeno. Sva istraživanja su vršena na starijim vozilima kojima je sistem ubrizgavanja bio ili mehanički ili prva verzija elektronskog, gde je poboljšanje naravno moglo da se izvrši boljim ubrizgavanjem i preciznijim doziranjem. Tu je HHO mogao da ima značajan doprinos, jer je pomagao kompletnom sagorevanju. Daj da vidimo da li ima poboljšanja u nekom modernom motoru, benzinskom ili dizel sa direktnim ubrizgavanje goriva u cilindre. Takvih uspešnih ispitivanja nema.
    Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

    Comment

    • painter
      Banovan
      • 04.03.2010
      • 738
      • beograd,m.mostanica

      #32
      Originally posted by Eon View Post
      @Painter

      Druže, bavim se u firmi već 5 godina obnovljivim izvorima energije i proputovah sajmove i fabrike. U Srbiji sam upoznao preko privredne komore i raznih klastera sijaset domaćih inovatora sa više ili manje uspeha u ovoj oblasti. Veruj mi, ima dosta inovacija čiju komercijlaizaciju tek očekujem. Ono što hoću da ti kažem je da na pogrešnom mestu tražimo poboljšanje performansi zastarelog principa. Energija postoji i ona se ne stvara, energija se samo pretvara iz oblika u oblik. SUS motori su zastarali pretvarači energije koji su dogurali do maksimuma efikasnosti. Pogledaj pretvarače kao vodom pogonjenje elektro turbine (hidroelektrane), efikasnost je davno prešla npr 94%, da ne navodim dalje...
      Najveći problem kod eksperimenata je ponovljivost uslova i merni instrumenti, a to je ono što nemamo bez prave laboratorije.
      U SUS motorima se došlo do skoro najvišeg mogućeg iskorišćenja goriva i energija se vadi iz njega, ali je način pretvaranja zastareo i tu nastaju gubici. Linearno pada prirast efikasnosti daljim pomacima u pravilnoj distribuciji goriva. Elektrolizom H2O se dobija vodonik i kiseonik i ništa drugo. Probaj neograničen broj puta da istu količinu vode hidrolizuješ, pa onda sagorevaš, pretvaraš na koji god hoćeš način u električnu energiju da bi opet dobijenu vodu hidrolizovao, pre ili kasnije dolazi kraj zbog gubitaka u efikasnosti i tu nema priče. TI tvrdiš da je moguće suprotno. Znači kupim 1000 kubika vode i na tržištu npr 1000 Ah i za godinu dana ja proizvodim megavat sate i imam linearni prirast proizvodnje. Hm, to je nemoguće, jer sam morao energiju iz nečega da stvorim. To što kažeš da vodonika ima u nekoliko oblika, za sagorevanje nije bitno, jer vodonik može da nosi maksimalno energije koliko je u njega uloženo elektrolizom.
      Da ne bude da sam glupi teoretičar i da ne verujem empiričarima. Kada na vozilu budeš uspeo da rekuperiš svu otpadnu energiju i pretvoriš je u korisnu, čak i radi elektrolize, to će biti dobitak, u suprotnom, teorija iz mog prvog maila je neoboriva. Inače, kada govorim o SUS motoru kao pretvaraču, mislim da je kod ubrizgavanja savršenost dostigla skoro maksimalne razmere, ali da su gubici ovog pretvarača na svim mestima trenja i sl.

      Da se vratimo na istraživanja da ne bi bilo da ih nisam pročitao svojevremeno. Sva istraživanja su vršena na starijim vozilima kojima je sistem ubrizgavanja bio ili mehanički ili prva verzija elektronskog, gde je poboljšanje naravno moglo da se izvrši boljim ubrizgavanjem i preciznijim doziranjem. Tu je HHO mogao da ima značajan doprinos, jer je pomagao kompletnom sagorevanju. Daj da vidimo da li ima poboljšanja u nekom modernom motoru, benzinskom ili dizel sa direktnim ubrizgavanje goriva u cilindre. Takvih uspešnih ispitivanja nema.
      Vidim ja da si upucen ali probaj da prihvatis da je ovo oblast u koju se ne razumes, ja u sali kazem da je to nadalternativna energija Nemam volje da objasnjavam porukama ali ako se sretnemo objasnicu Ti usmeno, mnogo mi je lakse. Jednostavno, u sus motorima se nije doslo ni do kakvog maksimuma nego se sve radi naopako, i to smisljeno i namerno A neoborive teorije.. , pa eto sta da Ti kazem, svrati, pogledaj, a za posledice ne odgovaram

      Comment

      • Eon
        Moderator
        • 10.03.2005
        • 4225
        • Beograd-NBG-44
        • Superb 2.0 4x4 DSG

        #33
        Painter, lično veruje u stvari koje su dokazive, tako da dalje neću trošiti ničije vreme. Meni lično ne moraš ništa da dokazuješ, mada bih lično voleo da vidim empirijske rezultate takvog eksperimenta.
        Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
        Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

        Comment

        • Bingodalton
          CBC Senator XXL
          • 12.11.2012
          • 316
          • Novi Sad
          • GP 1.9 JTDM Sporting

          #34
          Kazu da ljudi ne mogu da lete. Navodno ptice imaju suplje kosti. Ne znam, to je teorija. Mozda i neka zavera da ne bi leteli, da bi trosili gorivo. A mozda...mozda da neko skoci sa zgrade i pokaze nam to. Ili ce neko da skoci sa hoklice i da kaze kako zapravo nije padao taj odredjeni delic sekunde, vec nesto duze. I nek zapise to na papir. To je dokaz.
          Inace, kazu da je Zemlja ravna ploca i ima dosta dokaza na Youtube-u.

          @Painter kolega, uporan si, to je zaista lepa osobina. I vidi se da nikad neces odustati, pa makar ti neko objasnio u fuziju i fisiju.
          Malo me zbunjujes isto tom svojom darezljivosti, zeljom da promenis svet, da doprineses, poput Tesle. A camo servis sistema 8 jevreja na rezervoar goriva. Malo li je.

          Nego, iskreno. Napravi test u laboratorijskim uslovima, evidentiraj kamerom. Javice se ovde ljudi koji ce biti ziri, svodoci.
          Kad to budes imao, ti ne treba vise nikom nista da onjasnjavas. Toliko si vremena potrosio pisuci ovde, mogao si konkretan test napraviti. To cak i nije tesko izvodljivo.
          Kantica sa gorivom umesto rezervoara, auto zagrejan, digni obrtaje i ler. Treba da se oseti razlika. A postoji i nacin da opteretis motor.
          Te fore, ja vozio, uzbrdo nizbrdo, noga drhti u zelji za uspehom, temperatura vazduha se menja, gustina, klima radi-ne radi. To nije nikakav dokaz.
          A kad bi mi ljudi svima sve verovali na rec, zapitaj se, gde bi sad bili.
          Verovatno vozili Polo, ma Passat koji trosi 1.8 litara nafte.
          Voleo bih da si u pravu, najvise zbog tebe samog, ali mislim da gresis, postoji dosta varijabli koje uopste nisi stavio pod kontrolu i time je tvoj "test" (ne moze se tako ni nazvati, ali ajde) nistavan i jednostavno piskaranje na papiru. Mogu ti to i dokazati sutra, ako se setim.
          Sve najbolje u daljem istrazivanju i radu, pa da uskoro svi vozimo Generator by Painter.

          Comment

          • painter
            Banovan
            • 04.03.2010
            • 738
            • beograd,m.mostanica

            #35
            Pravio sam testove kakve ne mozes ni da zamislis dok ne bi video a ni u rezultate ne bi poverovao cak i kada bi ih video jer su previse neverovatni, mene nervira sto moram da objasnjavam detalje, dobio sam rezultat i objavio ga i to je to. I to objavljujem samo one blaze rezultate, one neverovatne ne smem ni da pomenem. Ali cu verovatno morati bas te da pokazem "CBC komisiji" uzivo da bih konacno dobio vasu paznju i poceo da radim ono zbog cega sam ovde. E sad to sto sam previse ocekivao pa se razocarao, to je moj problem. Logicno je da mi ne verujete ali eto, ja zivim u nekom svom svetu...
            Krenuo sam s namerom da napravimo zajednicki test (testove) ali me ljudi spopadose sa komentarima koji nisu na mestu a ja se upecao da objasnjavam. Ne zna se ko je ludji. I to sam vec objasnio vise puta a Ti eto opet pitas, komentarises... A komentar o naplacivanju dekarbonizacije necu ni da komentarisem, svakodnevno dajete pare na razne gluposti a onda vam smeta kada treba da platite nesto sto zaista vredi.

            Comment

            • mupe
              CBC Senator XXL
              • 05.10.2006
              • 822
              • bg
              • Laguna 3 GT 2.0T 205

              #36
              Nisi ti napisao rezultat, nego neke odokativne brojeve. Za početak treba da naučiš kako se rade ispitivanja da bi njihovi rezultati bili merodavni. Do tada, nemoj se čuditi što ti ubeđivanje publike ne ide lako.

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #37
                Acika. Da li si možda nekada merio snagu na dino valjcima bez i sa uključenim pomagalima. Imaš obe krive tu i to bi eto na pr. bio konkretan primer tj dokaz za veću snagu i manju potrošnju.
                Isto bi sve reklo i za dekarbonizaciju, šta i koliko pošto kažeš da se najviše oseti na o momentu.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • Bingodalton
                  CBC Senator XXL
                  • 12.11.2012
                  • 316
                  • Novi Sad
                  • GP 1.9 JTDM Sporting

                  #38
                  Moze to i u NS-u sada, nikakva frka. 20 jevreja, 3 servisa generatora i da vidis. Sad sto svakodnevno dajemo stvari na eazne gluposti, u kojima uzivamo, to je nas izbor. Kao i da ne damo pare na generator gluposti.
                  Da to radi, da sam na tvom mestu, ja bih se potrudio da to dokazem, prodam svima i obogatim se. A ti se trudis da siris pricu o generatoru, kao religiju. Da nas prosvetlis.

                  Comment

                  • expendable
                    CBC Senator XXL
                    • 04.11.2009
                    • 3662
                    • Bor

                    #39
                    Amin.
                    Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

                    Comment

                    • painter
                      Banovan
                      • 04.03.2010
                      • 738
                      • beograd,m.mostanica

                      #40
                      Originally posted by M-power View Post
                      Acika. Da li si možda nekada merio snagu na dino valjcima bez i sa uključenim pomagalima. Imaš obe krive tu i to bi eto na pr. bio konkretan primer tj dokaz za veću snagu i manju potrošnju.
                      Isto bi sve reklo i za dekarbonizaciju, šta i koliko pošto kažeš da se najviše oseti na o momentu.
                      Mislim da sam vec pisao da nisam ja licno radio dino test ali su kolege iz N.S. radili mnogo testova u saradnji sa dva fakulteta i nekim uvoznicima poljoprivrednih masina (imaju vrhunsku opremu), ja sam ucestvovao u svemu tome tako sto sam im konstruisao neke uredjaje i objasnjavao sta i kako da rade i mere. Bilo je i negativnih i pozitivnih rezultata, kao sto sam i ocekivao. Meni nisu potrebni nikakvi pisani ili crtani dokazi, razlike su tolike da ne moze biti da sam umislio, ali sam ovde na forumu obecao pre nekoliko godina da cu se vratiti i dati dokaze koji nece moci da se opovrgnu. Dugo sam razmisljao kako bih to uradio jer se sve moze lazirati i neki nikad nece verovati, i setio sam se da je najbolje da na svim testovima potrosnje i snage budu prisutni moderatori foruma. I eto to je to, cela moja prica je bila uvod u to a onda su se mnogi poceli prepirati o necemu sto uopste nije bila tema i odvukose me na drugu stranu. A vi moderatori niste pristali na moj poziv. Kada ja nadjem vremena otvoricu posebnu temu o tome pa cu vas pozvati jos jednom. Ako se ne odazovete, nista od testova, ja sebi nemam sta da dokazujem

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #41
                        Ma da, kako da ne.. treba da kampujemo negde par dana ili misliš da pokažeš to za par sati? Ovako je "eto ja znam i hteo sam da pružim dokaz ali oni zli moderatori sa foruma neće da dodju jer su na strani onih zlih proizvodjača automobila i nafte"...
                        Da te se neko boji, davno bi mirisao travu odole ili bi imao dosta para da odustaneš od svih diskusija. Pošto i dalje nesmetano pišeš i praviš aparate iz toga zaključujem da mlatiš praznu slamu a toga se niko ne boji...
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • painter
                          Banovan
                          • 04.03.2010
                          • 738
                          • beograd,m.mostanica

                          #42
                          Za par sati

                          Comment

                          • veselinovic
                            CBC Član
                            • 13.11.2010
                            • 83
                            • RS

                            #43
                            Ne tebaju cak ni valjci.
                            Kada sam ugradjivo gas u kola uslov majstoru je bio da ide isto kao na benzin.
                            Nasli fino brdo gdje ide 3. konstantno 70 km/h ( pri punom gasu) i treba na gas da ide isto 70.
                            Cas posla za dzaba para provjeris snagu.
                            Doduse jeste mjerenje samo u jednoj tacki, ali i to je nesto indikativno.

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #44
                              Onda lepo uradiš taj test sa sve snimanjem i opisom i prezentuješ a posle ko ne veruje neka dodje lično i uveri se...
                              Napisao si 10 kilometara poruke umesto da si sve rešio u par sati...
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • Eon
                                Moderator
                                • 10.03.2005
                                • 4225
                                • Beograd-NBG-44
                                • Superb 2.0 4x4 DSG

                                #45
                                Ako je sve što priča istinito, u Zavodu za patente moguće je zaštititi uređaj da konstrukciju niko ne ukrade. Ako tamo prođe proces dokazivanja, posao je završen, a ti si Painter bogat čovek.
                                Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                                Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                                Comment

                                Working...
                                X