Knock

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • yiipi
    CBC Veteran
    • 08.05.2008
    • 120
    • Beograd

    #16
    Re: Knock

    Postoji jedna lepa igrachka koja klasican ca18det ECU pretvara realtime tunning ECU. Razmishljam josh uvek da li da ga pazarim. evo i linka: http://www.nistune.com/

    Comment

    • yiipi
      CBC Veteran
      • 08.05.2008
      • 120
      • Beograd

      #17
      Re: Knock

      I da ne zaboravim ... Onaj knock box je stvar koja u mikroprincu iz delova koshta jedno max 15E zajedno sa kutijom (obichan mikrofonski pojachavach)

      Comment

      • Uzelac
        CBC Senator XXL
        • 03.12.2006
        • 1717
        • munZe

        #18
        Re: Knock

        Daj semu pa da sklapamo
        work in progress

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #19
          Re: Knock

          Originally posted by yiipi
          I da ne zaboravim ... Onaj knock box je stvar koja u mikroprincu iz delova koshta jedno max 15E zajedno sa kutijom (obichan mikrofonski pojachavach)
          ...a onaj knock senzor za kablom koji dolazi uz njega za tvoj auto kosta 250E
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • yiipi
            CBC Veteran
            • 08.05.2008
            • 120
            • Beograd

            #20
            Re: Knock

            Originally posted by Uzelac
            Daj semu pa da sklapamo
            http://home.netcom.com/~bsundahl/knock/ ... Sounds.htm

            Comment

            • Snejk
              CBC Senator XXL
              • 14.02.2008
              • 704
              • BG

              #21
              Re: Knock

              A reci mi, kod tebe se baš čuje knocking ili šta?

              Ova turbo rupa o kojoj mi pričaš baš me podseća na ono što se meni dešava kada je 'olabavljen' vejstgejt. Ako ti je turbinu remontovao isti lik i dao isti savet majstorima kao što je dao mom majstoru onda razumem što ti se to dešava..

              Da li ti auto posle vuče normalno, ili i dalje ima problema? Da li si probao onaj 'mod' sa povezivanjem otpornika direktno na pinove ECU-a koji gomila ljudi koristi i video kako onda vuče i šta se dešava?

              Comment

              • yiipi
                CBC Veteran
                • 08.05.2008
                • 120
                • Beograd

                #22
                Re: Knock

                Turbina nije remontovana (jedino ako nisu to uradili bez mog znaja i para shto je nemoguce), Desi se da oko 3,5 -4k jednostavno ne doda gas, mislim da zbog losheg paljenja dodje do prezasicenja smeshe pa lamda kochi sve (kad oduzmem gas i lagano ga dodam on krene da vuche), to se retko deshava chini mi se samo u 5. oj brzini kad je najvece opterecenje. Otpornik je prelazno reshenje jer ecu misli da ima senzor i onda dolazi do detonacija jer ne postoji korekcija paljenja (ecu ne chuje detonacije). Sve ovo su moji zakljuchci i stvari koje sam uspeo da saznam od ljudi na net_u tako da moze da sve bude poluthachno. U svakom sunchaju ca18det knock ima zivotni vek od 10-15 godina zavisno od klime i uslova eksploatacije, mora da se stegne po knjizi jer puca ko staklo i chini se da ga imaju samo vg30dett i ca18det ...

                Comment

                • yiipi
                  CBC Veteran
                  • 08.05.2008
                  • 120
                  • Beograd

                  #23
                  Re: Knock

                  josh jedna stvar. Paljenje, koliko sam shvatio objashnjenje Japanaca, NE SME da se pomer sa 15 stepeni jer je korekcija paljenja posle u totalnom rasulu, tako da je odokativna metoda po sluhu nepreporuchljiva.

                  Comment

                  • Snejk
                    CBC Senator XXL
                    • 14.02.2008
                    • 704
                    • BG

                    #24
                    Re: Knock

                    Ne liči to u petoj brzini meni na knock, lepo piše svuda da se lenjost javlja do 3500 rpm ako on crkne, preko ne.

                    Možda imaš još neki problem?

                    Uostalom, nabudži taj otpornik i probaj, možeš posle odmah da ga skineš, samo da znaš na čemu si.

                    Comment

                    • yiipi
                      CBC Veteran
                      • 08.05.2008
                      • 120
                      • Beograd

                      #25
                      Re: Knock

                      ma vishe mi ovaj drugi deo kad stane oko 4k lichi na paljenje ... A sensor je problem servisa a ne moj ... i da do 3500 ima problem da povuche shto nije bio problem pre generalne . Turbo lag sa standarnim boost_om i turbinom na ovom motoru NE POSTOJI (kad je sve na mestu) ...

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #26
                        Re: Knock

                        Voleo bih da vidim taj motor koji ima neki pritisak veći od 0.3 da nema turbo lag....A sve u STD verziji.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • yiipi
                          CBC Veteran
                          • 08.05.2008
                          • 120
                          • Beograd

                          #27
                          Re: Knock

                          ovaj ima 0.4 ... i lag je bash neprimetan.

                          Comment

                          • cameleon
                            CBC Senator XXL
                            • 30.01.2008
                            • 315
                            • Obrenovac

                            #28
                            Re: Knock

                            Na tom autu fabrika je podesila pritisak u opsegu 0,78-0,84 bar...

                            Comment

                            • yiipi
                              CBC Veteran
                              • 08.05.2008
                              • 120
                              • Beograd

                              #29
                              Re: Knock

                              Originally posted by cameleon
                              Na tom autu fabrika je podesila pritisak u opsegu 0,78-0,84 bar...
                              ne nego 6psi = 0,4 bar

                              Svi LPT motori imaju bazni pritisak odredjen zapetosti aktuatora oko 0,4 Bara.
                              Nepisano pravilo je zatezanjem aktuatora za 3 navoja da se pritisak podize za 0,1Bar.
                              (vazi za OEM Garrett).

                              Comment

                              • cameleon
                                CBC Senator XXL
                                • 30.01.2008
                                • 315
                                • Obrenovac

                                #30
                                Re: Knock

                                Iz kojih izvora je taj podatak ?

                                Comment

                                Working...
                                X